6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі

6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі

Не перебільшенням можна сказати, що ця нова коронавірусна пандемія поставила глобальну економіку на коліна. Коли уряди у всьому світі вживають жорстких заходів блокування, щоб уповільнити поширення вірусу, світ частково паралізується.

На жаль, підприємства ніде не підготовлені для боротьби з впливом пандемія COVID-19. Згідно з останнім опитуванням Gartner щодо безперервності бізнесу, лише 12% організацій готові боротися з новим коронавірусом. У дослідженні вказується, що навіть якщо компанії мають політику щодо подолання таких ризиків, вони не активуються, поки не пізно. Організації прагнуть не сприймати серйозно ризики, поки вони не проявляться повноцінно.

Будівельна галузь, разом із усіма іншими секторами світу, ніколи не буде однаковою через пандемію COVID-19 . Ось декілька способів зміни кризису нового коронавірусу

1. Частина робіт буде виконуватися віддалено

Багато останніх галузей уже прийняли механізми віддаленої роботи протягом останніх кількох років. З підйомом веб-конференцій та інших інструментів співпраці багато власників бізнесу дозволили своїм працівникам витратити кілька днів робочого тижня, щоб пропустити поїздки та працювати з дому. Деякі навіть мають співробітників, які працюють з усього світу через віддалену роботу.

Перед пандемією COVID-19 багато власників будівельних підприємств неохоче приймали гнучку роботу. Компанії віддали перевагу традиційній організації офісних робіт для тих, хто не працює на місцях.

На жаль, нинішня криза охорони здоров’я зробила необхідність віддаленої роботи, якщо бізнес хоче продовжувати свою діяльність, дотримуючись при цьому розпорядження щодо соціального відсторонення та перебування вдома. У той час як працівники будівельних майданчиків ще потребують роботи на місцях, такі офісні ролі, як закупівлі, відносини з клієнтами та людські ресурси, повинні будуть виконуватися віддалено. Коли власники бізнесу зрозуміють переваги віддаленої роботи – від підвищення продуктивності до кращого балансу між робочим та життєвим життям – це неминуче прокладе шлях для прийняття віддалених робіт як життєздатних умов роботи в будівництві.

2. Віртуальні конференції стануть нормою

Будівельна галузь все ще є однією з найменш оцифрованих секторів у світі, поступаючись лише сільському господарству. Підрядники, як правило, протистоять використанню цифрових технологій для зустрічей та конференцій, замість того, щоб вибрати довгий шлях до зустрічі з клієнтами або встановити графік особистого спілкування з працівниками. Не було жодного реального стимулу інвестувати у віртуальну альтернативу, особливо коли клієнти та інші учасники проекту були готові продовжувати традиційний спосіб зустрічей.

Але тепер, коли поїздки заборонені, майже всі робочі зустрічі виконуються онлайн. Платформи відеоконференцій, такі як Zoom та Google Hangouts, дали змогу спілкуватися з клієнтами та працівниками з більш-менш подібною каденцією, як звичайні зустрічі віч-на-віч. Вони мають усі переваги, але без додаткових витрат на поїздки та витраченого часу через поїздки. Віртуальні конференції, ймовірно, будуть повністю охоплені будівельними підприємствами за межами COVID-19.

3. Реалізація політики щодо нарахування заробітної плати буде переглянута

Відділ нарахування заробітної плати, як правило, розташований у задньому офісі, виявився в центрі уваги через кризу COVID-19. Зараз очевидно, наскільки важливо надавати компенсацію та підтримку працівникам у міру встановлення строгих карантинів громади. Через пандемію та пов’язані з цим економічні труднощі для відділення нарахування заробітної плати стало складним завданням розподіляти зарплату та заробітну плату працівникам вчасно або взагалі.

Оскільки будівельні компанії формулюють плани безперервної діяльності, це ідеально можливість переглянути політику оплати праці та впровадити зміни, щоб зробити їх більш ефективними. Наприклад, компанії, які залежать від банківських чеків та фізичних форм, повинні знайти інші способи розподілу платежів. Заробітна плата повинна мати надійну цифрову інфраструктуру з функціями віддаленої доступності. Якщо до заробітної плати можна дістатись лише через офісні комп’ютери, розподілити зарплату під час кризи буде неможливо.

Окрім цього, фонд нарахування заробітної плати повинен мати можливість негайно адаптуватися до законодавчих змін. Через пандемію COVID-19 урядам довелося видати нові вказівки щодо компенсацій, включаючи нові строки подачі заявок, скорочення робочого часу та правила відпустки працівників, щоб врахувати звільнення від роботи. Департамент з оплати праці повинен мати можливість швидко включати ці вказівки для запобігання будь-яким виплатам .

4. Здоров’я та гігієнічні практики будуть підкреслені

Пандемія підкреслила недоліки нашої системи охорони здоров’я. Новини про те, що лікарні переживають свої можливості та бракує засобів індивідуального захисту, є досить поширеними, коли криза досягає свого апогею. На жаль, ще немає вакцини проти COVID-19, як написано в цьому документі, і єдиний спосіб уповільнити її розповсюдження – це через належну гігієну.

. З цієї причини ми побачимо більший наголос на гігієні та гігієні в існуючих практиках безпеки на будівельних майданчиках. Компанії запровадять специфічну політику, яка сповільнить нинішню, а також майбутню пандемію, включаючи заходи соціального відсторонення та використання масок для обличчя. Гігієнічні споруди повинні бути покращені, щоб заохочувати працівників до регулярного миття рук. Згодом вони формуватимуться як звички, які затримаються навіть тоді, коли криза закінчиться.

5. Договірні положення будуть переглянуті

Положення про форс-мажор та неможливість виконання умов вважаються положеннями котлоагрегатів і є типовими включеннями в контракт. Однак криза COVID-19 підкреслила важливість цих пунктів, особливо у будівельних проектах. Оскільки багато підрядників стикаються з декількома перебоями та затримками, вони можуть бути нездатні виконати свій термін дії контракту. Лише ці положення зможуть дати їм відшкодування виконати роботу пізніше або навіть взагалі скасувати роботу.

Наявність цих положень про непереборну силу та неможливість виконання положень критична в умовах кризи. Коли нова пандемія коронавірусу закінчиться, власники будівельних підприємств захочуть переглянути свій процес створення контрактів. Їм потрібно забезпечити, щоб ці положення змогли вирішити такі кризи, як пандемія COVID-19, якщо вони відбудуться в майбутньому.

6. Поставки будівельних матеріалів здійснюватимуться на місцевому рівні

У допандемічному, глобалізованому світі будівельний сектор користувався фінансовими вигодами від міжнародних джерел. Використовуючи складні інструменти, планувальники попиту змогли передбачити, коли компанії потрібно переупорядкувати поставки через глобальну логістичну мережу. І тоді пандемія COVID-19 спричинила великі зрушення в ланцюзі будівельних поставок по всьому світу. Заходи відключення спричинили прогнозування попиту передбачуваним, оскільки багато виробників різко припиняються.

База будівельних матеріалів у Харкові.

У відповідь на це керівникам компаній потрібно буде переосмислити існуючу модель ланцюга поставок та включити місцеві джерела пошуку для запобігання зривним ситуаціям, подібним до пандемія. Місцеві постачальники, як правило, більш реактивні, ніж їхні колеги, які знаходяться далеко. Вони зможуть негайно пристосуватися у відповідь на зміни ситуацій під час кризи.

Ситуація COVID-19 багато в чому небачена. Однак важливо, щоб будівельні підприємства ніколи не втрачали з поля зору майбутнього і як криза змінить галузь. Оскільки ми всі маємо справу з впливом пандемії, ми повинні сприймати цю ситуацію як можливість навчання та визначати речі, які потрібно змінити на краще.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn