Чому SEO є критичними для контент-маркетингу епохи пандемії

Очікування продажів не зникли. Хоча, як правило, відбувся перехід від явного продажу / наповнення маркетингового контенту до обміну повідомленнями, яке більше відповідає часам з точки зору того, щоб бути більш чуйними до клієнтів, орієнтоватися на цілі та брендинг.

SEO частіше, ніж напередодні. Щоб досягти цих продажів, але не будучи «продажними» і не глухими, відбулося багато змін у тому, як маркетологи досягають своїх клієнтів, і, зокрема, відбувся перехід до органічного пошуку. Насправді, 63% маркетологів кажуть, що SEO буде найважливішою тактикою маркетингу під час пандемії, згідно з дослідженнями Conductor, як спосіб досягти кількості потенційних клієнтів та продажів.

Розуміючи, що покупці B2B вже вважають за краще провести більшу частину досвіду продажів за допомогою власних досліджень та контенту, B2B-маркетологи все частіше наголошують на SEO на даний момент, коли польовий маркетинг, події та досвід маркетингу вже не є можливим.

Покупці шукають технології B2B. Більш специфічний для нашої галузі фокусування, G2 Crowd повідомив про категорії B2B-технологій, що збільшують на 200-600% приросту органічного пошукового трафіку під час пандемії. Усі здібні маркетологи пильно стежать за змінами в органічному пошуковому трафіку та нарощують потреби, щоб задовольнити підвищений попит.

Готовість відповідає надійності в кризовому маркетингу . Клієнти скептично ставляться до маркетингу брендів, як ніколи, і втомлюють рекламу та обмін повідомленнями “у ці непевні часи, ми тут для вас”. Оминаючи це, що пошук працює добре для клієнтів, але контент із сторонніми експертами працює ще краще .

Ви оптимізуєте довіру? Дослідження генпотребування попиту щодо переваг контенту показало, що 95% покупців B2B віддають перевагу контенту, який представляє галузеві експерти. Маркетинг під час кризи, що наголошує на SEO, щоб допомогти покупцям привернути увагу до контенту бренду, який ТАКОГО включає надійність, що надихає контент у галузевих експертів, – це те, що може справді створити довіру та впевненість у покупців, щоб встановити зв’язок.

У невизначені часи одне вірно в маркетингу . Зараз існує велика невизначеність, але є також правда про те, що потребують ваші клієнти та про те, яку цінність може надавати їм ваш бренд. Створення корисної інформації, яка називається маркетинговим контентом, є більш ніж важливою, ніж будь-коли, особливо в більш захоплюючих форматах, таких як відео, подкасти, інтерактивний та прямий ефір.

АВО – завжди оптимізуйте. Маркетинг полягає в оптимізації для підвищення продуктивності, і роль, яку органічний пошук відіграє у притягуванні клієнтів до рішень для ваших брендів в той самий момент, коли це потрібно. У тому числі чіткіших експертів галузі, які мають увагу та довіру ваших клієнтів, ще зрозуміліше. Ось 5 етапів, як розпочати роботу .

Що стосується того, щоб дізнатися більше про перетин SEO, впливу та контент-маркетингу, цей блог є корисним ресурсом. Звичайно, якщо у вас є унікальні запитання, ми раді почути і відповісти на них у ASMO Studio .

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn