Анатомія майстерні з маркетингових ідей

У витоках чудової ідеї немає нічого особливо загадкового. Це відбувається, коли ви приділяєте час роздуму над тим, як вирішити проблему або скористатися можливістю.

Ходімо в майстерню ідей.

Це там, де маркетингова команда може підійти до створення всіх правильних умов для інноваційного мислення.

Давайте зрозуміємо: що саме таке ідея?

Ідея – це акт “формування або розваги нових думок”.

Незважаючи на те, що слово датується сотнями років, дизайнери досвіду користувачів останнім часом перейняли його як частину моделі «Дизайнерське мислення». Дизайнерське мислення – це нелінійний процес, який допомагає дизайнерам знаходити творчі рішення реальних проблем, з якими стикається користувач.

У маркетингу ідея часто зберігає цей контекст (зрештою, в маркетингу є багато UX та дизайну).

Але вона може в більш широкому розумінні відноситись до процесу розвитку креативних контент-ідей в інших середовищах, таких як письмо та відео.

Деякі приклади ідей маркетингу можуть включати:

  • Розробка теми блогу.
  • Розробка ідей для підживлення нової серії відеозаписувачів.
  • Вивчення нових варіантів логотипу.
  • Спроба придумати новий гасло бренду.
  • Ідеалізація стратегічних можливостей.

То що таке майстерня з ідей?

Це фантазійний спосіб структурувати груповий сеанс мозкового штурму.

“Структурований” – це оперативне слово.

“Мозковий штурм” – це інше оперативне слово.

Ми маємо на увазі “структурований”, в тому сенсі, що потрібно мати фасилітатор сесії, формат, час, місце, присутні ключові зацікавлені сторони та певну можливість або виклик на столі.

Коли ми кажемо мозковий штурм, ми дійсно маємо на увазі мозковий штурм . Нанесіть на себе метафоричну блискавку, грім, град, спрайт, вітер. Яка б ідея не пробивалась у вашій свідомості, заслуговує згадки.

Сеанс ідеї – це безпечне місце для оскарження припущень. Не хвилюйся, що маєш рацію. Частина чудової ідеї – це спочатку багато поганого.

Що відбувається на сесії ідеї?

Немає двох ідейних майстерень однакових. Навіть імена можуть бути різними. Ви можете назвати свій семінар з інновацій або просто дотримуватися старого хорошого сеансу мозкового штурму. Це не має значення.

Важливо:

  1. На що ви вирішили зосередитись. Сесії з ідеями чудово підходять для конкретних проблем, які можна вирішити відкритими рішеннями. Не кожне рішення є підставою для проведення семінару з питань ідеї. Вам не потрібен семінар, щоб вибрати, чи будете ви використовувати Marketo чи Padot для маркетингу електронної пошти. Можливо, він вам знадобиться, якщо ви відновлюєте інформаційний бюлетень.
  2. Як ви форматуєте свою майстерню.

Цей другий пункт дещо більше задіяний, тому давайте переглянемо основні елементи формату, необхідні для успішної роботи кожної майстерні з питань ідеї:

Правильні люди

Спочатку вам потрібен фасилітатор – той, хто буде відповідальний за те, щоб сесія семінару була зосереджена на проблемі / проекті та документувала будь-які пункти дій, які можуть виникнути.

По-друге, вам слід включити той, хто, на вашу думку, буде працювати безпосередньо над проектом – письменники, дизайнери, відеографи, стратеги тощо. Департаменти маркетингу іноді роблять помилку, застосовуючи підхід зверху вниз до творчості. де кілька стратегів роблять основну частину ідеї, а потім делегують свої ідеї творцям. Мета семінару з ідеї – врешті-решт сходитись із ідеєю, яку варто переслідувати, а не диктувати план.

Нарешті, подумайте над тим, хто може внести якусь зовнішню точку зору щодо цього питання. Можливо, залучіть когось із продажів, якщо ви намагаєтесь зробити ідею навколо ведучої кампанії, що розвиває. Попросіть когось із науково-дослідних організацій засісти, коли ви думаєте про позиціонування бренду для останньої пропозиції.

Місцезнаходження

У не пандемічні періоди ваше місце розташування може бути найсвітлішим сонячним світлом ваших конференц-залів, парку навколо блоку, атріуму, бару тощо. Виберіть місце, яке не відчуває себе закритим, і там, де їх багато форми стимулів, але там, де учасників все ще можна почути.

Під час соціального дистанціювання вам доведеться трохи проявити більше творчості. Заохочуйте відвідувачів сидіти де-небудь, крім звичайної робочої області. Фасилітатор повинен особливо пам’ятати про тон та настрій конференції. Наприклад, вони можуть першими зламати пиво.

Підготовка та формат

Я надам вам приклад із власної маркетингової команди Brafton. Нещодавно ми провели сеанс віртуальної ідеї щодо нашої домашньої сторінки. Наш фасилітатор надіслав нам електронну пошту кілька днів заздалегідь із цією заявою проблеми: “Ми не оцінювали макет своєї домашньої сторінки за роки; чи все ще він робить усе, що нам потрібно, і хочемо цього? ”

Чотири учасники отримали домашнє завдання: Наведіть приклади домашніх сторінок, які вам подобаються. Під час сесії фасилітатор повторив заяву про проблему. Кожен із присутніх мав шанс ознайомитися зі своїми прикладами. Наприкінці кожного покрокового опису було відкрито заклик для всіх інших, хто в основному міг би висловити свої ідеї про те, як ці приклади можуть застосовуватися до того, що нам потрібно, може знадобитися, правильно робити тощо на нашій домашній сторінці. Наприкінці сесії фасилітатор підвів підсумки розмов. Пізніше вона подала документ, в якому викладено ідеї людей.

Ваш формат може бути абсолютно різним, залежно від вашої заяви про проблему. І це добре. Просто переконайтеся, що воно відповідне для вказаної проблеми.

Діяльність

Спробуйте почати з криголаму – щось розслабить розум і змусить учасників відчувати себе менш захищеними. Ви отримаєте їх найкращі ідеї, якщо їм буде зручно ділитися.

Потім є заходи, які допоможуть вам розкрити потенційні ідеї:

  • Рольові ігри: Дізнайтеся про різні сценарії подорожі клієнтів.
  • Написання мозку / ескізи: Попросіть кожну людину виписати чи замальовувати ідею чи дизайн, а потім передати її іншій особі, яка потім додає її.
  • Зворотний мозковий штурм: Активно продумуйте список поганих ідей (це може допомогти вам звузити зону фокусу).

Ви можете навіть гаміфікувати свої сеанси. Наприклад, може бути, ви граєте вбивати, одружуватися, обманюючи свої пропозиції товарів або пустельний острів з категоріями вашого блогу.

Діяльність може допомогти вам натрапити на нову ідею, а не активно її генерувати. Вони також можуть змінити спосіб, яким ви займаєтесь проблемою чи сценарієм, обеззброюючи сторону мозку, що вирішує проблеми, щоб ви могли легше бачити речі з новим розумом.

Конвергенція

Не останнє, конвергенція – це та частина, де ви встановлюєте певний консенсус щодо того, які ідеї заслуговують на подальше розгляд. Метою генерації ідеї є заохочення розбіжних думок – тобто вивчення багатьох можливих рішень.

Після того, як ви це зробите, останнім кроком є ​​фактична оцінка цих ідей. Деякі будуть ліквідовані. Деякі можуть поєднуватися. Врешті-решт, у вас залишиться кілька ідей, і тоді ви зможете зробити кілька справ.

Одним із варіантів є використання правої частини вашого мозку, так би мовити, для прийняття виконавчого рішення. Інша – буквально голосувати за ходом дій. Наприклад, липка нота певного кольору може означати голосування за певну ідею.

Нарешті! Пояснення для всіх цих стокових зображень людей, які дивляться на порожні замітки після публікації.

На деяких сесіях з ідеями ви хочете піти з якомога більше рішучих резолюцій.

Наприклад, я проводив сесії з ідеями з нашою маркетинговою командою, де ми проводили перші 5 хвилин, обмірковуючи десятки ідей блогу, а останні 25 хвилин перебираючи ті, які нам не подобаються. Зрештою, у нас залишилося менше ідей, ніж ми почали, але очевидно, що ми хочемо якомога більше хороших тем блогу.

Отже, як часто ти робиш цю пісню і танцюєш?

Настільки часто, як вам потрібно. Коли вам потрібно ? Кожен раз, коли у вас є конкретна проблема, яку можна вирішити відкритим творчим рішенням.

Ця проблема може бути такою ж простою, як “нам потрібні ще кілька ідей щодо вмісту блогу” або такою ж складною, як “нам потрібно повністю винаходити наш Інтернет-брендинг”.

Так чи інакше, сеанс ідеї – це ваш спосіб перетворення творчого мислення в бізнес-процес.

Тепер займіться створенням чудових ідей.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn