Хто ти як бренд? Чи знаєте ви?

Коли ви наймаєте нових членів команди для своєї компанії B2B, ви повинні знати, хто вони, які їх сильні та слабкі сторони, наскільки вони будуть працювати з іншими членами команди та наскільки добре вони будуть працювати на вашу організацію. Ви ніколи не замислюєтесь про залучення нового члена команди, не знаючи про них нічого, проте багато власників бізнесу, підприємців та маркетологів ніколи не турбуються про те, щоб пізнати власну справу – свій бренд і хто їх бренд.

Ви можете мати уявлення про те, якою організацією ви хочете бути, і, можливо, ви розробили чудовий логотип, але чи справді ви знаєте свій бренд?

Яке бачення та місія вашого бренду?

Перш ніж приступити до роботи, орієнтуючись на свої майбутні перспективи, ви повинні знати, хто ви є, і переконатися, що ваш бренд сподобається цій аудиторії. Ваше бачення – це ваш погляд на майбутнє – там, де ви плануєте бути через п’ять років. Ваша місія втілює, ким ви є як бренд і компанія. Знання того, що є вашим бізнес-баченням та місією, допоможе вам краще позиціонувати свій бренд, щоб ваш цільовий бренд відповідав вашим повідомленням та ринковим стратегіям. Ви повинні знати свою аудиторію

Ви повинні знати свою аудиторію

Це означає не тільки знання ваших потенційних цільових клієнтів, але і ваших поточних клієнтів. Вони одна на одній? Знання своєї аудиторії є критичним – саме вони представляють цінність для вашого бренду. Знання, хто ваша аудиторія, допоможе вам розробити стратегію, яка задовольняє їх, що викликає у них бажання бути послами. Як прихильники бренду, ваша аудиторія повинна інформувати ваш бренд і давати вказівки щодо того, як ви працюєте. Якщо ваша ключова аудиторія – люди похилого віку, які шукають безпеки? Ваш бренд повинен заспокоїти та нести відповідальність за проект. Якщо ваша аудиторія молода і імпульсивна, ваш бренд повинен бути сміливим і грати на цій імпульсивності.

Культура своєї компанії

Яку культуру ви намагаєтесь створити для своєї компанії? Це поєднується з вашим брендингом? Культура вашої компанії приваблює вашу цільову аудиторію? Культура вашої компанії важлива не лише для виховання зовнішньої підтримки аудиторії, але й для того, щоб допомогти членам вашої команди зв’язати та підтвердити свій бренд – яке робоче середовище ви намагаєтеся створити? Як ви хочете, щоб члени команди взаємодіяли між собою, і як ви хочете, щоб вони взаємодіяли з іншими відділами? Після того, як ви визначите свою ділову культуру та зобов’язатесь її брати участь у своєму брендингу, ви зможете краще використовувати ці якості підпису, щоб допомогти вашій організації досягти успіху.

Який бренд вашої конкуренції?

Знання вашої конкуренції та її кута допоможе вам розвинути свій унікальний бренд. Хоча ваша аудиторія надає вам прямі відомості про ваш бренд, ваша конкуренція надає інформацію більш непрямим чином. Хто ваша конкуренція як бренд? Яка їхня культура? Як ваша організація може черпати натхнення у конкурентів, одночасно відрізняючись від них?

Ваш бренд повинен відповідати культурі вашої організації, але він також повинен бути унікальним і суттєвим чином відрізнятися від ваших конкурентів, інакше ви не будете виділятися. Він також повинен точно представляти, що ви будуєте, продаєте чи обслуговуєте, одночасно вписуючись у свою галузь, щоб створити аудиторію, яка ідентифікує ваш бренд і підтримує його.

До речі – розробка дизайну інтернет-магазину та соціальних мереж

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn