Гуманізація маркетингу B2B у 2020 році

У недавньому опитуванні проведеному Folloze, 42 відсотки маркетингових команд B2B визнали, що їх маркетингові кампанії не є повністю персоналізованими. Це не тому, що маркетологи не знають, наскільки важлива персоналізація для маркетингу. Більшість маркетологів вважають, що відносини з клієнтами покращуються, коли маркетинг персоналізується.

Персоналізація маркетингу для B2B

Власники бізнес-бізнесу можуть використовувати вплив персоналізації, щоб стати більш конкурентоспроможними у вашій галузі. Більше половини всіх B2B-маркетологів не повністю персоналізували власні маркетингові зусилля відповідно до опитування.

Будучи власником малого бізнесу для малого бізнесу, ви можете використовувати сили персоналізації, щоб отримати перевагу над своїми конкурентами, оскільки більше половини маркетологів B2B ще не повністю персоналізували свої маркетингові зусилля, як показує опитування. Індивідуальні маркетингові стратегії безумовно підвищать ваші продажі.

Персоналізація маркетингу B2B

Замовники, особливо клієнти B2B, досліджують їхні потреби та можливі рішення, перш ніж приймати рішення про те, що купувати. Багато покупок B2B є складними через продукт, розмір компанії або потребують вирішення більше однієї проблеми одночасно. Отже, маркетингова стратегія, що відповідає всім розмірам, не принесе корисних результатів, як персоналізований підхід. Більшість клієнтів B2B потребують детальної інформації, перш ніж вони можуть схвалити постачальника та / або товар.

Опитування показало, що 77 відсотків фахівців з маркетингу B2B вважають, що кращі стосунки з клієнтами будуються на гуманізації процесу з персоналізацією. Дійсно, 55 відсотків спостерігають більш високі темпи зростання та конверсії за допомогою персоналізації. Незважаючи на це, 42 відсотки маркетингових фахівців не успішно застосовують персоналізацію у своїх маркетингових стратегіях.

B2B маркетингові показники

  • 60 відсотків маркетологів B2B не використовують машинне навчання або AI для підвищення персоналізації
  • 21 відсоток маркетологів B2B не збирає дані від клієнтів, щоб персоналізувати контент-маркетинг

Як персоналізувати маркетинг

Персоналізований маркетинг допоможе забезпечити успіх на високо конкурентних ринках B2B. Прийняття персоналізованого маркетингу допоможе збільшити продажі вашої компанії .

Початок роботи

Щоб додати персоналізацію до вашого маркетингу, почніть з цих початкових кроків:

  • Персоналізація всього вмісту
  • Розгляньте питання про впровадження маркетинг на основі рахунків
  • Використовуйте машинне навчання та AI для вдосконалення своїх маркетингових планів
  • Націляйте цифрові оголошення на конкретну аудиторію
  • Покращення персоналізації шляхом збору даних про клієнтів
  • Почніть пропонувати персоналізовані рішення

Унікальні особливості маркетингу B2B

Оскільки B2B-маркетинг керується даними, вам слід збирати інформацію про клієнтів з метою персоналізації вашого маркетингу. Чим краще ви зрозумієте свого клієнта, тим простіше буде знайти для них індивідуальне рішення. Поєднання цього налаштування з маркетингом на основі облікових записів дає змогу покращити конкуренцію.

Гуманізація вашого маркетингу

Це допомагає пам’ятати, що покупці B2B – це особи, з якими можна підключитися для кращої взаємодії. Знайдіть час, щоб зрозуміти не лише бізнес, а й покупця. Послухайте, що їх мотивує, і ви дізнаєтесь, як ви можете персоналізувати маркетингові повідомлення з урахуванням покупця. Використовуючи розмовний підхід, вирівняйте своє маркетингове повідомлення, щоб особисто звернутися до покупця.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn