Чому я повинен використовувати ваш будівельний продукт?

Однією з найбільших помилок, що люди роблять з продажу матеріалів та маркетингу – подача неправильної користі для неправильної аудиторії.

Коли компанії вдосконалюють продукт, це майже завжди поліпшення його продуктивності.

Архітектори, будівельники та підрядники є, і вони не дуже піклуються про довготривалість роботи будівлі. Вони не володіють ним. Вони не сплачують витрат на утримання.

Очевидно, вони все ще хочуть будувати найкращі будівлі, які можуть. Якщо ви запитаєте їх, вони скажуть вам, як вони виконують якісний проект. Вони відповідають будівельним нормам. Їхній успіх ґрунтується на тому, що є багато щасливих клієнтів.

Однак реальність полягає в тому, що у них є сотні рішень для кожного проекту. Вони повинні визначитися з типом покрівельних покриттів, вікон, облицювання, підлоги, повітряних бар’єрів та незліченних кількох речей. Щоб керувати цим усім, вони не починають з чистого аркуша паперу з кожного проекту. Це може бути ідеально, але вони не можуть дозволити собі присвятити цей рівень деталізації кожній будівлі.

Натомість вони починають із продуктів, які працювали в минулому. Тоді вони вирішать декілька унікальних питань, які виникають із кожним проектом та можуть потребувати нового типу рішення.

Перетворити цих людей у клієнтів не завжди просто, але є два ключі, які покращать ваші шанси.

1. Тримайте зусилля у думці

Визнайте, скільки зусиль потрібно, щоб ваш клієнт змінився на ваш товар.

Чи повинні вони перемикати дистриб’юторів чи дилерів? Хто збирається використовувати ваш продукт? Які ще зміни вони мають внести?

Будівельник дому повинен зробити більше 15 речей лише для того, щоб перейти від одного виробника змішувача до іншого.

Якщо вжити заходів, щоб зрозуміти проблеми, з якими повинен розпрощатися ваш клієнт під час переходу до вас, ви допоможете досягти успіху. Якщо ви можете знайти способи полегшити цей перемикач, вони набагато частіше серйозно розглядатимуть ваш продукт.

2. Орієнтація на правильні переваги

Подивіться на минулі функції вашого продукту, які в основному приносять користь власнику. Подивіться на кожного, хто приймає рішення, і знайдіть, як перехід на ваш продукт може допомогти їм бути успішнішими.

Ось список для початку:

  1. Забудь про меншу ціну. Найуспішніші клієнти міркують минулим. Ви хочете, щоб споживачі спочатку визнали, що ви найкращий вибір, а потім сподіваєтесь, що їм не надто дорого.
  2. Допоможіть зменшити відходи та неефективність. Як ваш продукт може зробити клієнта більш продуктивним? Ось кілька можливих способів:
    1. Праця – Чи можна встановити ваш продукт швидше або за рахунок дешевшої робочої сили?
    2. Час – Можна проект буде завершено швидше за допомогою продукту?
    3. Зворотні виклики – Якщо ваш продукт належить до категорії, яка регулярно вимагає дорогого зворотного дзвінка, щоб виправити помилку установки, а ваш продукт зменшує це, то просувайте цю перевагу.
    4. Обслуговування клієнтів – З 2009 року рівень обслуговування клієнтів від компаній з будівельних матеріалів знижується. Якщо ваше обслуговування клієнтів призначене для того, щоб допомогти вашим клієнтам, ви можете використовувати це для конверсії більшої кількості клієнтів.

Незалежно від продажу чи маркетингу, по-новому погляньте на причини. чому клієнт повинен перейти до вас. Іноді, все, що потрібно для продажу – це трохи більше акценту на вигоди, які насправді мають значення.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn