Як малий бізнес, у вас може не бути спеціалізованого відділу зв’язків з громадськістю. Можливо, у вас є працівник за сумісництвом, який займається випадковими проблемами, які виникають. Можливо, ви надаєте аутсорсингу вашій фірмі зі зв’язків з громадськістю за необхідності, щоб направляти вас, коли це необхідно.
Створення успішного плану зв’язків з громадськістю
Незалежно від вашого підходу до зв’язків з громадськістю, важливо розробити план. Це зробить ваш бізнес та бренд сильнішими.
1. Аналіз
Твердий план зв’язків з громадськістю починається з об’єктивного аналізу конкретної ситуації. Ви сподіваєтесь пом’якшити кризу, в якій вашому бізнесу потрібно буде орієнтуватися в майбутньому? Ви хочете краще продавати свій бізнес? Кожна з цих ситуацій потребує конкретних досліджень, цілей та підходів.
2. Цілі
Мета будь-якого плану зв’язків з громадськістю повинна бути чітко прописана. Ця мета, можливо, випливатиме з цілей вашого бренду та узгоджується з вашою загальною місією.
Цілі, які є конкретними, своєчасними, вимірюваними, досяжними та відповідними, швидше за все будуть успішними. Запитайте себе, чи відповідає план зв’язків з громадськістю цим цілям, чи будете ви задоволені прийнятим підходом?
3. Реалізація
На етапі впровадження використовувані методи та стратегії повинні підтримувати цілі, накреслені в плані зв’язків з громадськістю. Оцініть кожного, перш ніж їх застосувати, щоб гарантувати, що вони ефективно залучатимуть до вас аудиторію.
4. Оцініть
Фаза оцінювання повинна тривати – не встановлюватись до кінця року. Постійне оцінювання забезпечує своєчасне виконання ваших цілей. Можливість зміщення фокусу або налаштування стратегії забезпечує виконання плану бажаним ефектом.
Як бізнес, у вас може бути створено кілька планів зв’язків з громадськістю в будь-який момент. Наприклад, у вас може бути такий, який триває, намагаючись зберегти бренд свіжим. Інший план може бути реалізований для вирішення загальної кризи. Можливо, потрібно буде створити третій план зв’язків з громадськістю, щоб безпосередньо пом’якшити будь-який збиток, спричинений конкретною кризою.
Незалежно від того, для чого вам потрібен план зв’язків з громадськістю, починаючи з чотирьох вищевказаних компонентів, ви маєте ґрунтовний підхід до цілого кола питань. Це допомагає захистити свій бренд та підвищити довіру споживачів.