Контент-маркетинг для стартапів: повний посібник

Думаєте, як успішно зробити контент-маркетинг для свого стартапу? Ви потрапили в потрібне місце. У цьому блозі ми розглянемо тонкощі масштабованого маркетингу вмісту.

Давайте зануримось.

1. Почніть зі своєї стратегії маркетингу вмісту

Контент-маркетинг для стартапів вимагає продуманого, орієнтованого на результати поетапного плану.

Першим кроком до успіху є створення стратегії контент-маркетингу. Цей план допоможе вам забезпечити, щоб ваші зусилля не відставали, поки ви переслідуєте відчутні, вимірювані цілі.

Стартапи не можуть дозволити собі витрачати час чи гроші на створення вмісту лише задля його створення.

З чого почати? Що має бути першим?

Перше, що вам потрібно зробити, це визначити цілі маркетингу вмісту вашої організації на рік чи квартал на майбутнє.

Загалом, ваші цілі вмісту можуть включати:

  • Генерація свинцю: Особливо для стартапів це може бути дуже важливим пріоритетом. Ваша стратегія маркетингу вмісту може допомогти вам створити заставу, яка спрямовує трафік на ваш сайт і спонукає відвідувачів вибрати майбутню комунікацію.
  • Виховання потенційних клієнтів: Після того, як ваші потенційні клієнти будуть отримані, може знадобитися певна кількість додаткових контактів, щоб ваш бізнес залишався на першому місці в своїх думках, поки він не буде готовий до покупки.
  • Лідерство думок: Іноді маркетингові плани вимагають від вас зосередитися виключно на зміцненні іміджу вашого бренду, випускаючи дослідження, дослідження або інший цінний контент, який показує вашим послідовникам, що ви дійсно знаєте, про що говорите про.

Деякі твори, які ви виробляєте, можуть сприяти більш ніж одній із цих категорій. Інших можна трохи підправити або доторкнутися, щоб виконати різні цілі.

Наприклад, запис із підписом одного з ваших внутрішніх експертів може створити велику статтю, яка пропагує лідерство думок . Видаливши основні моменти статті у візуальному форматі, ви можете створити електронну книгу для використання в кампанії для розвитку свинцю . Той самий візуальний актив можна розмістити за формою реєстрації, слугуючи закритим вмістом, який допомагає генерувати потенційних клієнтів .

В рамках процесу встановлення цілей ви також хочете визначити, як ви можете визначити, чи досягли ви своїх цілей, чи є ще можливості для вдосконалення.

Стартапи, які вже створили певний вміст, зможуть використовувати наявну аналітику для встановлення контрольних показників для майбутньої ефективності. Якщо ваша стратегія абсолютно нова, вам доведеться вирішити, які ключові показники ефективності (KPI) допоможуть вам оцінити результати вашої роботи.

Кілька прикладів KPI які можуть допомогти вам відстежувати ваш прогрес у напрямку до різних цілей, включають:

  • Заповнення форм для розуміння того, які фрагменти вмісту допомагають стимулювати генерацію свинцю.
  • Час на сторінці та коефіцієнт відмов трафіку рефералів для моніторингу успіху у вихованні потенційних клієнтів.
  • Акції в соціальних мережах для вимірювання впливу керівництва думкою.

Як ви розробляєте контент-стратегію?

Перетворення ваших маркетингових цілей у контент-стратегію починається з розуміння цільової аудиторії.

Якщо ви хочете отримати кваліфікованих потенційних клієнтів, вам доведеться зрозуміти, хто ваші ідеальні клієнти, і вам потрібно навчитися говорити з їхніми больовими проблемами.

Створення персон

Можливо, ви вже чули про персони покупців . Це вигадані характеристики тих людей, які найімовірніше підтримають ваш бізнес або придбають один із ваших продуктів або послуг.

Співпраця з вашою командою продажів або іншими внутрішніми експертами дійсно може допомогти вам проникнути в мислення вашого архетипічного покровителя. Де вони працюють? Вони найактивніші у LinkedIn чи Facebook?

Зосередившись на тому, хто вони є, ви краще зрозумієте, що їм потрібно. Тоді ви можете почати думати про те, який тип вмісту допоможе заповнити ці прогалини.

Зосередьтесь і на сучасному стані

Поки ви встановлюєте цілі на майбутнє, переконайтесь, що не нехтуєте існуючим трубопроводом. Закриття відкритих угод може призвести до можливостей зростання, якщо ці клієнти стануть постійними покупцями. Вони можуть навіть перетворитися на чемпіонів бренду або бути готовими взяти участь у тематичному дослідженні для вас – все це чудові знаки для майбутнього вашої контент-стратегії.

Синхронізуйтеся зі своєю командою продажів, щоб переконатися, що у них є забезпечення, необхідне для того, щоб перевести своїх потенційних клієнтів через фінішну пряму.

Визначте свої ресурси

Що ви маєте у своєму розпорядженні для реалізації стратегії контент-маркетингу, коли вона буде готова? Ця підтримка може варіюватися від інструментів цифрового маркетингу, таких як програмне забезпечення для маркетингу електронною поштою та ваша система управління вмістом (CMS), до внутрішніх експертів, власного персоналу та, звичайно, вашого бюджету.

Хоча ви хочете мати можливість розпочати свої творчі мозкові штурми з необмеженим потенціалом мислення на блакитному небі, все одно корисно знати, чи можете ви дійсно дозволити собі відео, наприклад, у перші дні своєї компанії.

Це такий прагматичний підхід, який допоможе визначити, які канали вимагають найбільшої уваги.

2. Виберіть канали контент-маркетингу

Коли ви знаєте, які ваші цілі маркетингу вмісту та як ви їх вимірюєте, важливо врахувати, як ви розподілите свою роботу для максимального впливу.

Другий етап складання стратегії маркетингу стартового контенту – визначити, які канали ви будете використовувати.

Чи потрібен мені блог, кілька соціальних каналів і сторінка YouTube?

Хоча кількість місць, де ви публікуєте та ділитесь своїм вмістом, може з часом зростати, краще починати з більш вузького фокусу, який надає пріоритет впровадженню стійких процесів.

Простіше кажучи, якщо ви намагаєтеся зробити занадто багато всього за один раз, ви можете спалахнути до того, як почнете помічати якийсь помітний ріст.

Навіть гірше, ви можете неправильно розподілити свої обмежені ресурси на місцях, які не дають вам результатів, яких вимагає ваша стратегія вмісту.

Бажано розпочати хоча б з одного відповідного каналу соціальних мереж, щоб залучити трафік безпосередньо до вашого вмісту та створити свій бренд, але якщо ви ще не вкладаєте великі кошти у відео, YouTube може зачекати.

Розгортання блогу – чудовий спосіб розпочати створення будинку для вашого вмісту. Хоча зусилля щодо впровадження мінімальні, ви можете розробити масштабовані маркетингові процеси, які сприятимуть розвитку вашого блогу загальними зусиллями вашого стартапу.

Які канали соціальних мереж ви використовуєте для просування свого вмісту?

Занадто багато стартапів відчувають, що вони повинні бути одразу на кожній передовій платформі соціальних мереж, але це не так.

Головне – піти туди, де знаходиться ваша цільова аудиторія, або там, де, на вашу думку, вона буде найближчим часом. TikTok, можливо, не є чудовим напрямком для підприємств B2B, але це може бути чудовим варіантом для орієнтованих на молодь компаній B2C.

LinkedIn активно використовується багатьма професіоналами, що робить його ідеальною платформою для маркетингової стратегії B2B.

Facebook і Twitter можуть піти в будь-який бік, що є ще однією причиною, що вирівнювання маркетингу та продажів є вирішальним. Попросіть своїх представників про їх думку щодо цієї теми.

Специфічні для каналу стратегії просування

Коли ви вирішите, де буде жити ваш вміст, наступним кроком буде просування. Зрештою, якщо допис у блозі написаний, але його ніхто не читає, чи існує він взагалі?

Підтримка блогів та цільових сторінок

Існує три основних способи залучення трафіку до нового допису в блозі або спеціальної цільової сторінки:

  1. Використовуйте найкращі практики SEO для залучення органічного трафіку: Це включає дослідження ключових слів та конкурентів а також наступні найкращі практики щодо тегів заголовків, метаописів, підзаголовків тощо.
  2. Використовуйте платний пошук, щоб отримати поштовх: Переконайтесь, що цільова сторінка або інший просунутий вміст чітко узгоджується з вашою стратегією платного маркетингового пошуку .
  3. Поділіться своїм вмістом за допомогою електронною поштою або соціальними мережами: Хоча ви не хочете, щоб ваша присутність у соціальних мережах була перевантажена маркетингом контент-реклами, встановіть регулярний каденція для обміну новими блогами по мірі їх публікації.

Щоб отримати додатковий пробіг від публікацій у своєму блозі, використовуйте привабливу CTA, щоб залучити відвідувачів до пов’язаного закритого вмісту, оскільки він доступний.

Стратегії соціальних медіа

Хоча соціальні медіа є важливим напрямком для самостійного обміну вмістом, ви також хочете збільшити кількість своїх підписок на цих каналах безпосередньо. Хороший вміст – це один із способів зробити це.

Інший метод – зв’язатися з впливовими особами в надії, що вони поговорять про ваш вміст або поділяться своєю думкою щодо ваших продуктів та послуг. Співпраця з важкими нападаючими у вашій галузі над новими думками про лідерство може дійсно допомогти вам поліпшити вашу репутацію та отримати обізнаність щодо вашого бренду.

Крім того, впровадження платних соціальних кампаній може допомогти вам безпосередньо взаємодіяти з відповідними користувачами соціальних мереж у вашій галузі.

Обмін відео

Залежно від типу відео, над яким ви працюєте, ви хочете використовувати різні стратегії, щоб отримати максимальну кількість переглядів та найвищий рівень залучення.

  • Відео-пояснення та шипучі котушки: Вміст та кліпи, орієнтовані на бренд, створені спеціально для висвітлення переваг продукту чи послуги, можна передавати на YouTube, але важливо, щоб ці відео були стратегічно вбудовані в SEO -дружня цільова сторінка. Ви можете поділитися цими вмістами і в соціальних мережах, але переконайтеся, що вони чітко контекстуалізовані.
  • Інформаційний вміст : Як і у всіх інших елементах вашої контент-маркетингової стратегії, відео може використовуватися виключно в інформаційних цілях, а не лише для реклами. Якщо це ваш намір, не забудьте поділитися ними на YouTube, заохочуючи користувачів підписатися. Використовуйте відповідні хештеги під час обміну в соціальних мережах, щоб переконатися, що кліп легко знайти.

3. Розробіть свій інструментарій для створення вмісту

Може здатися, що ми витратили довгий час, будуючи фактичну частину речей “створення вмісту”.

Сюрприз! Ми продовжимо це ще трохи.

Чому? У маркетингових колах є приказка: „Добре розпочате – це наполовину зроблено. Гаразд, це може бути не унікальним для світу маркетингу, але тут він має певну вагу. Вашій стратегії вмісту занадто легко вийти з колії через недостатнє планування або відсутність подальших дій. Ось що вам потрібно зробити, щоб усе було на своєму місці.

Як ваш стартап може створювати цінний вміст прямо зараз?

Якщо вам хочеться розпочати створення контенту, ви захочете використати персони свого покупця – зокрема виявлені проблеми, щоб розробити план контент-маркетингу, який можна розгорнути за допомогою певних каналів, якими ви користуєтесь.

Складіть редакційний календар

Спочатку тримайте конкретні теми гнучкими, але трафік у дорожній карті для результатів маркетингу вмісту, які можуть враховувати кожну з визначених вами проблемних ситуацій.

Що стосується особливо складних тем, вам доведеться затратити більше місця. Або ви напишете довший допис у блозі, або ви можете створити завантажуваний ресурс, наприклад електронну книгу чи технічний документ. Можливо, ви навіть створите багатосерійну серію блогів. Підготуйте приблизний контур того, куди ви поїдете протягом наступного місяця чи кварталу.

Узгодження дат проекту з термінами проведення кампанії

Якщо ви вже розробили маркетингову стратегію, яка включає пропагандистські кампанії чи інші терміни публікацій, які мають високий ступінь часу, переконайтеся, що ваш редакційний календар може відповідати цим поточним потребам вмісту.

Надайте собі достатньо подушок, щоб кожна публікація в блозі могла бути ретельно досліджена, відредагована та перевірена перед публікацією. Крім того, вбудуйте буфер для великих проектів, які вимагають розробки або детального огляду від експертів з питань тематики.

Залучення зацікавлених сторін та створення робочих процесів

Майже жодна стратегія контент-маркетингу не виконується у вакуумі. Можливо, вам доведеться співпрацювати з кількома власними або аутсорсинговими оголошеннями. Крім того, кожен проект може вимагати схвалення від кількох людей до того, як новий продукт почне діяти.

Переконайтесь, що ви працюєте назад із зазначеного терміну, щоб у всіх в ланцюзі командування було достатньо часу для перегляду проекту.

Ось кілька інших швидких вказівок:

  • Перевірте робочі процеси заздалегідь і дотримуйтесь їх: Це, безумовно, легше сказати, ніж зробити, але ви можете втратити багато часу, якщо все ще налаштовуєте копію після того, як проект уже ввійшов у наприклад, дизайн.
  • Встановіть, кому належить управління проектами для кожного активу маркетингу вмісту: Без чіткої відповідальності за те, хто повинен продовжувати реалізацію проекту, прогрес може швидко зупинитися. Можливо, ініціатива буде розпочата з великою енергією і рухатиметься лише для того, щоб імпульс, здавалося б, випарувався при перших ознаках затримки.

Поїхати

Ми знаємо, що сказали, що планування є надзвичайно важливим. Але так само важливо насправді привести м’яч у рух, як тільки всі елементи стануть на місце.

Мозковий штурм та ідеї спільної роботи – це чудовий спосіб не тільки розпочати створення вмісту, але й викликати спільний інтерес та ажіотаж щодо проекту. Коли всі члени команди однаково вкладаються в результат даного завдання, початковий бай-ін від групи виплатить дивіденди. Ви гарантуєте, що кожен зможе побачити спільне бачення, що призведе до єдиного підходу на кожному ітераційному етапі шляху від початкової концепції до готового продукту.

4. Вирішіть, використовувати агентство контент-маркетингу чи залишатися вдома

Агенції контент-маркетингу можуть допомогти вам у кожному з кроків, про які ми вже згадували, або взяти ваш початковий план і перетворити його на реальність.

У будь-якому випадку, не пропускайте цього ретельного розгляду: Ви збираєтесь тримати власну стратегію маркетингу вмісту або ділитись робочим навантаженням з досвідченим агентством?

Стартапи мізерні. Це не можна заперечувати. Може бути так, що ваша компанія має весь талант і час, необхідні для розробки та реалізації комплексної стратегії маркетингу вмісту від кінця до кінця без сторонньої підтримки. Однак багато підприємств, особливо в перші дні, виявляють, що вони могли б використати хоча б трохи зовнішньої підтримки.

Як ви вирішуєте, чи варто залучати аутсорсинг?

Ось один із можливих сценаріїв: коли стартап запускається вперше, засновники прагнуть співпрацювати з довгостроковими стратегічними мислителями. Зрештою, вхідний маркетинговий успіх відбувається не просто так. Це процес, для досягнення якого потрібен час, енергія та ініціатива. Ось чому продумана маркетингова стратегія настільки важлива.

Багато організацій мають планування, але вони не дотримуються думки, що можуть зробити це самостійно. Керівник відділу маркетингу в новому стартапі може подумати, що для них не проблема створювати SEO-зручний щоденний прикладний блог із 1000 слів.

Проблема в тому, що, коли маркетингового лідера втягують у більше адміністративних завдань, а прийняття рішень на високому рівні, „або близько того” перетворюється на „ніколи”. Стійкість має вирішальне значення.

Крім того, деякі компанії швидко досягнуть точки, коли їх амбіції перевищують їхні внутрішні можливості. Наприклад, пагони на місці вимагають великого обладнання та досвіду. Навіть для публікацій у блогах, найдосвідченіші слівці все одно отримують увагу уважного редактора.

Можливо, у вас є конкретні потреби в одноразовому результаті, що вимагає передачі деяких елементів технічної роботи агенції. Ви навіть можете виявити, що вигідніше укласти договір із стороною на всю вашу стратегію маркетингу вмісту. У будь-якому випадку, робота з агенцією може бути величезною підмогою для деяких стартапів.

Запуск B2B проти запуску B2C – Чи є відмінності?

Якщо ви все-таки вирішите співпрацювати з агенцією, ви, мабуть, захочете знайти компанію, яка має значний досвід у створенні контенту для вашої конкретної цільової аудиторії, незалежно від того, чи є це в просторі B2B або B2C.

Наслідки цієї відмінності виходять за рамки простого рішення, розміщувати публікації у Facebook, LinkedIn чи в обох. По правді кажучи, всебічне розуміння основних потреб ваших покупців має бути закладене у вашу маркетингову стратегію з самого початку.

Важливою відмінністю є те, що багато стартапів B2C можуть бути більш зосередженими на зростанні поінформованості про бренд у свої перші дні, тоді як деякі стартапи B2B можуть надавати пріоритет глибокому керівництву думками.

Вимірювання успіху та масштабування

Знання того, що вимірювати та як оцінювати KPI, є основною компетенцією багатьох агентств контент-маркетингу. Зрештою, ці компанії повинні продемонструвати свою цінність для вас, їх клієнта, тому їм краще відстежувати, як працює вміст, який вони створюють для вас.

У міру зростання вашої діяльності надзвичайно важливим є агентство, яке може співпрацювати з вами. Ви можете збільшити свою підтримку, що передається підрядником, додатковими власними співробітниками з маркетингу, щоб отримати максимальну рентабельність інвестицій за рахунок підтримки вашої агенції. Крім того, ви можете торкнутися свого незалежного партнера з маркетингу вмісту, щоб допомогти вам визначити наступні кроки, необхідні для постійного зростання вашої діяльності.

Ідеальний партнер із повним спектром послуг буде настільки ж вправний у поворотах, як і ваш стартап.

Як стартапи насправді змушують свій контент-маркетинг працювати?

Якщо ви не спостерігаєте такого зростання KPI, на яке ви сподівались, агентство може допомогти вам визначити нові стратегії швидшого зростання.

Чи проблема в тому, що вміст недостатньо цінний для цільової аудиторії? Чи існує проблема розподілу?

Рішення можуть варіюватися від тонких налаштувань, таких як вдосконалення рядків теми електронної пошти, до більш ретельного аудиту веб-сайтів та повторної оптимізації сторінок. У деяких випадках, можливо, вам вдасться застосувати стратегічні втручання, наприклад, оновлення існуючого вмісту, замість того, щоб розпочати весь план вмісту з нуля.

Головне – постійно відстежувати ваш прогрес та розбирати дані, щоб дізнатися, як ви можете покращити свою ефективність з кожною ітерацією. Контент-маркетинг – це постійний процес, а не разова інвестиція.

Контент-маркетинг для стартапів: виконуйте кроки до успіху

У світі стартапів кожен витрачений долар повинен породжувати вартість. Кожна година роботи повинна рахуватися. Слідуючи покроковому посібнику зі створення плану контент-маркетингу, ваш бюджет на стартовий маркетинг може справді врахувати. Залежно від ваших обставин, підтримка зовнішнього агентства може зробити цей бюджет ще більшим.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn