9 безвідмовних стратегій SEO, щоб зробити кожне маркетингове рішення безпрограшним

Сторінки результатів пошукової системи – це мінне поле. У будь-який момент ваша бажана позиція в одному рейтингу може бути узурпована конкурентом. Її можуть натиснути на сторінку кілька платних оголошень. Це може бути нижчим за новим алгоритмом Google. Це може забезпечити зменшення віддачі, оскільки Пропонований фрагмент обслуговує всю відповідну інформацію про користувачів.

1. Повторно оптимізувати копію для розширеного націлювання на ключові слова

Оптимізація сторінки для високоцінних ключових слів із високим рівнем намірів не вимагає особливих зусиль. Насправді це практично обов’язково в 2019 році.

Переоптимізувавши існуючі сторінки для останнього пошуку, ви продовжуєте свою роботу оновлювати, діяти та корисно для шукачів. Ви також захищаєтесь від стрибків конкурентів у результатах пошуку.

Визначивши цільові ключові слова, за якими ми хотіли класифікуватися, а потім оновивши копію сторінки навколо цих окремих пошукових термінів, наш домен засвідчив:

  • Збільшення загальної кількості рейтингів ключових слів на 84 відсотки.
  • Приріст відвідуваності сайту на 46 відсотків.
  • 70 відсотків цільових сторінок товару, що розміщені на першій сторінці Google.

Якщо ваше підприємство вже на порозі Сторінки 1, невеликий прискорення завдяки вдосконаленій копії може принести мега нагороди, оскільки 90 відсотків усіх кліків відбувається на Сторінці 1. Ще краще, 60 відсотків усіх кліків припадає на позиції 1-3 – ось де вам потрібно бути.

Рейтинг кліків за позицією SERP.

2. Цільові вибрані фрагменти, щоб отримати вигоду від безклікових SERP

Оновлення вашої гри SERP повинно включати не лише ранжування першим.

Насправді ви повинні прагнути класифікуватися в нульовій позиції, тобто ви зафіксували місце Вибраного фрагмента, незалежно від формату (список, таблиця, локальний пакет тощо). Ви можете прочитати більше про всі типи функцій Google SERP на які ви можете націлити, але головним виводом тут є те, що SERP мають тенденцію до зручності без кліків.

Під цим ми маємо на увазі те, що пошуковий запит вводить запит, і вони отримують всю необхідну інформацію безпосередньо з Рекомендованого фрагмента – їм більше не потрібно натискати на фактичний результат. Отже, якщо немає кліків, ви взагалі не отримуєте кредит. Якщо ви не володієте цим Рекомендованим фрагментом. Як зазначає Ренд Фішкін, понад 60 відсотків усіх пошукових запитів на мобільних пристроях – це не кліки .

Пропоновані фрагменти також є ключовими, оскільки голосові помічники, такі як Google Home та Amazon Echo, отримують свої відповіді від Google, переважно Вибрані фрагменти. Тож із збільшенням кількості запитів голосового пошуку – 50 відсотків усіх пошукових запитів буде активовано голосом до 2020 року – Рекомендовані фрагменти лише збільшуватимуться, і всі інші списки в SERP будуть заглушені.

Оптимізуйте для пропонованих фрагментів, щоб подвійно отримати вигоду від голосового пошуку та SERP без натискання клавіш.

3. Зосередьтесь на інших цілях, крім мікроконверсії

Під цим ми маємо на увазі погляд за межі поверхневих марнославства, коли проводимо порівняльний аналіз своєї SEO-кампанії з попередніми зусиллями та конкурентами.

Відстежуйте традиційні показники, такі як звичайний трафік, перегляди сторінок, час перебування на сторінці, показники відмов тощо, але не вішайте на них шапку. Більше зосередьтеся на сигналах залучення, які представляють більш значущий та дієвий намір користувача.

Наприклад, мікроконверсії можуть бути обмеженим завантаженням вмісту або переглядом відео продукту. Але перетворення макросів тісніше пов’язане з рентабельністю інвестицій. І якщо кінцевою метою SEO є заробити більше грошей, то макрос – це місце, де ваші гроші.

Подумайте про демо-запити, покупки на місці та зустріч із представником відділу продажів. Ці дії безпосередньо призводять або можуть незабаром призвести до доходу, і ваша SEO-кампанія повинна допомогти полегшити ці дії. Вбудуйте у свій вміст власні заклики до дії, щоб дозволити користувачам виконати ці дії. Створіть вміст для кожної частини послідовності, щоб ви задовольняли потреби різних намірів користувача.

Просто тому, що сторінка приймає лише 10 відвідувачів на місяць (страшно за звичайною думкою про SEO), якщо хтось із цих користувачів перетвориться на клієнта-платника, ви з великим задоволенням пожертвуєте додатковим трафіком заради єдиного максимуму -навмисний відвідувач. Вся справа в контекстуалізації ваших фактичних цілей SEO, а саме грошей. Завжди гроші.

4. Запустіть періодичні перевірки працездатності веб-сайтів та внесіть технічні оновлення

Завжди існують недосконалі тактики SEO, яким маркетологи ніколи не покладають достатньо віри. Здоров’я сайту безмірно важливо для підтримки функціонування вашого SEO. Зрештою, навіщо створювати вміст, щоб жити на сторінці, яку неможливо проіндексувати?

Для двох корпоративних організацій зі схожими показниками доменних повноважень та маркетинговими ресурсами гарантування можливості сканування та індексування веб-сайту може змінити ситуацію. Те саме стосується невеликих, але вразливих помилок, таких як 404, низькоякісні посилання та повільна швидкість сторінки.

Використовуйте такий інструмент, як SEMrush, щоб забезпечити постійний аудит сайту з рекомендаціями щодо усунення будь-яких проблем.

5. Фірмові дослідження та візуальні матеріали

Випуск вмісту в дику природу, який є унікальним для вашої торгової марки, але повністю релевантним для пошукових працівників, є ключовим. Це не обов’язково легко, але це варте вкладення.

Надішліть короткі опитування послідовникам соціальних мереж або передплатникам електронної пошти. Об’єднайте ці висновки. Порахуйте теми та рядки. Потім опублікуйте результати на відформатованому, зручному для споживання носії. Ви також можете зібрати масу галузевої статистики або експертних висновків з Інтернету, перепакувати ці думки та опублікувати як довгий вміст.

Поглиблені дані завжди користуються великим попитом, і багато компаній не хочуть витрачати час, щоб переслідувати їх або створити їх самостійно. Ось де власне дослідження може допомогти відрізнити ваші зусилля щодо оптимізації пошукових систем від зусиль конкурентів.

Найкраща частина полягає в тому, що уніфікований вміст, який є недоступним, неймовірно пов’язаний, і оскільки це єдине джерело інформації, що міститься в ньому, це лише варіант для тих, хто шукає його. SEMrush виявив, що створення наріжних каменів, зосереджених на даних, є No. 1 найефективніша техніка побудови ланок .

Включіть власні ілюстрації, інфографіку та короткі відео у свій довгий формат, щоб надати вашим даним більше динамізму та надати читачам кілька методів перетравлення ваших висновків.

6. Обрізати нецінні сторінки

Підприємницькі бренди часто мають набагато складніші мапи сайтів і можуть мати кілька доменів. Ці веб-сайти, хоч і експансивні, завалені десятками застарілих сторінок, які більше не стосуються ваших служб або занадто тісно пов’язані з подібними сторінками. Іншими словами, вони або зайві, або непотрібні, тобто не додають цінності вашому домену.

Обрізання – позбавлення – ці безцінні сторінки підтримують ваш загальний домен у кращому стані, гарантують внутрішнє посилання на цінні сторінки та видаляють мертву вагу, відомі як зомбі-сторінки. Журнал “Пошукова машина” нещодавно пройшов цей експеримент, і через це більше ніж подвоїв загальну кількість переглядів сторінок на сайті .

На цих сторінках можуть бути представлені товари, які ви більше не продаєте, або заглиблені в структури зв’язування, до яких користувачі насправді ніколи не доходять. Видаліть їх сьогодні, щоб покращити свою присутність в Інтернеті та представити веб-сканерам найчистішу та найбільш індексовану версію веб-сайту вашого підприємства.

7. Пріоритетне індексування для мобільних пристроїв

Офіційно це перший мобільний світ в очах пошукових систем. Отже, будь-яка стратегія SEO потребує передового індексування для мобільних пристроїв.

Для великих веб-сайтів із розтягнутими цифровими присутностями перенесення всіх сторінок на адаптивний дизайн вимагатиме рівня технічної допомоги та забезпечення якості.

Google найперше класифікує мобільну версію вашого веб-сайту, тому все ваше створення контенту повинно завершуватися в рамках мислення мобільності. Це повинно означати більше візуальних зображень, коротші блоки тексту, корисні теги заголовків, мінімальні міжсторінкові оголошення та зручні кнопки або посилання, на які можна легко натискати, не потребуючи збільшення.

8. Охоплюйте позитивні згадування брендів як незв’язані рейтингові сигнали

Хоча ми всі добре знаємо, що якісні зворотні посилання є трьома чинниками рейтингу Google, загальні згадки про бренди в Інтернеті надають більшої ваги алгоритмам ранжування.

Щоразу, коли хтось публікує щось про ваш бренд, це дає контекст про те, як користувачі переглядають вашу компанію та взаємодіють з нею. Багато негативної преси означає, що ваша компанія може жахливо вирішувати скарги клієнтів, відома тіньовою рекламою або просто не є авторитетом у своїй галузі. Ці сигнали мають значення для Google, оскільки вона хоче першими в пошуку поставити найбільш авторитетні та цінні компанії.

Використовуйте Google Alerts або Awario, щоб отримувати сповіщення щоразу, коли ваш бренд згадується в мережі, а потім вирішуйте, як ви хочете вжити заходів для усунення будь-яких негативних коментарів.

Крім того, набагато простіше накопичити тонну позитивних згадок про бренд, ніж накопичити тонну високоякісних посилань. Зосередьтеся на EAT (досвід, авторитет, довіра) у своєму маркетингу – Google зауважує та винагороди від Google.

9. Провести внутрішній аудит зв’язків

Внутрішнє зв’язування – це часто забуваючий компонент роботи з SEO. Але якщо врахувати величезний обсяг сторінок доменів великого підприємства, очевидно, що будь-яка успішна стратегія SEO є неповною без ретельного перегляду внутрішніх посилань.

Практично будь-який інструмент цифрового маркетингу та SEO для масштабування підприємства може сканувати домен за лічені хвилини (складні мапи сайтів іноді можуть зайняти години), тому аудит посилань може виконуватися під час виконання інших завдань SEO. Отримавши результати, ви, серед іншого, виявите дубльований вміст, непрацюючі зворотні посилання та, звичайно, можливості внутрішніх посилань залежно від структури навігації вашого сайту.

Крім основних навігаційних та цільових сторінок зшивання, сторінка вашого блогу є ще однією ареною оптимізації посилань. Переконайтеся, що кожна стаття, яку ви публікуєте у своєму блозі, має одне або два внутрішніх посилання на контекстно відповідні ресурси або сторінки глибше у вашій мапі сайту. Ці потоки посилань передають капітал посилань між ними, тому веб-сканери можуть легше отримати доступ до всього вашого вмісту, а ви можете направити веб-трафік на додаткові сторінки вашого сайту.

Як тактика SEO, внутрішні зв’язки – це приплив, який піднімає всі човни.


Власне проти аутсорсингу?

Хоча маркетинг контенту дешевший за інші форми маркетингу, звичайно, існують витрати, які хоче нести кожна організація. А також є певні тактики SEO, які неможливо виконати з наявними талантами персоналу.

Отже, ви можете тримати деякі завдання вдома, а решту передавати в агентство чи дві.

Що ви можете робити вдома?

По-перше, централізуйте свої творчі ресурси. Якщо ви можете створити команду з копірайтера, графічного дизайнера, менеджера з маркетингу та спеціаліста з SEO, цього може бути достатньо для початку. Незважаючи на те, що лише 26 відсотків підприємств мають централізовані маркетингові групи, як виявила CMI, перевага полягає в тому, що ви можете мати більш ефективний процес забезпечення якості та менше дефібридів для зовнішніх зацікавлених сторін, які також не знають вашого бренду.

Інша справа, яку можна зробити вдома, – це технологічна інтеграція. Хоча вам знадобиться технічна підтримка відповідних постачальників, вам слід принаймні автоматизувати та інтегрувати свій стек технологій якомога більше. Це економить час, зменшує накладні витрати та спрощує стільки маркетингових завдань, як аналітика, розподіл, управління відносинами та публікація.

Мозковий штурм, планування та складання календаря також можна проводити вдома, серед іншого, але це має бути багатообіцяючою базовою лінією.

Коли і що передавати у постачальника

Вузькоспеціалізовані допоміжні послуги, які є тимчасовими, такі як пропаганда інфлюенсерів, платний пошук, інтерактивна розробка контенту та передбачувальні технології, можуть бути не дуже придатними для внутрішньої команди. Наявність кваліфікованих експертів, навчених цим SEO-операціям, навряд чи можливо, тому агентство може безперешкодно допомогти в цьому напрямку.

Крім того, роботи, які потрібно виконувати оптом і в строгі терміни, можна перевантажити на SEO-компанію, будь то агентство з маркетингу контенту з повним спектром послуг або спеціаліст із SEO-маркетингу, який має підключення до мереж креативів.

Нарешті, незважаючи на те, що відео становить 80 відсотків всього веб-трафіку, і це явно шлях майбутнього, занадто багато організацій все ще балуються своїм відеомаркетингом. Вони не знають, як виміряти якість або як розгорнути відеоресурси для максимальної привабливості. Наявність команди відео, яка може подорожувати на місці, а також виробляти вміст у студії, є ключовим фактором. Відео може коштувати дорого, і ви не зможете платити за обладнання, робочу силу та подорожі з кожним річним бюджетом, тому аутсорсинг має сенс.

Найкращі інструменти для підприємств для цифрових маркетологів та професіоналів у галузі SEO

Програмне забезпечення SEO для підприємств – це не одна платформа; це цілий ланцюжок постачання гнучких інструментів, які працюють разом у симбіозі. Нижче наведено деякі з наших фаворитів, і вони охоплюють усі аспекти SEO, які ви можете собі уявити. Хоча більшість вимагає платної підписки, ви зазвичай можете знайти безкоштовні (але обмежені) альтернативи на короткий проміжок часу. Однак упродовж багатоквартирної багатоканальної SEO-кампанії ви хочете мати послідовність та надійність інструментів, які ви зможете швидко вивчити та почути себе комфортно, а це призведе до витрат.

  • SEMrush: Дослідження ключових слів, наміри пошуку, оптимізація на місці, аудит сайту, побудова посилань.
  • Муза ринку: Аналіз розриву вмісту, створення вмісту, повторна оптимізація.
  • BuzzSumo: Аналітика соціальних мереж, маркетинг впливу, побудова посилань, дослідження тенденцій.
  • Google Analytics: Веб-аналітика, показники ефективності, поведінка відвідувачів, вимірювання, звітування.
  • Пардо: Інформаційний бюлетень, аналіз маркетингової пошти електронною поштою, автоматизація, генерація свинців, виховання свинцю.
  • Salesforce: Утримання клієнтів, управління відносинами з клієнтами, автоматизація, показники ефективності продажів, аналітика.
  • Hootsuite: Автоматизація соціальних мереж, аналітика, планування, моніторинг платформ, курація.
  • Searchmetrics : Аналітика звичайного та платного пошуку, оптимізація, дослідження ключових слів, аудит сайту.
  • Арефс: Створення посилань, дослідження ключових слів, відстеження рейтингу, перевірка SERP, аудит сайту.
  • Google My Business: Місцевий SEO, інтеграція з Google Maps, бронювання зустрічей, публікації на SERP.у.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn