Категорії блогу: меню світу контентного маркетингу

Ви коли-небудь переглядали меню фабрики чізкейку?

Він має понад 20 сторінок варіантів. Це понад 250 виборів.

Уявіть собі, якби замість того, щоб розділяти свої предмети на категорії їжі, він просто перелічив усе в порядку, коли його додали до меню.

Обід був би повним хаосом, і ви, мабуть, просто знайдете десь простіше їсти.

Блог без будь-яких категорій подібний до хронологічного меню заводу Cheesecake Factory.

Лише у вас може бути тисячі, якщо не десятки тисяч публікацій блогу протягом багатьох років, багато з яких все ще корисні вашій аудиторії, але не так просто знайти.

Додаючи категорії до навігаційного меню свого блогу, ви значно полегшуєте аудиторію перегляд вмісту за темами.

Так само функція пошуку на сторінці та використання тегів можуть допомогти впорядкувати ваш вміст, щоб читачі могли легше знаходити інформацію, яку вони шукають.

Що таке категорія блогу?

Категорії блогу – це підрозділи вашої основної сторінки блогу, які присвячені певним темам, що висвітлюються у вашому блозі.

Подумайте про свою ієрархію блогу як про веб-сайт.

Навіщо використовувати категорії блогу?

Тому що ви не хочете мати блог-еквівалент меню заводу Cheesecake Factory.

Ви хочете, щоб він був створений таким чином, щоб ваша цільова аудиторія змогла легко вивчити теми, які їх найбільше хвилюють.

Існують і інші способи досягнення цієї мети, наприклад, за допомогою тегів блогу або функції пошуку на сторінці.

З нашого досвіду поєднання категорій, тегів та функції пошуку сприяє набагато більш чистому дизайну блогу, ніж, скажімо, наявність хмари тегів у полі (докладніше про це пізніше).

Як працюють сторінки категорій блогу?

Технічно сторінка категорії блогу є власною унікальною веб-сторінкою, і це стосується двох потенційних проблем, які вам потрібні, щоб правильно:

1. Проблема категорій у URL-адресах

Ви не повинні включати категорії в URL-адреси свого допису в блозі. Насправді, якщо ви не впевнені, що ваші категорії незабаром не зміняться – або ви використовуєте дуже стару структуру посилань – ви, мабуть, не повинні.

Оскільки, якщо ці категорії зміниться, або ви вирішите повністю їх позбутися, у вас може з’явитися більше роботи над перенаправленням посилань.

Якщо це має сенс для вашого веб-сайту, ви можете легко додати категорії до URL-адрес у WordPress.

2. Дублювання вмісту, що повторюється

Технічно кожна сторінка категорії та підкатегорія є власною веб-сторінкою.

Це означає, що назва вашого блогу та його витяг з’являться двічі на вашому веб-сайті: один раз у основній стрічці блогу та знову на сторінці категорії.

Погані новини: Сторінки вашої категорії можуть потенційно конкурувати з іншими сторінками вашого веб-сайту, які використовують подібні ключові слова.

Виправлення: Додайте теги “noindex” та “nofollow” на свої категорії категорій. Це не дозволить Google індексувати чи сканувати будь-яку сторінку вашої категорії. Таким чином, вони зберігають цінність для читачів у вашому блозі, не пригнічуючи ваших зусиль з SEO.

Якщо говорити про SEO: Як впливають на це категорії блогу?

Категорії блогу мають нульовий характер прямий вплив SEO.

Однак вони можуть опосередковано впливати на зусилля SEO вищезгаданими способами – канібалізувати пошуковий трафік або спричиняти проблеми перенаправлення при реструктуризації блогу.

Сильний дизайн блогу також може позитивно впливати на досвід користувачів.

Взаємодія з вашим сайтом, включаючи кліки, показник відмов, тривалість сеансу та інші подібні змінні, може впливати на рейтинг. Інтуїтивно викладені категорії блогу можуть допомогти збільшити кількість часу, який користувачі проводять на вашому сайті, полегшивши їм пошук потрібного їм вмісту.

Іншими словами, категорії блогу не обов’язково повинні використовуватися для цілей SEO. Зрештою, вони дійсно стосуються покращення UX, що може опосередковано впливати на рейтинги.

Як налаштувати категорії блогу

Це дійсно залежить від вашої системи управління вмістом, але більш популярні варіанти (WordPress, Drupal, etx.) Полегшують додавання категорій та підкатегорій у ваш блог.

Ви можете навіть призначити кілька категорій (хоча ми б не рекомендували це, оскільки це може спричинити повторювані проблеми із вмістом).

WordPress також дозволяє легко:

  • Редагувати назву категорії.
  • Створіть описи для кожної категорії.
  • Створення підкатегорій.
  • Налаштуйте меню навігації для списку категорій.
  • Призначення публікацій блогу категоріям.

Мітки порівняно з категоріями: в чому різниця?

Різниця між категоріями та тегами просвічує прямолінійно.

Категорії блогу – це широкі групи. Теги безпосередньо описують те, що є у публікації. Це так просто.

Кожна публікація блогу повинна мати одну категорію, але може мати кілька тегів. Насправді, немає обмежень у кількості тегів, які ви можете додати до публікації блогу в WordPress. Ви можете додати тисячі! Або ви можете додати жодного. Теги, на відміну від категорій, не є обов’язковими (принаймні, не для WordPress).

Також на відміну від категорій щоденників, теги блогу – це дескриптори а не сторінки. Від вас залежить, як користуватися вашими тегами. Наприклад, ви можете встановити плагін, який використовує теги для відображення пов’язаних публікацій у кінці кожної статті у вашому блозі.

Теги, як і категорії, мають дуже малий вплив на SEO, окрім потенційно впливаючого на UX, але є менше речей, які можна зламати з тегами.

Єдиним реальним недоліком використання тегів є те, що вони можуть виглядати по-любительськи. Крім того, якщо ви не послідовні, ви можете випадково створити подібні теги для тієї самої концепції (наприклад, додати тег “blogger” замість “blogging”). Це впливає на кількість вмісту, який відображатиметься, коли користувач натискає на тег.

Після того, як у вас з’явиться уявлення про те, як ви хочете використовувати свої теги, легко додавати їх до публікації в блозі в WordPress.

Зображення нижче або більше говорить вам про все, що вам потрібно знати:

Тож де архіви вміщуються до всього цього?

Архів – одне з багатьох слів у лексиці WordPress з двома часто заплутаними значеннями.

По-перше, є шаблон archive.php.

Це в основному функція, що міститься в більшості тем WordPress, яка дозволяє вам отримувати публікації в блозі на основі певного класифікатора – автора, тегу, категорії, дати тощо

Це причина, наприклад, ви можете натиснути на мою картинку вгорі цієї публікації в блозі і побачити все, що я коли-небудь писав для Brafton.com (Господь допоможе вам). Без шаблону archive.php категорії, теги та інші класифікатори в основному були б марними.

Тоді є спеціальний архів.

Це була б спеціальна веб-сторінка, яка виступає в якості покажчика всього вмісту блогу, який ви коли-небудь публікували протягом багатьох років. Побудова користувальницького архіву вимагає багато роботи. Надання напряму вимагатиме від мене подвоїти тривалість цієї публікації в блозі, і ніхто цього не хоче.

Тепер перейдіть до змістовного меню

Ми обговорювали категорії, теги, SEO, URL-адреси, дубльований вміст, архіви – я маю на увазі, хто знав, що існує стільки категорій блогу? Це меню заводу Чізкейк Фабрика знову, але без розладу їжі (я дитина).

Тому ми просто залишимо це на цьому: Ваш блог – це більше, ніж магніт руху. Щойно ви отримуєте користувачів на своєму сайті, ви хочете їх тримати там.

Полегшіть їм пошук того, що шукають, і вони повернуться на секунди.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn