3 дослідження маркетингової пандемії B2B, YouTube запускає шорти, тести Twitter Аудіо та нові дані звітів про ефективність смайлів

Google ділиться ексклюзивними даними про те, як змінювались, адаптувались покупці B2B під час COVID-19
64 відсотки покупців B2B збільшили використання онлайн-відео під час пандемії, загальний обсяг використання Інтернет-маркетингу зріс на 88 відсотків, у тому числі на 45 відсотків, хто вперше почав користуватися цифровими технологіями під час світової кризи в галузі охорони здоров’я, згідно із нещодавно опублікованими даними звіту.

Instagram додає відображення “Рекомендованих барабанів” в основному каналі, запускає щомісячні статистичні дані про барабани
Instagram розширив видимість своєї короткої форми вертикальних відеокатушок на платформа, що представляє новий відомий запропонований розділ Reels та можливість рекомендувати кліпи Reels для включення як пропонований вміст, нещодавно оголосила компанія, що належить Facebook.

Створення шортів YouTube, новий спосіб перегляду та створення на YouTube
YouTube щойно запустив бета-версію своєї нової функції створення вертикальних відеозаписів YouTube 15-секунди – в даний час лише для користувачів в Індії, для яких заплановано глобальне розгортання – приєднання до нещодавнього тесту Instagram подібних можливостей Instagram Reels для мобільних пристроїв.

Тестування аудіокліпів Twitter у цифрових марках з користувачами в Бразилії
Twitter розпочав тестування здатності записувати до 140 секунд звуку для включення в прямі повідомлення, що надсилаються через соціальна платформа, що розширює аналогічні функції, нещодавно додані до загальнодоступних твітів, нещодавно оголосив Twitter.

Подкасти перевершують традиційні засоби масової інформації, цифровий дисплей про впізнаваність бренду, зазначається в дослідженні
Подкасти призвели бренди B2B до 77 відсотків вищих рівнів поінформованості про бренд, згідно з нещодавно опублікованими дані опитування, які в 30 разів перевищують показники підвищення рівня обізнаності про бренд, досягнуті іншими медіаканалами. Мобільний маркетолог

 2020 18 вересня Статистика Зображення "width =" 600 "height =" 200 "class =" alignnone size-full wp-image-29043 "/> </p>
<p> <strong> <em> Facebook оголошує нові обмеження кількості одночасно розміщених сторінок оголошень </em> </strong> <br /> Facebook повідомив, що рекламодавці зіткнуться з новими обмеженнями щодо кількості дозволених одночасних оголошень на сторінках, і що чотири нові рівні категорій рекламодавців будуть впроваджені в лютому 2021 року, нещодавно оголосив гігант соціальних мереж. <a href=

Соціальні медіа сьогодні

Емодзі в рядках теми електронної пошти: чи впливають вони на відкриті тарифи? [DATA]
Нещодавно опубліковані дані опитування з майже чотирьох мільйонів електронних листів показують, де смайлики, як правило, працюють, а не працюють, включаючи погляд на іноді значний вплив мініатюрних візуальних прикрас на клік ставки (CTR) та інші показники.

Forrester: Як відрізнити свій бренд від етичного маркетингу
Forrester подивився на важливість прозорих цін, соціальну відповідальність, справедливість та чесність та їх значення коли справа доходить до диференціації брендів, і CMO досліджує останні висновки, що цікавлять цифрових маркетологів.

Як компанії B2B адаптують стратегії залучення клієнтів під час Covid
46 відсотків керівників підприємств B2B говорять, що маркетингові витрати ретельніше вивчаються з метою безпосереднього впливу продажів під час пандемії, в той час як 50 відсотків заявляють, що для їх фірм важливо перевизначити свою місію, мету та пропозиції – два з численних висновків, що цікавлять цифрових маркетологів у нещодавно опублікованих даних опитування. Едельман

Ви знайшли власні найкращі маркетингові історії за останній тиждень новин? Будь ласка, повідомте нас у коментарях нижче.

Дякуємо, що приєдналися до нас щотижневих новин B2B-індустрії маркетингу, і ми сподіваємось, що ви знову повернетесь наступної п’ятниці та налаштуєтесь на черговий огляд найрелевантніших новин індустрії B2B та цифрового маркетингу. Тим часом ви можете стежити за нами за адресою @toprank у Twitter, щоб отримувати ще більш своєчасні щоденні новини.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn