3 типи маркетингових інформаційних панелей та способи їх використання

Маркетингові команди мають багато рухомих елементів, які можна відстежувати, з різними каналами, кампаніями , аудиторії та ключові показники ефективності (KPI) для моніторингу.

Як ваш середній маркетолог може сподіватися залишатися на висоті?

Ось тут і з’являються маркетингові інформаційні панелі. Ці платформи забезпечують аналітику в реальному часі та розуміння вашої маркетингової діяльності, тому ви можете отримати повне уявлення про ваші маркетингові результати та визнати, де потрібно вносити зміни.

Що таке інформаційна панель маркетингу?

Подумайте про маркетингову інформаційну панель як про свій командний центр для відстеження ефективності різних маркетингових кампаній та стратегій. Ці платформи забезпечують огляд ключових показників ефективності та маркетингових показників, що додаються до різних маркетингових заходів.

Інформаційні панелі маркетингу пропонують наочне представлення ключових маркетингових показників і дають маркетологам – і, що більш важливо, їх менеджерам – короткий огляд стану ваших маркетингових кампаній. Маркетингова аналітика та ключові показники ефективності можуть охоплювати багато основних факторів – від відстеження маркетингових витрат у різних регіонах до моніторингу коефіцієнтів конверсії та доходу від продажів.

У багатьох випадках ви, мабуть, виявите, що вам потрібна спеціальна інформаційна панель маркетингу для конкретних аспектів вашої маркетингової стратегії, включаючи: оптимізацію пошукової системи (SEO), соціальні медіа, маркетинг електронною поштою тощо

Узагальнені інформаційні панелі цифрового маркетингу пропонують високий рівень ваших маркетингових зусиль, що корисно саме по собі, але вони можуть не прокластися настільки глибоко в кожному стовпі вашої маркетингової кампанії, як більш спеціалізоване рішення.

Доброю новиною є те, що багато провідних маркетингових інструментів, таких як Google Analytics та Salesforce, дозволяють створювати власні маркетингові інформаційні панелі для різних цілей. Вам просто потрібно знати, як використовувати наявні параметри налаштування, щоб створити найкращу інформаційну панель для конкретного додатка.

Чому маркетингові інформаційні панелі важливі?

Кожен маркетолог відчуває тиск на досягнення результатів, будь то успіх, що вимірюється коефіцієнтами конверсії, показниками залучення чи старомодним доходом від продажів. Інформаційні панелі аналітики дають маркетинговим командам інформацію, необхідну для демонстрації рентабельності інвестицій своїм ключовим особам, що приймають рішення.

Хочете показати керівникам компаній, що ваші маркетингові зусилля окупаються? Візуальні діаграми та схеми, включені до цих платформ, є чудовим способом продемонструвати свої маркетингові виграші.

Але припустимо, прогноз не настільки хороший, і ваші маркетингові зусилля не досягають ваших квартальних цілей. Вбудовані інструменти аналітики дозволяють краще зрозуміти, чому ваші стратегії не виконуються на високому рівні і де вони не можуть зв’язатися з цільовою аудиторією та клієнтською базою.

Неможливо виправити корабель, якщо ви не знаєте, чому ви взагалі пішли з курсу. Маркетингові інформаційні панелі надають інформацію та аналіз, щоб повернути вас у правильному напрямку.

Важливе значення має аналітика в режимі реального часу, яка регулярно надає маркетинговим командам оновлення продуктивності. Ви можете динамічно реагувати на зміну тенденцій аудиторії, ринку чи галузі, щоб постійно підтримувати свої маркетингові стратегії.

Загалом, ці інформаційні панелі – це чудовий спосіб згустити вашу маркетингову аналітику та дані у візуально привабливий формат, який легко засвоюється менеджерами з маркетингу та іншими важливими зацікавленими сторонами та особами, що приймають рішення.

Які типи маркетингових інформаційних панелей слід використовувати?

Як ми вже зазначали, на вибір є маса різних інформаційних панелей, і багато з цих платформ зосереджуються на конкретних компонентах вашої маркетингової стратегії.

Незалежно від типу кампанії, яку ви проводите, існує маркетингова інформаційна панель, яка дасть вам більше розуміння цієї маркетингової діяльності.

Ось декілька найважливіших варіантів, які слід врахувати:

1. Інформаційна панель SEO-маркетингу

Кожен маркетолог хоче бачити рейтинг своїх веб-сайтів у верхній частині сторінок результатів пошуку (SERP) за своїми найбільш бажаними ключовими словами. І оскільки на 3 найвищі позиції припадає 75% усіх кліків пошуку Google як ніколи важливо скористатися інструментами SEO, щоб просунутися вгору по цих SERP і захопити це дорогоцінне нерухоме майно.

SEO – це складна суміш на сторінках, поза сторінками та технічних факторів, які безпосередньо впливають на рейтинг вашого веб-сайту в пошуковій мережі – і, як наслідок, на вашу здатність залучати більше органічного трафіку. Це багато підстав для охоплення, і часто ключові показники ефективності, які вам потрібно відстежувати, можуть варіюватися від базового відвідуваності веб-сайту до ефективності пошуку за ключовими словами конкурента.

Кожній маркетинговій команді потрібна спеціальна інформаційна панель для моніторингу ефективності своєї SEO-кампанії, щоб зацікавлені сторони могли швидко коригувати неефективні стратегії та постійно вдосконалювати та вдосконалювати свої маркетингові зусилля.

Яку платформу ви повинні використовувати для потреб своєї інформаційної панелі ефективності маркетингу SEO?

Google Analytics – очевидний вибір:

  • Це безкоштовно.
  • Це можна налаштувати.
  • Його легко інтегрувати з іншими платформами.
  • Це зручно для користувачів.
  • Це підтримується самою компанією Google.
  • Це галузевий стандарт.

Дійсно, було б дивним, якби команда з цифрового маркетингу не використовувала Google Analytics в якійсь якості для вимірювання та кращого розуміння ефективності веб-сайтів. Звичайно, навіть якщо ви вже використовуєте Google Analytics, завжди є способи отримати більше можливостей від платформи.

Існує безліч маркетингових команд, які використовують Google Analytics для фіксації SEO та ефективності веб-сайтів з високого рівня, але ніколи насправді не заглиблюються в більш детальні показники та тенденції. Скористайтеся спеціальними можливостями звітування платформи для відстеження цінних комерційних цільових сторінок, відстеження конкретних рекламних або електронних кампаній, розбиття конверсій веб-сайтів за типом аудиторії та багато іншого.

Використовуючи колекцію вбудованих віджетів і шаблонів інформаційної панелі, ви можете пристосувати свою інформаційну панель аналітики до нуля щодо маркетингових ключових показників, які є для вас найбільш важливими.

Цей приклад, люб’язно наданий Moz, висвітлює спеціальну інформаційну панель, побудовану для відстеження конверсій з місяця в місяць. Керівникам маркетингових служб легко виявити такі важливі тенденції, як стрибки коефіцієнтів конверсії, без необхідності перебирати купу статистичних даних.

Джерело: Moz

2. Інформаційна панель маркетингу електронною поштою

Електронна пошта – це один з найважливіших маркетингових каналів, що забезпечує середню рентабельність інвестицій 42 долари за кожен витрачений 1 долар . Щоб побачити таку рентабельність інвестицій – або, в ідеалі, перевершити середні показники по галузі – підприємствам слід уважно стежити за кожним аспектом своїх маркетингових кампаній електронною поштою та вносити коригування, коли це необхідно.

Навіть найменший помилковий крок – загальний рядок теми, наприклад, може відхилити передплатника розсилки електронних листів і втратити потенційну перевагу продажів, тому брендам потрібно ретельно аналізувати свої маркетингові кампанії електронною поштою, щоб зрозуміти, які стратегії працюють.

Основні показники маркетингу електронної пошти для відстеження включають:

  • Відкрита ставка.
  • Рейтинг кліків.
  • Коефіцієнт конверсії.
  • Показник відмов.
  • Тариф відписки.
  • Коефіцієнт спільного використання або пересилання електронної пошти.
  • Темпи зростання списку електронних адрес.
  • Загальна рентабельність інвестицій.

Це лише вершина айсберга.

Також корисно сегментувати мобільні показники з інших форматів, враховуючи взаємодію з користувачами та фактори інтерфейсу, які можуть вплинути на ефективність маркетингу електронною поштою.

Хороша інформаційна панель маркетингу електронної пошти об’єднує всі ці дані та упаковує їх таким чином, щоб їх було легко зрозуміти та засвоїти. Що ще важливіше, це повинно дозволити маркетинговим командам нарізати та нарізати дані, щоб вони могли зосередитися на маркетингових ключових показниках, які є для них найбільш важливими.

Наприклад, якщо ви проводите електронну кампанію в рамках ширшої стратегії маркетингу вмісту, ви можете відстежувати, які типи контенту найбільше резонують у вашої аудиторії.

Google Analytics має безліч віджетів, маркетингових шаблонів інформаційних панелей та інструментів налаштування, які допоможуть вам детально вивчити конкретні показники ефективності. Ось приклад, що показує кількість сеансів, створених різними цільовими сторінками, та частини вмісту, що додаються до розсилок електронною поштою:

Джерело: Campaign Monitor

Завдяки такій універсальності, Google Analytics може функціонувати як інформаційна панель електронного маркетингу та маркетингу контенту, а також багато інших програм.

3. Інформаційна панель маркетингу в соціальних мережах

Підтримка сильної присутності в соціальних мережах є важливою для компаній B2B та B2C. Якщо ви не можете зрозуміти, наскільки ефективним є ваш бренд на різних платформах соціальних мереж, можливо, ви не будуєте того рівня зацікавленості, який ви думаєте. З огляду на те, як швидко все рухається у світі соціальних медіа, бренди повинні залишатися на висоті своєї аналітики в соціальних мережах цілодобово та без вихідних.

Спеціальна інформаційна панель маркетингу в соціальних мережах може допомогти відстежувати тенденції та події в режимі реального часу та надавати практичну інформацію, яка може бути негайно застосована до вашої стратегії.

Цей інтелект може надати вам змогу бути більш чуйними, змінювати підхід до соціальних мереж на льоту і продовжувати розвиватися разом із цільовою аудиторією. Інформаційні панелі маркетингу в соціальних мережах надають інформацію, необхідну для того, щоб усе це відбулося.

Команди маркетингу можуть знайти всі відповідні метрики маркетингу в соціальних мережах в одному легко зрозумілому інтерфейсі.

Ви можете відстежувати такі ключові показники ефективності, як:

  • Послідовники.
  • Лайки.
  • Охоплення.
  • Враження.
  • Середній коефіцієнт залучення.
  • Темпи зростання аудиторії.
  • Найпопулярніші посади.
  • Соціальна частка голосу.

Є безліч хороших варіантів на вибір – ще раз, Google Analytics має інструменти, що допомагають візуалізувати аналітику в соціальних мережах – але одна з найкращих спеціалізованих платформ існує Sprout Соціальна . Ви можете розподілити свої маркетингові показники в соціальних мережах за каналами та сегментувати різні ключові показники ефективності, щоб отримати кращий погляд на ефективність вашого бренду.

Джерело: Sprout Social

Маючи стільки можливостей налаштування для вивчення, маркетологи можуть контролювати свою присутність у соціальних мережах з будь-якої точки зору, яка їм подобається, будь то огляд високого рівня або поглиблений аналіз певного сегменту вашої аудиторії та послідовників.

Дані повинні керуватися кожним маркетинговим рішенням, яке ви приймаєте, але для тих, хто не має наукового ступеня статистики, пробирання всієї цієї інформації, щоб знайти реальну інформацію, може здатися нездоланним. Інформаційні панелі цифрового маркетингу використовують інтуїтивно зрозумілі наочні засоби для спрощення, а аналітичні дисплеї виводять на поверхню найбільш релевантні та корисні маркетингові дані. Якщо ви можете максимально використати ці платформи, вам ніколи не доведеться вдаватися до здогадок під час управління своїми маркетинговими кампаніями.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn