5 переваг брендингу для великого та малого бізнесу

Хороший фірмовий стиль є необхідним для успіху вашого бізнесу, і це має безліч переваг. Наявність легко впізнаваного бренду сприяє новому бізнесу за допомогою рефералів, що передають інформацію про рот, і спрощує випуск нових продуктів. Це також допомагає встановити злагодженість у вашій компанії та залучити найкращих талантів до ваших відкритих ролей.

Продовжуйте читати, щоб дізнатись більше про брендинг та п’ять найбільших переваг для малого та великого бізнесу.

Яка мета брендингу в маркетингу?

Легко пов’язати брендинг з іншими формами маркетингу, але це не зовсім одне і те ж. Маркетинг – це те, що ви робите, щоб довести свої товари та послуги до потенційних споживачів, тоді як брендування – це, як правило, те, як ваша компанія представляє себе світові.

Брендинг включає очевидні компоненти імені, логотипу, кольорів та шрифтів але також включає вашу місію, цінності та мотивацію, створюючи всеосяжну ідентичність бренду, яка, якщо все буде зроблено правильно, клієнти охоче отримають зв’яжіться зі своєю компанією. Це ключове: ви хочете, щоб ваші клієнти відчували щось, коли думають про вашу компанію.

Стильні мотиваційні постери українською в інтернет-магазині Дрімс.

Головною метою вашої стратегії бренду має бути диференціація вас від ваших конкурентів та створення власного капіталу бренду або комерційної цінності, що випливає суворо з сприйняття бренду. Це формує довіру та лояльність серед вашого цільового ринку і ставить вас на перше місце у свідомості ваших потенційних клієнтів, коли настав час купувати.

Розробка легко впізнаваного тону та логотипу, узгодження ваших цінностей із цінностями ваших клієнтів та викликання сильної емоційної реакції при вигляді та думці про ваш бренд – все це ознаки чудової стратегії брендування.

5 Переваги брендингу для компаній

1. Поінформованість про бренд: Однією з найсильніших та найефективніших переваг високоякісного брендування є поінформованість про бренд. Клієнти, які вже довіряють вашій компанії та впізнають ваш чіткий колір, логотип чи стиль шрифту, набагато частіше купують ваш продукт чи послугу. Таким чином, поінформованість про бренд робить для вас більшу частину важких завдань, коли йдеться про продаж вашої продукції чи послуг.

Фотомагніти з вашими фото, від 1 шт, на замовлення.

2. Рухає новий бізнес: Повідомлення з вуст у вуста все ще залишаються перевіреним способом ведення нового бізнесу. Особливо це стосується малого бізнесу, 85% з яких повідомляють що рекомендації від вуст до вуст були найкращим способом стимулювати місцевий бізнес. Коли клієнти можуть швидко та легко згадати бренд, яким вони користуються та якому довіряють, вони набагато частіше передають вашу компанію своїм друзям та членам сім’ї.

3. Спільні цінності формують злагодженість компанії: Потужність власного бренду не просто сприяє зміцненню ваших відносин із вашими клієнтами та клієнтами – вона також допомагає формувати чіткіше почуття місії та напряму у вашій компанії, що підвищує узгодженість і гарантує, що всі ваші співробітники працюють до того самого набору цілей.

4. Простіше розповсюджувати нові продукти: Якщо у вас є сильний бренд, велика частина роботи з маркетингу та продажу вашої продукції та послуг уже виконана. Після того, як ви створили рівень довіри серед своїх клієнтів, набагато легше переконати їх у тому, що ваш останній продукт варто придбати. Подумайте: Apple не потрібно робити багато переконливих, щоб зацікавити і продати найновіший iPhone, чи не так? Це хороший бренд на роботі.

5. Кращі кандидати на роботу: Клієнти хочуть купувати у торгових марок, яким вони знають і яким довіряють, але те саме стосується шукачів роботи. Хороший брендинг насправді може допомогти вам залучити більший і талановитий пул претендентів на ваші відкриті посади, гарантуючи, що ви наймаєте найкращих з найкращих.

Основні типи брендингу, з прикладами

Візуальне брендування

візуальні компоненти вашого бренду є одними з найважливіших – і в кінцевому рахунку, що привертають увагу – особливостей вашого бренду. Хороша візуальна стратегія бренду передає особистість і стиль вашої компанії вашій аудиторії за допомогою візуальних підказок (тобто, ви спокійні та спокійні чи серйозні та винахідливі?). Це допомагає їм дізнатись про вас без необхідності копати занадто глибоко.

Подумайте Apple: візуальний стиль брендування Apple – сріблястий, гладкий, чіткий і новий, і це видно в їх магазинах, логотипах і, звичайно, на їхніх пристроях. Вам не потрібно знати багато про Apple, щоб зрозуміти, що вона розробляє та продає якусь передову технологію, засновану лише на її фірмовому стилі. І саме це має робити хороший візуальний брендинг.

Брендування соціальних мереж

Величезна частка соціального залучення та активності споживачів сьогодні відбувається в соціальних мережах тому важливо, щоб ваша компанія мала чисту, послідовну присутність в Інтернеті у всіх соціальних мережах. Соціальні медіа – одне з небагатьох місць, де увагу вимірюють за лічені секунди, тому важливо, щоб користувачі могли ідентифікувати вашу компанію за цей короткий проміжок часу.

Присутність Amazon у Twitter має стати взірцем для інших компаній. Він управляє десятками різних рахунків для багатьох своїх продуктів та послуг. Хоча у кожного облікового запису є своя особлива перевага, існує чітке відчуття безперервності, що включає схожі кольори, тони, шрифти та повідомлення, пронизані між собою, і все це позначає їх як Amazon. Суть в тому, що користувачам не слід напружено працювати, щоб визнати, що ваш обліковий запис у соціальних мережах належить вашій компанії.

Корпоративне брендування

Корпоративне брендування охоплює всі елементи брендингової стратегії вашої компанії, починаючи від маркетингу її продуктів / послуг і до забезпечення синхронізації всіх цифрових точок дотику. Зрештою, клієнт повинен відчути, що він отримує одне і те ж повідомлення від однієї компанії, незалежно від того, з якою частиною вашого бізнесу він взаємодіє.

Nike стоїть на вершині корпоративного брендингового світу. Його місія підвищити фізичні показники за допомогою спортивного одягу найвищого рівня пронизує кожен розділ брендингу та маркетингу, починаючи від його девізу “Просто зроби це” і закінчуючи маркетинговими матеріалами, де представлені спортсмени в зоні.

Не забувайте про важливість брендингу. Правильна стратегія брендингу може створити компанію або розбити її, і важливо забезпечити чітко визначену торгову марку, яка пронизує всі ваші товари, послуги та точки дотику, щоб переконатись, що ваші клієнти готові купувати. Це робить вашу компанію вперед.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn