Digital

Оптимальний показник щільності ключових слів для вхідного маркетингового SEO

Коефіцієнт щільності ключових слів, який іноді називають коефіцієнтом насиченості ключовим словом, – це відсоток кількості випадків, коли певне слово або фраза відображається в певному вмісті в Інтернеті, поділене на загальну кількість слів на сторінці. Наприклад, якщо ваш вміст містить 200 слів, і ви використовуєте цільове ключове слово двічі, рівень насиченості ключовим словом становить 2%. Незважаючи …

Оптимальний показник щільності ключових слів для вхідного маркетингового SEO Докладніше »

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу

Цифровий маркетинг – наріжний камінь будь-якого успішного бізнесу. Він служить основним каналом сучасного бізнесу для постійного підвищення обізнаності про свій бренд, поліпшення рекламних кампаній і підтримки високого рівня взаємодії з їх платформами в соціальних мережах. У зв’язку з постійним збільшенням кількості ниток мереж в Інтернеті використання багатоканальних підходів відіграє значну роль. Однак ведення бізнесу, що …

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу Докладніше »

Важливість локальних ідентифікаторів у SEO-натисканні

Більшість людей, які зацікавлені в оптимізації пошукових систем (коротше SEO), розуміють важливість додавання ключових слів та ключових фраз до контенту на сайті. Ці ключові слова слід включати із коефіцієнтом насиченості ключовим словом від 0,5% до 3%. Однак важливо також включати місцеві ідентифікатори з подібною швидкістю насичення. Давайте швидко розглянемо, чому використання локальних ідентифікаторів так важливо …

Важливість локальних ідентифікаторів у SEO-натисканні Докладніше »

Чому компанії, що продають будівельні матеріали, повинні продавати в Інтернеті

Справжня проблема полягає в тому, що більшість компанії не можуть запустити веб-сайт електронної комерції Будівельні компанії використовуються для перевезення вантажів, піддонів та футлярів. Вони не створені оперативно для виконання індивідуальних замовлень при наданні послуг на рівні Amazon. Вони не знають, як поводитися з безкоштовною доставкою, яка їм потрібна, щоб залишатися конкурентоспроможними. Вони не створені для …

Чому компанії, що продають будівельні матеріали, повинні продавати в Інтернеті Докладніше »

Новини у світі digital-маркетингу, нові вимоги до контенту

WordPress тепер може автоматично перетворювати дописи блогу в твіттери WordPress випустив нову функцію, яка дозволяє обмінюватися і обговорювати цілі дописи, створені в системі управління контентом. Нещодавно компанія оголосила Twitter, включаючи супровідні зображення та відео, з підтримкою декількох акаунтів Twitter. TechCrunch Підтримка Facebook і Instagram для вбудовування WordPress Facebook і його платформа Instagram припинять підтримку традиційної …

Новини у світі digital-маркетингу, нові вимоги до контенту Докладніше »

9 безвідмовних стратегій SEO, щоб зробити кожне маркетингове рішення безпрограшним

Сторінки результатів пошукової системи – це мінне поле. У будь-який момент ваша бажана позиція в одному рейтингу може бути узурпована конкурентом. Її можуть натиснути на сторінку кілька платних оголошень. Це може бути нижчим за новим алгоритмом Google. Це може забезпечити зменшення віддачі, оскільки Пропонований фрагмент обслуговує всю відповідну інформацію про користувачів. 1. Повторно оптимізувати копію …

9 безвідмовних стратегій SEO, щоб зробити кожне маркетингове рішення безпрограшним Докладніше »

Як НЕ втратити рейтинг Google під час міграції веб-сайтів за 11 кроків

На щастя, більшість компаній, що займаються будівельними матеріалами, усвідомлюють, що ми перейшли з аналогового світу торгових оголошень та брошур у цифровий світ, де ваша присутність в Інтернеті є вашим найважливішим інструментом продажу та маркетингу. Це призводить до того, що ці компанії інвестують у новий веб-сайт, який більше зосереджений на задоволенні потреб споживачів, ніж онлайн-каталог товарів. …

Як НЕ втратити рейтинг Google під час міграції веб-сайтів за 11 кроків Докладніше »

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами

Від стартапів до підприємств, підприємств, які хочуть створити назву для самі потребують привабливої ​​присутності в Інтернеті, щоб розробити свою клієнтську базу. Медійні активи лежать в основі кожної кампанії, привертаючи увагу читачів та поширюючи поінформованість про бренд. Поміркуйте над усіма творами, які беруть участь в одній маркетинговій кампанії : письмові активи, фотографії, графіка, відео, публікації в …

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами Докладніше »

План B2O CMO на 2021 рік Зростання витрат, потужність пандемії маркетингу впливового середовища та найефективніші реклами YouTube

Цифрова реклама США B2B процвітає серед коронавірусу як традиційні падіння витрат B2B Фірми B2B витратять на цифрову рекламу в 2020 році понад 8 мільярдів доларів США, що на 22,6 відсотка більше, ніж у 2019 році Загалом, згідно з нещодавно опублікованими прогнозними даними, також видно, що 43 відсотки американських B2B-маркетологів заявили, що планують перерозподілити прямі витрати …

План B2O CMO на 2021 рік Зростання витрат, потужність пандемії маркетингу впливового середовища та найефективніші реклами YouTube Докладніше »

3 дослідження маркетингової пандемії B2B, YouTube запускає шорти, тести Twitter Аудіо та нові дані звітів про ефективність смайлів

Google ділиться ексклюзивними даними про те, як змінювались, адаптувались покупці B2B під час COVID-19 64 відсотки покупців B2B збільшили використання онлайн-відео під час пандемії, загальний обсяг використання Інтернет-маркетингу зріс на 88 відсотків, у тому числі на 45 відсотків, хто вперше почав користуватися цифровими технологіями під час світової кризи в галузі охорони здоров’я, згідно із нещодавно …

3 дослідження маркетингової пандемії B2B, YouTube запускає шорти, тести Twitter Аудіо та нові дані звітів про ефективність смайлів Докладніше »