Digital

Контент-маркетинг для стартапів: повний посібник

Думаєте, як успішно зробити контент-маркетинг для свого стартапу? Ви потрапили в потрібне місце. У цьому блозі ми розглянемо тонкощі масштабованого маркетингу вмісту. Давайте зануримось. 1. Почніть зі своєї стратегії маркетингу вмісту Контент-маркетинг для стартапів вимагає продуманого, орієнтованого на результати поетапного плану. Першим кроком до успіху є створення стратегії контент-маркетингу. Цей план допоможе вам забезпечити, щоб …

Контент-маркетинг для стартапів: повний посібник Докладніше »

Як зв’язати графіки проектів та краще узгодити?

Чи працюєте ви в проектах із великою кількістю повторень (наприклад, квартири, лікарні, дорожні роботи)? Тоді ви вже повинні знати, наскільки важливо підтримувати всі графіки своїх проектів на зв’язку. Багато керівників проектів кажуть нам, що їм доводиться витрачати понад 6 годин на тиждень, створюючи та підтримуючи різні графіки (наприклад, генеральне планування, планування закупівель, планування затвердження документів …

Як зв’язати графіки проектів та краще узгодити? Докладніше »

Оптимальний показник щільності ключових слів для вхідного маркетингового SEO

Коефіцієнт щільності ключових слів, який іноді називають коефіцієнтом насиченості ключовим словом, – це відсоток кількості випадків, коли певне слово або фраза відображається в певному вмісті в Інтернеті, поділене на загальну кількість слів на сторінці. Наприклад, якщо ваш вміст містить 200 слів, і ви використовуєте цільове ключове слово двічі, рівень насиченості ключовим словом становить 2%. Незважаючи …

Оптимальний показник щільності ключових слів для вхідного маркетингового SEO Докладніше »

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу

Цифровий маркетинг – наріжний камінь будь-якого успішного бізнесу. Він служить основним каналом сучасного бізнесу для постійного підвищення обізнаності про свій бренд, поліпшення рекламних кампаній і підтримки високого рівня взаємодії з їх платформами в соціальних мережах. У зв’язку з постійним збільшенням кількості ниток мереж в Інтернеті використання багатоканальних підходів відіграє значну роль. Однак ведення бізнесу, що …

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу Докладніше »

Важливість локальних ідентифікаторів у SEO-натисканні

Більшість людей, які зацікавлені в оптимізації пошукових систем (коротше SEO), розуміють важливість додавання ключових слів та ключових фраз до контенту на сайті. Ці ключові слова слід включати із коефіцієнтом насиченості ключовим словом від 0,5% до 3%. Однак важливо також включати місцеві ідентифікатори з подібною швидкістю насичення. Давайте швидко розглянемо, чому використання локальних ідентифікаторів так важливо …

Важливість локальних ідентифікаторів у SEO-натисканні Докладніше »

Чому компанії, що продають будівельні матеріали, повинні продавати в Інтернеті

Справжня проблема полягає в тому, що більшість компанії не можуть запустити веб-сайт електронної комерції Будівельні компанії використовуються для перевезення вантажів, піддонів та футлярів. Вони не створені оперативно для виконання індивідуальних замовлень при наданні послуг на рівні Amazon. Вони не знають, як поводитися з безкоштовною доставкою, яка їм потрібна, щоб залишатися конкурентоспроможними. Вони не створені для …

Чому компанії, що продають будівельні матеріали, повинні продавати в Інтернеті Докладніше »

Новини у світі digital-маркетингу, нові вимоги до контенту

WordPress тепер може автоматично перетворювати дописи блогу в твіттери WordPress випустив нову функцію, яка дозволяє обмінюватися і обговорювати цілі дописи, створені в системі управління контентом. Нещодавно компанія оголосила Twitter, включаючи супровідні зображення та відео, з підтримкою декількох акаунтів Twitter. TechCrunch Підтримка Facebook і Instagram для вбудовування WordPress Facebook і його платформа Instagram припинять підтримку традиційної …

Новини у світі digital-маркетингу, нові вимоги до контенту Докладніше »

9 безвідмовних стратегій SEO, щоб зробити кожне маркетингове рішення безпрограшним

Сторінки результатів пошукової системи – це мінне поле. У будь-який момент ваша бажана позиція в одному рейтингу може бути узурпована конкурентом. Її можуть натиснути на сторінку кілька платних оголошень. Це може бути нижчим за новим алгоритмом Google. Це може забезпечити зменшення віддачі, оскільки Пропонований фрагмент обслуговує всю відповідну інформацію про користувачів. 1. Повторно оптимізувати копію …

9 безвідмовних стратегій SEO, щоб зробити кожне маркетингове рішення безпрограшним Докладніше »

Як НЕ втратити рейтинг Google під час міграції веб-сайтів за 11 кроків

На щастя, більшість компаній, що займаються будівельними матеріалами, усвідомлюють, що ми перейшли з аналогового світу торгових оголошень та брошур у цифровий світ, де ваша присутність в Інтернеті є вашим найважливішим інструментом продажу та маркетингу. Це призводить до того, що ці компанії інвестують у новий веб-сайт, який більше зосереджений на задоволенні потреб споживачів, ніж онлайн-каталог товарів. …

Як НЕ втратити рейтинг Google під час міграції веб-сайтів за 11 кроків Докладніше »

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами

Від стартапів до підприємств, підприємств, які хочуть створити назву для самі потребують привабливої ​​присутності в Інтернеті, щоб розробити свою клієнтську базу. Медійні активи лежать в основі кожної кампанії, привертаючи увагу читачів та поширюючи поінформованість про бренд. Поміркуйте над усіма творами, які беруть участь в одній маркетинговій кампанії : письмові активи, фотографії, графіка, відео, публікації в …

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами Докладніше »