Контент-меми: 5 порад щодо використання мемів у контент-маркетингу

Інтернет – це багато речей – це місце, де відбувається величезний відсоток маркетингу, але це також незайманий ландшафт, де кожен день приносить новий урожай трансцендентного, нерозумного та трансцендентно дурного змісту.

Чи можна одружити ці два світи? Чи можуть меми жити у гармонії з вашою добре розробленою та розумною стратегією маркетингу контенту ? Вони можуть, за умови, що ви не перестараєтесь, і зрозумієте контекст навколо того, що ви робите.

Спокусливо припустити, що оскільки меми безглузді, ви можете швидко зібрати їх разом і твітити, щоб отримати кліки та перегляди. Однак ця стратегія може дати зворотний ефект. Зрештою, люди, які багато перебувають в Інтернеті – отже, майже всі – впізнають «правильні» та «неправильні» способи використання цих зображень.

Залежно від того, наскільки цільова аудиторія володіє трендами, старий мем або той, хто був розміщений або недбало зібраний, міг би показати, що ваш бренд не на зв’язку. Варто також пам’ятати, що Інтернет – це місце, де триває справді неприємна промова. Не усвідомлення історії за зображенням може закінчитися принизливими вибаченнями у соціальних мережах за використання образливого вмісту.

Меми, застосовані до вашої стратегії контент -маркетингу, можуть стати ідеальним ароматом для вашого більш значного маркетингового контенту в соціальних мережах. Так само, як ви б не використовували миску цукру в якості основної страви, ви не хочете, щоб меми захоплювали голос вашого бренду – але вони підсолоджують загальну суміш і викликають інтерес у людей.

Але спочатку повернемося до основ. Що ми маємо на увазі, коли говоримо про контент -маркетинг з мемом?

Що таке контентний мем?

Меми, зображення, які широко розміщуються і використовуються для передачі сенсу, стали будівельним матеріалом цифрової культури. Мерріам-Вебстер зробила зусилля у визначенні того, як слово «мем» визначило ці образи . Термін сходить до 70 -х років, а також у «Річці егоїстичного гена» Річарда Докінза – книга описувала меми як ідеї, які завойовують і поширюються

Описування тупих фрагментів вірусного вмісту як мемів почалося ще наприкінці 90 -х років, і це значення набуло поширення приблизно на початку 2010 -х. Мерріам-Вебстер канонізувала нову роль слова в 2015 році.

Стандартний формат інтернет-мему, у сенсі зображень із підписами,-це зображення, яке позначає почуття, позначене так, щоб люди сприймали його. Можливо, вони розпізнають, звідки зображення, можливо, це просто забавно або викликає. Так чи інакше, тепер це означає щось нове.

Деякі меми залишаються в обігу роками, тоді як для інших зменшується прибуток настає майже відразу. Члени аудиторії в Інтернеті, швидше за все, будуть глузувати з чогось, навіть трохи застарілого, але це не означає, що ці публікації нічого не варті. Деякі теми поширюються один за іншим рік за роком. І коли я говорю “деякі теми”, я маю на увазі Губка Боб Квадратні Штани . Мабуть, це шоу відбулося в потрібний час. Але це зовсім інша стаття.

З роками змінювати ці широко поширені зображення стало простіше – для цієї статті я використовував генератор мемів на Imgflip для об’єднання тексту зі звичайними форматами шаблонів мемів. Ніщо не заважає вам застосувати подібний підхід.

Використання мема як вмісту для маркетингу – це природний наступний крок, коли ви навчитеся генерувати ці дописи. Зрештою, ваша мета як маркетолога контенту – привернути увагу до вашого бренду та привернути увагу. Розмовляти лінгва франка в Інтернеті здається ідеальним. Так починається шлюб мему та маркетингу з маркетингом мемів.

Як ознайомлення з використанням мемів для маркетологів, ви можете повернутися і перевірити наші улюблені меми SEO для натхнення. Сам факт наявності зображень із заголовками про оптимізацію пошукових систем показує широкий спектр тем, які можна обговорювати у формі мемів.

Як правильно обирати подарунки

5 порад щодо створення власних мемів вмісту

Гаразд! Чи готові ви почати використовувати меми у своїй контент -стратегії? Не відповідайте відразу! Це трохи складніше, ніж здається.

Щоправда, це може здатися дуже і дуже простим. Просто покладіть трохи тексту на популярний мем і опублікуйте його в соціальних мережах. Але це ще не вся історія. Пам’ятайте, що ми – маркетологи контенту, і ми не можемо навчитися усьому лише тому, що ми в країні котів із титрами та губок -губок.

Ось кілька порад щодо створення вмісту, що використовує меми:

1. Не робіть завжди пострілу

Перетворювати кожен популярний мем у фірмовий пост не потрібно. Навіть якщо ви встановили веселий тон у своїй стратегії соціальних медіа, ви можете дозволити собі передати деякі. Отримання хорошої реакції на одну публікацію може призвести до надто швидкої подальшої роботи або до публікації, яка намагається зробити так, щоб мем відповідав вашому повідомленню.

Візьміть хороші збіги між мемом і брендом, коли вони з’являться, і нехай погані збіги проходять повз. Вам може здатися, що ви втрачаєте можливість, але це перевершує “опублікування тремтіння”

Огляд сучасних постерів

2. Не змушуйте меми дотримуватися правил

Поводження з мемами як із регулярно запланованими частинами вашої стратегії контент-маркетингу-тобто безперервне утримання їх у повідомленні та включення маси інформації-може призвести до великих, громіздких повідомлень, які просто не працюють.

Меми у стрічках Facebook або Twitter вашого бренду час від часу можуть зберігати світло, але вони не є несучими елементами вашої стратегії вмісту. Давайте подивимося правді в очі, ця вага очікувань надто велика, щоб такий тупий вміст витримав.

3. Розкажи анекдот

Це пов’язано з пунктом 2, але варто зазначити окремо. Меми в кращому випадку смішні. Вони абсурдні. Вони жарти. Спроба зробити з них виступаючу або надрізну точку-це майже неможлива голка, яку можна в’язати.

Використання мема як частини серйозного обговорення проблем відбувається в дусі актуальних редакційних карикатур. Вам може здатися, що це привід спробувати, але знайдіть час і запитайте себе: коли ви востаннє насолоджувалися редакторським мультфільмом? Існують десятки корисних різновидів маркетингового контенту, які можуть виразити цінності вашого бренду. Меми можуть бути просто жартівливими.

4. Виконай домашнє завдання

Перш ніж опублікувати трендовий вміст, ви повинні знати свій мем … або хоча б відвідати Знай свого мем . Деякі дослідження можуть уникнути того, що вам доведеться відступати пізніше, якщо ви випадково почали брати участь у тренді з менш корисним походженням. Це Інтернет, про який ми говоримо. Там може статися все, що завгодно.

Спокуса бути першим і опублікувати щось, поки це актуально, сильна. Зрештою, стрибнути з тренду, який зник, – це поганий вигляд, і цикли, здається, в ці дні рухаються швидше, ніж будь -коли. Враховуючи це, в деяких випадках найкраще повернутися до пункту № 1 у цьому списку і дозволити можливості пройти. Натискання не варті ризику.

5. Будьте милі

Доброта та цифрова культура не завжди поєднуються, але коли ви публікуєте повідомлення для свого бренду, вони повинні. Зробити знімки з вашими маркетинговими повідомленнями на основі мемів може здатися, що це все весело, але якщо хтось образиться, це може стати проблемою PR для вашої компанії. Люди помітять логотип в обліковому записі Facebook або Twitter, де розміщено образливий вміст, і зроблять знімки екрана інциденту.

Якщо є хоч найменший ризик того, що ваш допис зачіпає будь -яку особу чи групу, перегляньте це. Зберігати речі легкими та веселими – це правило дня, коли йдеться про смішні маркетингові пости. Це не дуже гострий підхід до маркетингу, але це також здоровий глузд. Уявіть, яке відчуття бути ображеним мемом, розміщеним компанією. Ви б комусь це заподіяли? Ні в якому разі.

Що це все за меми

Можливо, ви помітили тенденцію серед цих порад. Вони більше не роблять, ніж роблять. Чи означає це, що ми закликаємо вас не використовувати популярні меми для контент -маркетингу ? Звісно ні. Це просто означає, що ми шукаємо ваш бренд, і існує багато ризиків, пов’язаних з помилкою.

Давайте подивимося правді в очі: коли ви гуглите “фірмові меми” або “меми про маркетинг”, результати не обнадіюють. Робота з швидкозмінним вмістом, створеним користувачами зі своєю логікою, має деякі реальні, передбачувані проблеми. Якщо ви маєте на увазі ці виклики, ви зможете досягти певних перемог у соціальних мережах серед своєї основної аудиторії. Якщо ні? Ви можете зіткнутися з неприємностями.

Добре розгорнутий мем-це миттєва подорож назад до тупої, енергії будь-якого початку ранньої Всесвітньої павутини. Чи може це допомогти вашому бренду створити хороше враження? За правильних обставин це напевно може.

Тепер все залежить від вас.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn