5 способів правильного подолання кризи з громадськістю

Навряд чи є бізнес, який працює сьогодні, який не мав якихось завзятіх зв’язків із громадськістю. Хоча вони трапляються майже з усіма людьми в якийсь момент, важливо правильно впоратися з кризою зв’язків з громадськістю. Це може призвести до різниці між відчуженням ваших клієнтів або наданням вашому бренду збільшення іміджу.

1. Будь відповідальним

Хоча прикрити кризу чи діяти так, як ніколи не бувало, кращою тактикою є вирішення проблеми. Беріть на себе відповідальність і реагуйте якомога швидше після цього. Відповідайте на зворотний зв’язок, який ви отримуєте, визнаючи питання та проблеми.

Не сперечайтесь публічно. Натомість складіть прес-реліз, який вирішує ситуацію та поділіться нею на ваших сайтах соціальних медіа.

2. Практика цих трьох принципів

Врятувати репутацію вашого бренду в розпал кризи зі зв’язків з громадськістю може здатися майже неможливим. Характер соціальних медіа в реальному часі означає, що його репутація може бути зруйнована лише за мить.

Захистіть від цього явища, застосовуючи три принципи антикризового управління: проактивність, прозорість та підзвітність. По суті, це означає, що ви повинні визнати ситуацію, прийняти відповідальність і вибачитися.

3. Розробити план соціальних медіа

Розуміння того, що вогнепальна буря в соціальних медіа може спалахнути, означає, що вам потрібна стратегія для вирішення будь-яких проблем, які можуть з’явитися. Навіть якщо ваш бізнес не використовує соціальні медіа як маркетинговий інструмент, це не означає, що ваші клієнти не перевіряють ваші облікові записи, щоб дізнатися про дії, які ви вживаєте. Розробіть план подолання можливих пожеж та часто переглядайте його.

4. Спілкуватися, спілкуватися, спілкуватися

Будьте зрозумілі щодо того, що відбувається – і як ваша компанія вирішує це – дуже важливо для придушення чуток. Навіть на початку цього процесу обов’язково визнайте, що у вас ще немає всієї необхідної інформації, щоб зробити оцінку, але ви працюєте над нею. Тримайтесь подалі від невиразних відповідей “без коментарів”.

5. Нехай покаже твоя людська сторона

Пам’ятайте, що кожен, з ким ви маєте справу, – людина. Усі вони помилилися і оцінять вас за те, що ви можете показувати свою людськість протягом цього часу. Не бійтеся вживати емоційні слова на кшталт «засмучені» та «розчаровані».

Дотримуйтесь наведених вище порад з конкретною політикою, яка вирішує цю проблему. Це запевняє вашу клієнтську базу, що ситуація не повториться.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn