Контент-маркетинг в умовах кризи: робити і не робити

Контент-маркетинг в умовах кризи

Розуміння того, що не робити, часто набагато важливіше, ніж робити, коли справа вирішення глобальної пандемії, яка вплинула на світ більш ніж одним способом.

І контент-маркетинг в кризові періоди не є винятком.

Якщо ви шукали вказівки щодо навігації в цих мутних водах, використовуючи контент-маркетинг та уникаючи загальних підводних каменів у цьому процесі, цей посібник для вас.

Я поділюся прикладами компаній, які ефективно переживають цю кризу, і компаній, які не є і як Venngage підходить до контент-маркетингу в цій кризі.

Почнемо.

Контент-маркетинг не

Хочете правильно підійти до контент-маркетингу в умовах кризи?

Почніть із застосування евристичної «контенту» «до евристики ». Що таке джеб, джаб, правий гачок? Простими словами: прагніть створити 80% навчального контенту та 20% рекламного контенту.

1. Не проявляйте брак співпереживання

Метою контент-маркетингу є освіта або задоволення потреб клієнтів та пропонування рішень для полегшення їхньої проблеми. Ось як відвідувачі нового блогу перетворюються на клієнтів, а клієнти перетворюються на шалених шанувальників.

Клієнти можуть відчути відсутність співпереживання з милі. Якщо ваш вміст не демонструє, що ви розумієте їхні больові точки і не пропонуєте відчутних рішень для їх вирішення, ваші клієнти просто налаштуються.

Контент-маркетинг, орієнтований на співпереживання, вимагає від вас ідентифікувати своїх клієнтів (та вашу більшу аудиторію) та регулярно спілкуватися з ними про:

  • З чим вони борються.
  • Поради, які можуть допомогти їм вирішити деякі свої больові точки.
  • Що ви можете зробити, щоб підтримати їх.

Особливо це стосується контент-маркетингу в умовах кризи.

Йдеться не про загальні кліше “ми тут для вас” чи “скажіть нам, як ми можемо допомогти”. Вам слід або надати прийнятних рішень, або, принаймні, полегшити клієнтів через заспокійливі або сподіваючі повідомлення на майбутнє через навчальний контент.

Це вимагає, щоб ви змінили свою контент-стратегію, щоб враховувати зміни потреб клієнтів.

Вам не потрібно навіть ставити себе у взуття своїх клієнтів, щоб бути співчутливими. Ви самі замовник, як і будь-хто інший, і ви боретеся в цій кризі.

Як замовник, як би ви хотіли з вами спілкуватися? Який зміст, тон та повідомлення могли б вам полегшити? Ось зручний посібник про те, як “не” писати електронні листи під час глобальної кризи.

2. Не ігноруйте кризу

У цій кризі ви, мабуть, помітили два види компаній:

  1. Підприємства, які витрачають час на допомогу клієнтам та громаді взагалі.
  2. Компанії шикуються, роблячи вигляд, що це звичайно як бізнес.

І так само, як я, вам, мабуть, не подобається другий вид бізнесу.

Мовчати під час глобальної пандемії не тільки неприємно, але й вплине на репутацію вашого бренду і змусить потенційних клієнтів двічі задуматися про бізнес з вашою компанією в майбутньому.

Не потрібно згадувати це по імені. Але визнайте той факт, що ми справді переживаємо кризу у вашому вмісті та обміну повідомленнями з подальшими запевненнями або реальними рішеннями.

Якщо коротко: коли буде важко, не мовчи про це! Поговоріть зі своїми зацікавленими сторонами, інвесторами, громадою та своїми клієнтами загалом про плани щодо ефективного подолання цієї кризи.

Контент-маркетинг – це

Після того, як ви уникнете цього, не прийшов час наполегливо працювати і починати робити справи.

Ось питання щодо контент-маркетингу в умовах кризи:

1. Зосередьтеся на змісті освіти

У цій пандемії люди не перестали шукати інформацію в Інтернеті, вони зараз просто шукають різні речі.

Це означає одну просту річ: у ці важкі часи ваша аудиторія змінила свої пріоритети. Вони хочуть отримати освіту, а не продати.

І за такими ключовими словами, як “робота з дому”, в березні спостерігається на 300% більше пошукових запитів порівняно з аналогічним періодом минулого року, зараз час для творчих пошукових ігор.

Які ключові слова круто зростають?

Чи можете ви створювати натхненний чи навчальний контент навколо допоміжних, але актуальних тем ?

Який вміст ви можете створити зараз, який буде корисний читачам через 6 місяців чи рік? (Не забудьте тримати кулі та заголовки вічнозеленими, щоб ваш вміст залишався актуальним навіть через рік-два.)

Проявляйте співчуття до змін потреб клієнтів, пам’ятайте про тенденції SEO під час етапу створення контенту та вдвічі зменшуйте навчальний контент, якщо ви хочете, щоб ваш бізнес пережив цю бурю.

2. Надати оновлення компанії

Відчайдушні часи вимагають відчайдушних заходів. Перш за все, зараз настав час повідомити ваших клієнтів про будь-які зміни у вашому бізнесі.

Це не стосується лише зміни робочого часу або оновлень доставки. Це прекрасна можливість для вашого бізнесу бути співчутливим до своїх клієнтів та їхнім потребам, що змінюються.

Спочатку подумайте про те, як ваш бізнес може допомогти клієнтам у цей час. Особливо людей, які безпосередньо зазнали цієї кризи:

  • Чи можете ви надати їм безкоштовну доставку?
  • Що про вільний доступ до преміальних інструментів для підтримки клієнтів, що працюють з місцевим бізнесом?
  • Чи можете ви створити центр навчального контенту, який може допомогти вашим клієнтам ефективно орієнтуватися в цій кризі?

Що б ви могли зробити, щоб допомогти, зараз саме час зробити це. Після того, як це стане як завжди, клієнти будуть пам’ятати вас як того, хто їм допомагав, а не намагався продати їм.

Кінцевий результат? Покращене сприйняття клієнтів та довіра до вашого бренду та за рахунок його збільшення: збільшення продажів.

Контент-маркетинг – це не все про те, як писати повідомлення в блогах чи записувати вебінари. У такі часи ви повинні використовувати вміст як канал PR та comms для заохочення двостороннього спілкування зі своїми клієнтами.

Вам потрібні ваші клієнти

COVID-19 не скоро піде. І поки пил не осідає, це стане новим нормальним на деякий час.

Зрештою, маркетологи збираються рухатись і наближатися до контент-маркетингу, як завжди.

Насправді немає остаточної книги з контент-маркетингу в умовах кризи. Усі ми майже все з’ясовуємо самі.

Спільний доступ до того, про що ми навчилися один з одним, орієнтуючись у цій кризі, може допомогти іншим компаніям робити щось по-іншому (або уникати в першу чергу дорогих помилок).

Слухайте своїх клієнтів, чуйте, що вони говорять, і доставляйте те, що їм потрібно. Навіть якщо все інше не вдається, співпереживання та орієнтований на клієнтів контент-маркетинг не будуть.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn