7 B2B тактик контент-маркетингу для довгострокового успіху

7 найкращих тактик контент-маркетингу B2B

Довгострокова тактика контент-маркетингу B2B

Тактика №1 – Зміст блогу

Коли йдеться про перевірену та справжню тактику, блоги ведуть торт. Ведення блогів – це вже 26 років і все ще дає дивовижні результати. Насправді, недавнє опитування SEMrush показало, що він залишається найпопулярнішим типом контенту, 86% маркетологів відповіли, що це найважливіший тип контенту, який вони створюють. З огляду на те, наскільки ми, маркетологи, цінуємо оптимізацію та дані, ми б досі не писали публікації в блогах у 2020 році, якби вони не давали результатів.

Як ведеться ведення блогів довгострокової тактики? Що ж, подібно до більшості довгострокових тактик, як тільки ви почнете, ви не можете зупинитися. Блог – це канал, що належить до бренду, і цінний ресурс відповідних знань для ваших клієнтів та потенційних клієнтів. Перестаньте публікувати там, і воно перестає бути надійним джерелом перспектив та інформації про бренд.

Тактика № 2 – Зміст соціальних медіа

Ще в 2019 році Statista повідомив що середня людина витрачала 144 хвилини на день у соціальних мережах. Я можу лише уявити, що це число зросло в 2020 році через кризу здоров’я COVID-19. У маркетингу ви відвідуєте свою аудиторію, роблячи вміст соціальних медіа необхідним для будь-якої марки як B2B, так і B2C.

І ще раз, ваш вміст соціальних медіа повинен бути послідовним у довгостроковій перспективі, якщо ви хочете розробити свої соціальні медіа, переходячи до пов’язаної групи бажаючих, клієнтів та партнерів. Крім того, вміст соціальних медіа потребує постійного контролю, щоб ви могли скористатися своєчасними темами та дискусіями, що відбуваються на платформах соціальних медіа в режимі реального часу. Розвиток своєї аудиторії в соціальних мережах – це трудомісткий і тривалий процес, але легко варто зайнятися наступним, готовим споживати вміст, який ви поширюєте та рекламуєте на ваших платформах за вибором.

Тактика № 3 – Вміст впливів

Прочитайте будь-який інший маркетинговий блог, і маркетингова кампанія, що впливає, напевно класифікується як спеціальна, короткочасна тактика. Однак тут, у TopRank Marketing ми віримо в підхід, що постійно застосовується до маркетингу, що впливає на вплив .

Подумайте про це так: чи підходите ви до особистих стосунків як до єдиної взаємодії? Ні, стосунки потребують виховання та частої взаємодії для того, щоб рости та зміцнюватися. Ми вважаємо, що до взаємовідносин до впливу та, таким чином, до маркетингу, які впливають на вплив, потрібно підходити однаково. З вихованням. З емпатією. Ви також знаєте, що впливають на людей.

Тактика № 4 – Зміст Podcast

Запуск подкасту не для слабкого серця. Він передбачає роботу з новим носієм: аудіо. Він передбачає публікацію на кількох каналах: Spotify, Apple Podcasts, Stitcher тощо. Це передбачає забезпечення гостей. Він передбачає створення продуманих епізодів. І, найголовніше, це передбачає створення шоу, яке слухачі хочуть налаштовувати на тиждень за тижнем.

Саме тому, що подкаст призначений для постійного шоу або серіалів, це одна з наших улюблених тактик маркетингу контенту B2B. Тут, на TopRank, ми думаємо про наші подкасти, як телевізійні шоу. Кожен подкаст має кілька сезонів, складених ретельно розробленими епізодами, які відповідають темі сезону. Це дозволяє використовувати кожен епізод і кожен сезон як шанс для подальшого зростання та залучення наших слухачів.

Короткострокова тактика контент-маркетингу B2B

Тактика №5 – Спонсорський та вміст гостей

Як зазначено вище, вміст блогу надзвичайно цінний. Але публікуючи його в блозі, що належить торговій марці, ви обмежуєте доступ до свого вмісту людям, які вже знають або стежать за вашим брендом. Щоб охопити більшу аудиторію, вам потрібно повернути назовні. І хоча більше соціальних медіа чи просування електронної пошти може допомогти – якщо ви перебуваєте на каналі, що належить торговій марці, ви все ще обмежені людьми, які вже йдуть за вами. То як щодо досягнення нової аудиторії?

Тут спонсорський або гостьовий контент може допомогти вам досягти нової аудиторії та розширити сферу охоплення за короткий термін. Опублікувавши вміст на іншому каналі, ви піддаєте вміст і думки про керівництво іншою аудиторією. Наприклад, ви можете забезпечити розміщення публікацій у новій цільовій вертикалі або написати пост гостя у блозі експерта. Це разові місця розташування, завдяки чому ця тактика сприяє короткотерміновим результатам, але окупність більшої охоплення та експозиції, безумовно, варта того.

Тактика № 6 – вміст цифрової реклами

Маркетологи мають, здавалося б, неможливе завдання доставити правильне повідомлення в потрібний час потрібній аудиторії, в потрібний канал. Це багато запитати. І досягати тієї потрібної аудиторії, яка може бути дуже складно виконати з довгостроковою тактикою, описаною вище. Як я вже сказав, використання каналів, що належать до торгових марок, може ускладнити досягнення нової аудиторії.

На щастя, цифровий рекламний контент – це чудова короткочасна тактика, яка допоможе вам націлити свою ідеальну аудиторію правильним повідомленням у потрібний час у потрібному каналі. Ці рекламні кампанії, від реклами в соціальних мережах до традиційних медійних оголошень, можуть допомогти вам поширити ваше повідомлення в короткостроковому періоді.

Тактика № 7 – електронні книги, інфографіка та більші змістові кампанії

Такі кампанії, як електронні книги, інфографіка та інтерактивні активи, мають початок, середину та кінець. Оскільки кампанії не розраховані на те, щоб тривати вічно – вам потрібно, щоб одна закінчилася, щоб розпочати іншу, вони внесуть її до нашого короткострокового списку тактик.

Чому вони є чудовою короткотерміновою тактикою? Ви можете запакувати тонну інформації та розуміння контентної маркетингової кампанії. Крім того, ви можете використовувати широкий спектр засобів масової інформації та стратегій, таких як вплив, відео, аудіо, інтерактивність та інше, щоб сприяти потужній взаємодії з вашою аудиторією. Вони не створені для останнього, але вони створені для пакування удару.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn