Чому компанії, що продають будівельні матеріали, повинні продавати в Інтернеті

Справжня проблема полягає в тому, що більшість компанії не можуть запустити веб-сайт електронної комерції

Будівельні компанії використовуються для перевезення вантажів, піддонів та футлярів. Вони не створені оперативно для виконання індивідуальних замовлень при наданні послуг на рівні Amazon.

Вони не знають, як поводитися з безкоштовною доставкою, яка їм потрібна, щоб залишатися конкурентоспроможними.

Вони не створені для надання клієнтам відповідей щодо невеликих продажів у доларах.

Вони не готові управляти безпроблемною віддачею.

Вони також не можуть бути універсальним магазином. Якщо ви пропонуєте такий продукт, як покриття для покрівлі, підрядник все одно повинен звернутися до іншого джерела для отримання інших необхідних матеріалів.

Розумніший спосіб розвитку в Інтернеті

Це не означає, що вам слід відмовитися від своїх онлайн-продажів. Вам просто потрібен кращий підхід.

Спілкуйтеся зі своїми онлайн-клієнтами, ставши більш обізнаними щодо електронної комерції. Вони мають інші потреби, ніж ваші клієнти з цегли та розчину.

Можливо, вам доведеться додати людей із маркетингу, які мають досвід електронної комерції, або інвестувати в освіту своїх людей.

Ви можете бути замовником і виконувати те, що замовляють ваші клієнти. Однак якщо ви хочете побачити реального зростання, ви повинні стати цінним партнером, який допомагає вашим клієнтам електронної комерції стати успішними.

Чи існує інтернет-лідер, як Decks Direct для вашої продукції? Запитайте їх, чи не могли б ви послати маркетолога провести кілька днів із ним, щоб дізнатися, як вони працюють, щоб ви могли надати їм кращу підтримку.

Створіть список усіх клієнтів, які продають ваші товари в Інтернеті. Якщо вони продають у різних каналах, вам потрібен окремий план для магазину та Інтернету.

Якщо ваші товари продаються на Amazon, ви повинні продавати їх замість дилера.

Вам потрібно знати онлайн-плани ваших дистриб’юторів і активно пропонувати способи, які допоможуть їм досягти успіху.

Якщо для вашого типу товару є інтернет-продавці, вам потрібно змусити їх продати ваш. Якщо хтось, як WayFair, не продає ваш тип товару, але ви вважаєте, що він повинен, зверніться до них із заявою.

Не залишайся позаду

Продажі будівельних матеріалів в Інтернеті зростають, і це змінить спосіб продажу продукції. Власники будинків вже не мають проблем із замовленням практично будь-якого матеріалу через Інтернет. Коли вони дізнаються про цінність свого часу, професіонали все частіше виходять в Інтернет, щоб мати справу зі своїми дистриб’юторами та дилерами.

Не забувайте. Щоб ваші клієнти знали вас як експерта з Інтернету, не потрібно великих капіталовкладень.

Якщо ви конкуруєте з чотирма іншими компаніями, саме та, кого вважають найбільш обізнаним щодо онлайн-продажів, буде великою конкурентною перевагою на сучасному ринку.

Якщо вам подобається те, що я говорю, підпишіться на мій бюлетень тут і отримуйте щотижневий бюлетень щонеділі ввечері.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn