6 нових правил маркетингу B2B в епоху COVID-19

Все, що потрібно сказати: ця пандемія існує довше, ніж ми думали, і хочеться затриматися набагато довше, ніж нам би хотілося. Те, що здавалося короткою, сюрреалістичною інтермедією, яку треба пройти, тепер стало реальністю, принаймні на даний момент.

Як маркетологи B2B, ми повинні переосмислити, як ми адаптуємо наш маркетинг до поточної ситуації наших покупців. Ми більше не намагаємось спільно зв’язати короткострокові виправлення – нам потрібно вийти з режиму реакції та перейти в режим стратегічного планування.

Наше маркетингове агентство вже місяцями допомагає клієнтам переглянути свої маркетингові плани – від обміну повідомленнями та аудиторії до тактики та вимірювань. Ось кілька правил, яких ми дотримувались інші маркетологи:

6 нових правил маркетингу B2B в епоху COVID-19

Правило №1: завжди бути актуальним

Гаразд, це найменше НОВЕ правило, ніж своєчасне нагадування. Але про всяк випадок: ти ніколи не повинен приходити до аудиторії без чогось цінного.

Наслідок: “Щось цінне” не може дорівнювати “Знанню того, як наш продукт / рішення можуть покращити ваше життя”.

Люди відволікаються і піддаються стресу. Вони щодня стикаються з новою кризою. Вони проводять більше часу з дітьми. І вони мають більше справ, ніж будь-коли раніше, щоб зайняти вільний час. Якщо ви просите їх уваги, ви повинні нагородити їх.

Після цього, ви можете перейти до наступного кроку. Але переконайтеся, що ваш вміст є цілком цінним.

Правило №2: заохочення взаємодії

Пандемічний спосіб життя, легше кажучи, ізолюючий. Хто б міг подумати, що ви можете пропустити почуття колег, що гойдаються на своїх стільцях, грають музику занадто голосно або натикаються на вас у передпокій? Більшість із нас прагнуть соціальної взаємодії.

Якщо ви звикли мовити зі своїм вмістом, саме час розглянути, як можна розпочати розмови. Як ви можете взаємодіяти зі своєю аудиторією на людському рівні? Як ви можете заохотити їх також взаємодіяти один з одним? Подумайте, наскільки вашій аудиторії цінували б живу роздумову розмову зі своїми колегами та однолітками.

Ви можете заохотити взаємодію із вмістом кількома простими способами:

  • Хостинг LinkedIn Live chat
  • Запустіть чат у Twitter
  • Спонсоруйте тематичний чат у додатку для відеоконференцій
  • Запустіть інтерактивний вебінар

Взагалі, шукайте способи викликати підмножину своєї аудиторії та змусити їх спілкуватися як один з одним, так і з представниками вашого бренду. Усі ми можемо використовувати трохи більше соціальної взаємодії зараз.

Правило №3: Тримайте повідомлення з прихильністю

Я не знаю про вас, але кожен раз, коли я бачу рекламу про щось, що “переходить вірусне”, я стискаюсь. Ми перебуваємо на 6 місяців вірусної пандемії, і маркетологи все ще показують рекламу про перехід вірусу! Як це може бути?

Це лише один приклад того, як цілком нешкідливі попередні повідомлення COVID зараз можуть здаватися глухими. Чи є у вашому вмісті анекдот про вечерю з 15 людьми? Чи зображення вашого заголовка містить натовп людей? Ви говорите про те, щоб “піти в офіс” чи “думати про це в дорозі?” Якщо так, ви відчужуєте свою аудиторію.

Не кожен зміст повинен відповідати про пандемію або бути ностальгічним для світу, який колись був. Але тут має бути базовий рівень емпатії : Робота з дому, соціальне відставання та носіння масок – це всі факти повсякденного життя.

Правило №4: Експеримент із форматами

У часи перед пандемією ми кожен день проводили години, переглядаючи екрани. Просто в різних середовищах були різні екрани. Простіше було розмежувати офіс і будинок, роботу та гру. Зараз наше оточення протягом дня є однорідним – і вміст, який ми споживаємо, теж відчуває себе.

Подумайте про втому від вмісту, плануючи календар. Чи шукає ваша аудиторія чергову стінку тексту? Вони хочуть подивитися на іншу сітку розмовляючих головок?

Наше агентство зараз отримує більший успіх у мультимедійному та інтерактивному контенті. Наш приклад Маркетинговий звіт про вплив інфляторів B2B . Зміст включає в себе тематичні дослідження, участь впливу та оригінальні дослідження, представлені анімованим, динамічним способом.

По суті, пам’ятайте про цю ідею ефективного надання цінності. Чи може натомість у вашому блозі бути швидким відео- чи аудіоінтерв’ю? І може це відео тривати п’ять хвилин замість 10? Чи може замість вашої публікації в блозі бути швидким відео- чи аудіоінтерв’ю? І може це відео тривати п’ять хвилин замість 10? каже @nitewrites. Клацніть, щоб твітнути

Правило №5: Співпраця щодо вмісту

Для мене одним із чужих елементів пандемічного життя є те, наскільки я схожий на всіх інших. У мене було заклик робити загадки у березні – всі магазини були розпродані. Хліб я хотів зробити в квітні – в магазинах закінчилося борошно. У травні всі купили велосипеди.

Зараз у кожному бізнесі B2B бракує своїх виставкових виставок та персональних демонстрацій. Тож більшість із них зменшується вдвічі. Найкращий спосіб розмежувати вміст ваш вміст – це донести до аудиторії голоси, які вони не чують більше ніде.

Створюйте контент із впливовими. Позначте експертів з предметних питань у вашій організації. Торкніться своїх теперішніх та потенційних клієнтів, щоб взяти участь. Чим більше голосів ви зможете донести до свого вмісту, тим більше він буде виділятися вашій аудиторії.

Правило № 6: Повторне вирівнювання вимірювань з поточними цілями

За правилом №1 люди зараз менш зацікавлені у рекламному вмісті. Підприємства, можливо, призупинили свої плани закупівель або принаймні жорсткіші бюджети. Основна мета маркетингу зараз, ймовірно, полягає у встановленні довіри до бренду, створенню контенту лідерів думок та побудові стосунків у майбутньому.

Коли ваші цілі змінюються, ваш показник повинен змінюватися і. Ви не можете виміряти інформаційну кампанію в SQL, або створити стосунки за кількістю отриманих демо-запитів. Це не означає відмовлятися від вимірювання чи підзвітності – це лише означає, що показники відповідають вашим цілям. Наприклад, ви можете виміряти:

  • Бренд частки голосу
  • Підписники електронної пошти / блогу
  • Аудиторія / взаємодія в соціальних медіа
  • Показники споживання вмісту (час на сторінці, глибина прокрутки, натиснуті посилання)
  • Контентний резонанс (зворотні посилання та соціальні акції)

Наскільки нові правила?

Отже, ось питання на 100 000 доларів США (з урахуванням інфляції): на якому етапі ви повинні зупинитись створюючи відповідні, інтерактивні, співпереживаючі, динамічні та зміст спільної роботи? Коли можна зітхнути з полегшенням, перестати слухати свою аудиторію і почати трансляцію рекламних повідомлень?

Якщо ви так сказати, це очевидно: ці правила – найкраща практика для вмісту, незалежно від того, що відбувається в світі. Пандемія не викликала необхідності в цих правилах; це лише посилило, наскільки вони важливі. Ще в січні ми могли б мати розкіш ігнорувати одну або кілька з них. Тепер у нас є радісна необхідність бути змушеними робити краще.

І це хороша новина: поліпшення маркетингу для пандемії зробить вас кращим маркетологом зараз і для того, що буде далі.

Потрібна допомога у маркетингу? ASMO Studio пропонує якісну консультацію по бізнесу спеціально для вас .

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn