Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами

Від стартапів до підприємств, підприємств, які хочуть створити назву для самі потребують привабливої ​​присутності в Інтернеті, щоб розробити свою клієнтську базу. Медійні активи лежать в основі кожної кампанії, привертаючи увагу читачів та поширюючи поінформованість про бренд.

Поміркуйте над усіма творами, які беруть участь в одній маркетинговій кампанії : письмові активи, фотографії, графіка, відео, публікації в соціальних мережах – список продовжується. Ефективне управління цими активами необхідне для того, щоб маркетингова машина рухалася вперед. Якщо ваша зростаюча бібліотека активів поширюється на декілька комп’ютерів, хмарних платформ та поштових скриньок електронної пошти, вам буде погано провести час.

Вам потрібно рішення управління, щоб підтримувати контроль над вашими медіа-активами – і своєю розумністю.

Що таке управління медіа-активами?

Ідея управління медіа-активами (УMA) проста – це процес використання програмного забезпечення для управління мультимедійними файлами, включаючи зображення, відео та інтерактивні ресурси. УМА зародився в кіно- і телевізійній індустрії. Студії створили величезну кількість мультимедійних файлів, і їм було потрібно рішення для збереження всього організованого та легкого для пошуку.

Оскільки більше типів підприємств використовували файли відео та зображень, рішення також зростали за масштабами. Сьогодні маркетологи використовують хмарні платформи для управління активами для створення вмісту, співпрацюють з третіми сторонами та оптимізують робочі процеси.

Що таке управління цифровими активами?

Ще один термін, який ви можете почути – це управління цифровими активами (УЦА), і вам може бути цікаво, чим він відрізняється від УМА. Спочатку рішення УЦА орієнтовані виключно на фотографії, графіку та інші типи файлів, виключаючи відео та інші мультимедійні засоби. Сьогодні існує дуже мало відмінностей між рішеннями УЦА та УМА. Насправді, єдина основна відмінність, яку ви, можливо, зіткнете, полягає в тому, що конкретні продукти можуть бути розроблені виключно для відеотеки. Більшість знайдених вами рішень повинні мати можливість обробляти будь-який тип файлів, який ви можете перекинути на них.

Кому вигідно керувати медіа-активами?

Кожен, хто використовує велику кількість засобів масової інформації у своїй роботі, може отримати вигоду від використання платформ УМА або УЦА. Маркетологи виявлять, що рішення УМА значно спрощують створення та розповсюдження контенту.

Ось деякі переваги використання УМА для управління вашими медіа-файлами:

Консистенція бренда

Ваш бренд більше, ніж логотип і палітра вашої компанії.

Генеральний директор Amazon та засновник Джефф Безос цитують: “Ваш бренд – це те, що люди говорять про вас, коли ви не в кімнаті”. Ця ідея так само добре застосовується до внутрішніх зустрічей, як і до зовнішніх комунікацій. Маючи на увазі, я маю на увазі, що ви не завжди можете бути в кімнаті, коли ведуться дискусії про ваш бренд.

Ось приклад:

Скажімо, ви фактично менеджер з маркетингу в своїй організації. Ви знаєте бренд своєї компанії всередині та зовні. Ви можете сказати, коли шрифт, використаний у прес-релізі, повинен бути на кілька пунктів меншим, щоб відповідати вашому посібнику зі стилю. Завдяки тому, що ви є власником знань про бренд, кожен фрагмент маркетингового контенту потребує вашої схвалення, перш ніж він з’явиться наживо. Хоча це чудово, що ви можете помітити та виправити помилки у вмісті компанії, але це також створює вузькі місця.

Рішення УМА та УЦА дозволяють вам зберігати контрольні пункти якості, але втрачати вузькі місця.

У міру збільшення масштабів вашої компанії та зростання ваших маркетингових кампаній система MAM може допомогти вам автоматизувати перевірку відповідності вашої марки. Це означає, що ви можете бути впевнені, що весь ваш вміст узгоджується зі стратегією вашої торгової марки, навіть якщо ви не в кімнаті.

Співпраця проекту

Тенденція до віддалених робіт зростає роками, але криза COVID-19 швидко прискорила цей рух. За даними економіста Стенфорда Ніколаса Блума, 42% американської робочої сили працюють з дому на повний робочий день внаслідок пандемії COVID-19.

В цих умовах інструменти УМА, засновані на хмарі, дозволяють досягти рівня співпраці та продуктивності, якої досягають працівники в офісі. Від відеовиробничих проектів до контент-маркетингових кампаній співробітники можуть легко ділитися медіафайлами, відстежувати версії та швидко переходити від ідеї до запуску.

Важливо, що провідні засоби УМА та УЦА поставляються із надійними протоколами захисту інформації.

УМА-рішення, що базуються на хмарі, подібно до будь-яких інших пропозицій програмного забезпечення (SaaS). Вони прагнуть запобігти атакам іззовні та захистити конфіденційність користувачів. Наприклад, Байдер, одна з провідних платформ УЦА, повністю відповідає Стандарту Про захист даних про дані платіжних карток (PCI-DSS) а також Закону про переносність та підзвітність медичного страхування (HIPAA).

Інтеграція з інструментами розвитку

Більшість провідних рішень УМА та УЦА інтегруються з іншими широко використовуваними інструментами. Ці інтеграції дозволяють забезпечити безпроблемний робочий процес, коли творці активів, веб-розробники та інші зацікавлені сторони можуть спільно працювати та рухати проекти вперед, не чекаючи, коли товариші по команді поділяться своїми файлами. Загальні інтеграції включають:

  • Adobe Creative Cloud.
  • Веб-сервіси Amazon.
  • Асана.
  • Dropbox.
  • Гібрид SAP.
  • Salesforce.
  • Слабість.

Як використовувати управління медіа-активами під час роботи з контент-маркетинговою агенцією

Найкраще в програмі УМА – це те, що вони дозволяють кожному користуватися інструментами, які їм найбільше комфортні.

Графічні дизайнери можуть продовжувати працювати в Adobe Illustrator, а маркетологи в соціальних мережах можуть продовжувати працювати в Hootsuite. Інструмент УЦА сидить посередині, безперешкодно з’єднуючи все інше. Це працює і з сторонніми партнерами.

Тож скажімо, що ви менеджер з маркетингу та працюєте з агентством контент-маркетингу, щоб створити ряд публікацій у соціальних медіа, блогів та відео YouTube. Навіть із трьома типами об’єктів вам потрібно буде ділитися всіма видами мультимедійних файлів: зображеннями, векторною графікою, відео та письмовим вмістом. Кожен актив буде проходити різні етапи розвитку та перегляду.

Без платформи УМА вам доведеться ділитися всіма цими файлами електронною поштою або як посилання на хмарне сховище. Потенціал помилкових версій файлів надзвичайно високий. Інструмент УМА не тільки спрощує ваш робочий процес з маркетинговим агентством, але і різко знижує ризик відсутності файлів.

Останнє, що ви хочете, – це незавершений об’єкт, який слід опублікувати на вашому веб-сайті або на сторінках соціальних мереж. Або для того, щоб готовий актив залишився неопублікованим. Незалежно від того, які формати файлів чи типи носіїв ви використовуєте, система УМА дозволить вам створювати вміст, який відповідає вашому бренду. Крім того, ви знаєте, що ваші файли захищені та приватні, поки ви не будете готові приймати їх у реальному часі.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn