5 неспішних інструментів SEO для маркетингу

Заходимо з нашою колекцією свіжих інструментів SEO, щоб покращити ваш маркетинговий досвід контенту.

1 – Маяк Google

 Маяк Google "width =" 600 "height =" 290 "/> </p>
<p> Власний інструмент Google <a href=

Маяк – проект з відкритим кодом – пропонує простий спосіб перевірити ряд основних проблем, пов’язаних із SEO, які повинен врахувати кожен веб-сайт. Серед його функцій аудиту є інструменти, спеціально орієнтовані на продуктивність, SEO, доступність та прогресивні веб-програми, а також він здатний перевіряти веб-сторінки, що вимагають автентифікації.

Інструмент можна запускати окремо, з Інтернету, в Google DevTools Google або вбудовувати його в системи безперервної інтеграції, а його Маяковий переглядач дозволяє переглядати та обмінюватися даними аналізу в Інтернеті.

2 – Botify SEO-платформа

 Botify "width =" 600 "height =" 327 "/> </p>
<p> Існує чимало потужних SEO-платформ, що дозволяють маркетологам і брендам максимально наблизитись до єдиного магазину, щоб отримати надійний і відповідний огляд пошуку, і, безумовно, у цій категорії є компанія SEO Suite Suite <a href= Botify .

Botify пропонує широкий спектр аналізу SEO, інструментів сканування даних та інструментів індексування метрик, і все це працює над тим, щоб зробити цю складну інформацію просто зрозумілою та діяти, як нещодавно Мартін Сплітт торкнувся у прямому відео-розмові.

3 – плагін для надсилання URL-адреси для WordPress

 Bing "width =" 600 "висота =" 366 "/> </p>
<p> Маркетологи B2B в середовищах WordPress нещодавно отримали доступ до плагіна з відкритим кодом від Bing Tools для веб-майстрів, що автоматизувало подачу нового вмісту сайту в пошукову систему Microsoft Bing. </p>
<p> <a href=

Плагін подання URL-адрес Bing у багатофункціональному плагіні, який також можна налаштувати за допомогою API Бінга для включення в інші системи управління вмістом.

4 – Schema.org

 Схема "ширина =" 600 "висота =" 366 "/> </p>
<p> Google та інші фірми пошукових систем вважають за краще, щоб бізнес використовував розмітку схем для структурованих даних у форматі, визначеному та підтримуваному організацією <a href=

Schema.org що особливо важливо сьогодні, оскільки функції, включаючи графіки знань Google.

5 – Веб-сторінка

 WebPagetest "width =" 600 "height =" 305 "/> </p>
<p> Ще одним безкоштовним інструментом, який часто застосовують кмітливі фахівці пошукової галузі, є <a href=

WebPagetest що дозволяє веб-майстрам та технічно досвідченим маркетологам проводити різноманітні тести, включаючи розбиття типу вмісту, дані про швидкість сторінки та інші, що надають корисну інформацію.

Дані з WebPagetest можуть бути використані для вирішення проблем повільності веб-сайтів, як Баррі Шварц нещодавно викладений у « Google: Як діагностувати найбільшу змістовну фарбу (LCP) повільність .»

Інтелектуальні інструменти для SEO, щоб зробити вас знавцем

Ми сподіваємось, що ви знайшли принаймні декілька нових для вас інструментів маркетингу вмісту для SEO, серед тих, що ми розглянули тут, і що ви знайдете їх корисними під час створення нових кампаній, які використовують найзвучніші практики SEO, і що вони також допоможуть у формуванні знань вашої власної команди.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn