Хак аудиту контенту, який перевершить вашу стратегію соціальних мереж

Ви: У вас є величезна бібліотека виданих, для контенту сайту, але відсутність ясності щодо того, які заголовки та ресурси слід включати у вашу поточну стратегію соціальних мереж (і де, і коли).

Ця стаття: Детально описує швидкий процес, який дасть вам вказівки на основі даних. Це допоможить визначити, які фрагменти існуючого контенту 1), ймовірно, спричинять залучення, і, отже, 2) заслуговують на включення до загальної стратегії соціальних медіа.

Крок 1: Виберіть свою тему

Найпростіші у використанні терміни – це цільові ключові слова. Ймовірно, це умови, для яких ваш вміст було оптимізовано. (Так?)

Якщо у вас немає цільових ключових слів: По-перше, зауважте, що ви робите зі своїм життям?

І друге – для цілей цього процесу ви можете малювати ширшим пензлем і вибирати терміни, які відповідають вашому бізнесу та вашому вмісту. (Наприклад, якщо ви ветеринарна клініка з великим вмістом блогів та статей про догляд за домашніми тваринами, ключовими умовами можуть бути: догляд за домашніми тваринами, догляд за собаками, догляд за котами, здоров’я домашніх тварин тощо)

Крок 2: Вставте свій термін у рядок пошуку веб-контенту та натисніть “пошук”

Крок 3: Клацніть на вкладці “Аналіз” (Важливо! Не пропустіть цей крок.)

За замовчуванням відображатимуться результати вмісту. Не забудьте перейти до розділу “Аналіз”.

Крок 4: Огляд та аналіз результатів

1. Середня кількість заручин

Відповідно до цієї статті Sprout (на яку я посилаюся весь час!), В середньому частина вмісту, розміщена брендом, отримує 13 взаємодій на день .

Отже, якщо кількість середніх залучень менше 13, можливо, ви захочете вибрати нову тему. (Також під час вибору подивіться на галузеві завдання Sprout – далі в цій самій статті – тому, що середні значення можуть варіюватися в залежності від вертикалі.)

2. Теми та назви

Далі перейдіть до 10 найкращих статей та відскануйте теми чи заголовки, які відповідають вмісту, який ви вже опублікували на своєму сайті. Це ті частини, які ви, мабуть, захочете виділити для спільного використання в соціальних мережах.

Отже, для повної ясності: ви порівнюєте свої вже опубліковані заголовки з високоефективними статтями в Buzzsumo і виділяєте подібні твори для включення у свою стратегію просування.

3. Дні розміщення, типи контенту та мережі

За умови, що частина вмісту, який є найефективнішим для вибраного ключового слова чи теми, близька до вмісту, який ви вже створили та опублікували, зверніть увагу на таке:

  • Найкращі дні для розміщення (а потім розмістіть їх у ці дні).
  • Найефективніші мережі (і, припускаючи, що ви активні в цих мережах), розміщуйте повідомлення в цих мережах.
  • … Якщо жоден із заголовків не відповідає наведеному вами вмісту, спробуйте ще раз із новим ключовим словом або темою. Продовжуйте – ви щось знайдете!

Інші точки даних, такі як тип та довжина вмісту, дуже корисні, але якщо ваш наявний контент не підпадає під ці параметри, вам не потрібно повністю затримувати просування вмісту. Ці пункти даних просто корисно зазначити, коли ви створюєте новий вміст або оновлюєте та оптимізуєте наявні елементи. (А використання цієї інформації для цілісного планування змісту – це зовсім інша справа, до якої я не можу сюди потрапити, але я хочу писати про неї окремо.)

Примітка про LinkedIn та Buzzsumo

Buzzsumo не включає дані Instagram (ніколи їх не було), і, на жаль, він більше не надає інформацію про дані LinkedIn (хоча раніше).

Якщо ви націлюєтеся на LinkedIn чи Insta, цілком можливо, що середній показник залучення Buzzsumo буде нижчим за реальний, оскільки він не враховує участі у цих двох мережах. Однак у Buzzsumo є дані про Pinterest, які я вважаю надзвичайно цінними. Ви можете прочитати статтю, яку я написав про важливе значення Pinterest тут.

P.S. Невеликий лайфхак для розміщення багатьох потрібних вам посилань на одній сторінці: https://linktr.ee/dreamsland

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn