20 маркетингових анекдотів для маркетологів, які працюють з дому

І в світі, де люди все ще пишуть статті, які називаються: “Чи слід включати гумор у свій вміст B2B”, нам потрібні постійні нагадування про те, що люблять жарти. Люди люблять сміятися. Сміх зближує вас із аудиторією та створює зв’язок.

Зрозуміло, що не будь-який із цих жартів змусить вас сміятись, – але я чув, що посмішка та стогін майже так само корисні для вас.

20 анекдотів, лише маркетолог може полюбити

1:

Питання: Скільки спритних маркетологів потрібно, щоб змінити лампочку? Після щотижневого спринту вони достають свічку, а потім перебирають варыанти.

2:

Я назвав свою собаку “Органічною охопленням у Facebook”.
У мене немає собаки.

3:

Ми тестуємо програму для впливу, де можна спонсорувати класних дітей у середній школі для просування вашого продукту. Ми називаємо це “платою за клік”.

4:

Стук, стук!
Хто там?
Автоматизована персоналізація!
Автоматизована персоналізація, хто?
% First_Name, ми сумуємо за тобою! Сподіваюся, що в місті добре діють.

5:

Я найняв екс-маркетолога, щоб переробити свою ванну кімнату. Але він не міг правильно визначити розміри душу, тому що його цікавили лише вимірювання суєти.

6:

Я щойно консультувався на веб-сайті популярної компанії зі спецій. Моя рада мудреця полягала в тому, що їм потрібно збільшити чебрець на сторінці.

7:

Питання: Чому лосось став великим маркетологом у соціальних мережах?
A: У нього був багаторічний досвід роботи в прямому ефірі.

8:

Це не те, що у мене не так багато підписників у Twitter… Я просто практикую дистанціювання соціальних медіа.

9:

Де б я не знаходився, Google Maps рекомендує лише компанії з одного міста в Алабамі. Я не думаю, що саме так має працювати індексація для мобільних пристроїв.

10:

Мабуть, існує нова група маркетингу під назвою SEO Speedwagon. Я не міг їх знайти в Google, але я почув це від друга, який почув його від друга, який почув його від іншого…

11:

Робота з дому дивна. Мені так нудно було сидіти за столом, що я написав свій останній блог із батуту своїх дітей. Час роботи на сторінці було досить непоганим, але показник відмов був дуже високим.

12:

Я не кажу, що він незнайомий маркетолог, але я попросив більше вічнозеленого вмісту, і він написав блог про ялинки.

13:

Стук, стук!
Хто там?
Індії!
Інді, хто?
Позначає невизначені часи, наш бренд хоче, щоб ви знали, що нас хвилює…

14:

Ви чули, що Instagram нарешті локалізується для американського ринку? Це ребрендинг як “Insta .035724 Унції”.

15:

Генеральний директор на моїй старій роботі був настільки незрозумілий щодо соціальних медіа…
Наскільки він був неосвічений?
Він думав вам потрібно було дивитися в один бік, щоб переглянути своє зображення профілю

16:

Скільки авторів вмісту кліків потрібно, щоб змінити лампочку?
Тільки п’ять, але номер чотири вас приголомшать!

17:

Мої діти ненавидять слухати, що у нас є вечері. Тож тепер я називаю це “Зміненим, доступним вмістом”.

18:

Чому маркетолог викрав продуктові продукти з цілих продуктів?
Вона знає, що ви не платите ні за що органічне.

19:

Нещодавно мій приятель втратив роботу, займаючись маркетингом одного з таких подкастів серійних вбивць. Ймовірно, він не повинен запропонувати створений користувачем вміст.

20:

Питання: Чому маркетолог із соціальних медіа продовжує виходити з ліфта на неправильному поверсі?
A: Він все ще намагається розгадати Історії.

Значення жарту

Маркетинг контенту знає, що чудовий контент пропонує цінність читачеві. Ми схильні вважати цю цінність як щось надихаюче або освітянське. Але не будемо нехтувати цінністю розваг. Якщо ваш вміст коротко відволікається від повсякденного, це цінно. Це те, що потрібно людям… і Позначає непевні часи нам це потрібно як ніколи.

Інтернет-магазин «Dreams» – унікальні подарунки для тебе та твоїх близьких чекують…

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn