Будівельні суперечки: як програмне забезпечення може захистити ваші проекти

Створення успішного будівельного проекту в більшості випадків є жорсткою та вимогливою місією. Все має бути дуже детально задокументовано, щоб ваш проект залишався захищеним від дорогих та трудомістких суперечок. Звичайно, для цього потрібна кристально чітка комунікація між усіма залученими сторонами (клієнтом, підрядником, субпідрядниками тощо).

Як керівник проекту, ви повинні мати можливість швидко виявляти проблеми та пов’язувати їх із потрібними завданнями. Подібно до цього, ви можете дуже легко отримувати дані, що мають найважливіше значення, і відстежувати вплив проблеми як на ваш план на 3-6 тижнів, так і на ваш основний графік.

Але як ви можете досягти всього цього? Це вічна агонія для багатьох керівників проектів та керівників проектів. І незалежно від розміру чи типу вашого проекту, відповідь завжди однакова. Використовуючи цифрові інструменти, спеціально побудовані для будівництва.

Багато хто в будівництві вважає, що їх інструменти придатні за призначенням лише тому, що вони можуть обмінюватися інформацією в режимі реального часу або, що ще гірше, просто тому, що таким вони були завжди робив щось.

В результаті кілька будівельних проектів в кінцевому підсумку покладаються на сповіщення WhatsApp, електронні таблиці Excel, електронні листи або навіть дошки, щоб відстежувати все, що відбувається на місці. У більшості випадків мине багато часу, перш ніж команди проектів опиняться загубленими в морі відключеної інформації. Що стосується претензій, це може означати штрафні санкції, які можуть коштувати вашому проекту тисячі євро.

Дізнайтеся більше: Як ефективніше управляти претензіями в будівництві

Це чому використання специфічних для будівництва цифрових інструментів може майже миттєво змінити ситуацію. Уявіть, яку цінність ви могли б отримати, будучи в змозі набагато швидше завершити екскурсії по своєму веб-сайту або записавши всі проблеми, які виявляєте під час руху, замість того, щоб тримати все в голові до двох годин, поки тур не буде завершено

Рано чи пізно, ви знаєте, що або пропустите важливу інформацію, або що будете витрачати весь день, працюючи на адміністративні завдання та переслідуючи оновлення від численних субпідрядників. Це, безумовно, не причина, по якій ви вирішили приєднатися до будівництва ще на початку.

З яскравої сторони, ні в чому з цього ви не винні. Вам потрібно було виконати складну роботу, використовуючи неправильні інструменти та процеси. Ще яскравішим є вихід зі стресової ситуації, з якою ви стикаєтесь.

Що викликає будівельний суперечку?

Перш ніж ми заглибимося в докладнішу інформацію про те, як ви можете керувати суперечками в Ваші проекти ефективніше, важливо уважніше розглянути, що зазвичай може спричинити будівельний суперечку.

Суперечка про будівництво може бути результатом різних факторів. Затримки в проекті, недостатня точність способу опису завдань, невідповідність заздалегідь встановленим стандартам проекту та перевищення вартості – це деякі з причин спірних проектів у будівництві.

Коли виникають розбіжності подібно до згаданих вище, це впливає на весь життєвий цикл проекту. Щоб робочий процес продовжувався без будь-яких збоїв, слід вирішити кожну суперечку.

В іншому випадку існує небезпека, що кожен процес і завдання замерзнуть. Ситуація, що перебуває в режимі очікування, може спричинити серйозні затримки та призвести до величезного фінансового тиску на проект.

Щоб вирішити ці суперечки, необхідно швидко виявити причини, що призвели до них. Але переглядати 300 або 400 фотографій та тисячу електронних листів без будь-якого вказівки, щоб знайти потрібну вам документацію, є хаотичним і викликає багато стресу та розчарування.

Будівельне програмне забезпечення може врешті-решт вивести вас з цієї жорсткої позиції, оскільки якщо це забезпечує безперебійний зв’язок між відгуками, які ви отримуєте від сайту, вашим 3-6-тижневим плануванням та вашим основним графіком. Таким чином, ви можете зібрати всі дані, необхідні для захисту вашого проекту від претензії, у кілька кліків.

Отже, замість того, щоб витрачати тижні чи навіть місяці на управління претензією, ви тепер зможете це зробити це за одну або максимум дві години. Це надзвичайно потужно і може зняти з ваших плечей гігантський тягар. Але знову ж таки, для цього вам потрібна спеціальна платформа для будівництва, яка може гарантувати, що ваша програма відображає реальність у будь-який момент часу.

Як запобігти будівельним суперечкам

Запобігання завжди краще, ніж лікування . З огляду на це, ви завжди повинні приділяти особливу увагу запису всіх проблем, знайдених на сайті, щоб ви могли передбачити потенційні суперечки ще до їх виникнення. Як ми вже згадували вище, цифрові рішення для будівництва – це ваш найцінніший союзник у цій складній місії.

У двох словах, ось три основні способи, за допомогою яких будівельне програмне забезпечення може допомогти вам як керівнику проекту, захистіть свої проекти:

1. Завжди залишайтесь на рівні з вашим майстром сайту

вашим майстром сайту ви є правою рукою, намагаючись захистити свій будівельний проект від будь-якого виду претензій. Людина повинна ходити по всьому сайту майже щодня, щоб переконатися, що все виглядає як слід.

Для кожної виявленої проблеми вони повинні якомога швидше зв’язатися з вами з докладним звітом та фотографії, які фіксують інцидент, щоб ви могли вирішити його, перш ніж він зросте пропорційно.

Іншими словами, майстер сайту – це людина, яка може врятувати вас від багатьох відвідувань сайту. Поки ви залишаєтесь вирівняними в будь-який час. Ось тут і з’являється програмне забезпечення, розроблене та побудоване в основному для будівельної галузі.

Опираючись на конкретні будівельні рішення, наприклад, LetsBuild, ви завжди впевнені, що останні оновлення від поле, що супроводжується фотографіями та коментарями, належним чином пов’язані як з вашим короткостроковим, так і з довгостроковим плануванням. Цей простий, але життєво важливий фактор може позбавити вас від днів чи навіть тижнів досліджень у майбутньому, коли ви намагатиметеся відповісти на небажану суперечку.

І це також причина, чому такі інструменти, як WhatsApp, Email та Excel, який би він не був, не може відігравати цю роль. Вони просто не призначені для таких процесів, що враховують час і гроші.

2. Зменшіть надмірне адміністративне навантаження

Не потрібно багато розуміти, що документація щодо всіх проблем на місці пов’язана із значним адміністративним та психічним тягарем. Причиною цього є надмірна кількість інформації, яка слідкує за кожним будівельним проектом.

В результаті керівники проектів можуть в кінцевому підсумку витратити 40% свого дня, беручи участь у безглуздих зустрічах і беручи непотрібні телефонні дзвінки. Що ще гірше, їм часто доводиться мати справу з низкою звітів та оновлень, які лежать на різних платформах або навіть написані вручну на дошках.

Докладніше: Щоденні звіти про прогрес у будівництві – скорочення над роботою адміністратора

Це надзвичайно схильний до помилок підхід, що породжує непорозуміння і змушує керівників проектів витрачати більшу частину часу на завдання, які слід було виконати, лише натиснувши кілька кнопок.

А тепер уявіть, якщо менеджеру проекту доведеться швидко вирішити суперечку щодо проекту, дотримуючись цієї напруженої рутини. Усі операції, можливо, доведеться заморозити на деякий час, поки не буде зібрана вся необхідна інформація. І це за припущення, що всі дані були записані і все ще доступні.

Зберігання всіх критичних оновлень (коментарів, питань, фотографій) в екосистемі відкритих даних може заощадити всім залученим сторонам години роботи та розчарування. У будь-який момент вони зможуть отримати всі зміни, покладаючись на автоматично оновлений аудиторський шлях, який живе в хмарі. Це те, чого WhatsApp або Excel не можуть зробити . Але спеціальні програми та платформи можуть.

3. Спілкуйтеся з ясністю та без перерв

Будівельні проекти можуть легко заплутатися, якщо люди не можуть співпрацювати та миттєво обмінюватися важливими оновленнями. Програмне забезпечення для будівництва може бути вашими очима та вухами на сайті та допомогти вам реагувати на критичні запити, як тільки ви їх отримаєте.

Це може бути претензія, висунута клієнтом, або щось, що один із ваших субпідрядників пропустив під час роботи на завдання. Можливість ділитися цими проблемами в режимі реального часу може врятувати всі сторони від безлічі туди-сюди і може покласти суперечку до того, як вона взагалі з’явиться. Це надзвичайно важливо, якщо ви хочете продовжувати свій проект.

Маючи це на увазі, відразу стає очевидним, що ви не можете дозволити собі довіряти розробці свого проекту на даних, що не мають контексту. Або просто кажучи, на даних, які не мають зв’язку з вашим розкладом 3-6 і вашою магістерською програмою. Цей зв’язок між ними – це те, що тримає все разом.

І, зрештою, це причина, через яку так важливо вибрати інструмент, спеціальний для будівництва, для управління своїми проектами. Оскільки WhatsApp може бути чудовим інструментом, коли ви хочете надіслати повідомлення своїм друзям чи родичам, але його не можна розглядати як інструмент переходу, коли йдеться про відстеження прогресу та звітування в будівництві.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn