Короткий термін проти довгострокового успіху під час кризи

Коли з’явилася пандемія COVID-19, багато маркетологів B2B взяли хвилину, щоб оцінити, чи підходять їх маркетингові програми, піклуючись про те, щоб вони не звучали глухо або занадто умовно. З сучасним рухом щодо расової справедливості та рівності є ще більше уваги на всіх соціальних каналах, багатих повідомленнями про соціальні зміни і мало з комерційними намірами.

Крім того, бренди з’ясовують, як вони будуть передавати (чи ні) свою підтримку чи позицію щодо поточних подій.

Де в сучасних умовах соціальних медіа впливають соціальні медіа на роль брендів B2B?

Багато компаній, які розглядають маркетинг впливів, перш за все, як форму реклами або виключно як спосіб отримання потенційних клієнтів, призупиняють свої програми, як і з КПП, показ, соціальної реклами та інших форм реклами.

Інші B2B-компанії спрямовують свій маркетинг і переорієнтовуються там, де надійні експерти можуть зіграти певну роль, допомагаючи бренду достовірно передавати ключові розповіді, будь то найкраща практика для роботи вдома або співпраця з тим, як бренд може підтримувати рівність.

Ефективна активація впливу B2B – це зв’язок правильного впливу з правильним контентом та аудиторією, будь то бичі чи невизначені.

У сучасних умовах бренд B2B з міцними зв’язками з впливовими людьми з відомим рівнем рівності має можливість спільно створювати контент для клієнтів у пошуках відповідей. Звичайно, компанії, які дивляться на своїх впливових та не знаходять багатьох або будь-яких кольорових людей, повинні серйозно задуматися про різноманітність та програму їх впливу.

Коли бренди B2B розглядають лише короткостроковий термін із маркетингом influencer, вони не завжди практикують найкращі дисципліни, які завжди ввімкнено, і орієнтовані на зміцнення відносин з брендом та influencer, а також на якість, охоплення та результати бізнесу їх маркетингу. Ще одна ключова частина програм «Завжди щодо впливу» – постійні зусилля щодо виявлення, кваліфікації та залучення нових впливових факторів.

Багаторічна програма, орієнтована на стосунки та керована результатами програма впливу, є надзвичайним надбанням для бренду B2B, якому хочеться довіряти, здатному чинити вплив на ринку і вважати його лідером думок.

Звичайно, деякі компанії не розвинулися в своїй витонченості щодо залучення до впливу та не мають іншого вибору, як призупинити свої маркетингові зусилля щодо впливу, тому що вони натрапили на занадто орієнтовані на гендиректор та продаж, що не дуже добре виглядає під час пандемії або глобального соціального руху.

маркетологи B2B, які розуміють як цінність контентної співпраці, так і активізацію аудиторії, а також те, як стосунки з експертами галузі можуть сприяти лідерству в думках, прискорити розповсюдження ключових повідомлень і надійність у складні часи, відповідно коригувати свої програми впливу. Це вигода від довгострокового порівняно з короткотерміновим мисленням, коли мова йде про маркетинг B2B influencer.

Я думаю, що лідерам з маркетингу корисно пам’ятати, що передумовою маркетингу influencer в B2B є те, що впливові фактори додають автентичності, надійності, довіри, охоплення та зацікавленості вмісту бренда. Коли для бренда важливіше мати більшу автентичність, надійність, довіру, охоплення та залучення, ніж під час кризи? Активізація правильних впливів правильним способом може досягти саме цього.

Це унікальні часи з унікальними можливостями. Призупинення маркетингу, щоб оцінити ситуацію, і орієнтоване на те, щоб бути більш значимим, надійним та ефективним для того, що насправді хвилює клієнтів, має сенс. Відмова від маркетингу взагалі як місця витрат, який слід скоротити, – це не лише короткотерміновий роздум, але й шкодить самому механізму, який потрібно, щоб бренди B2B підтримували і досягли успіху в складні часи.

Інтернет-магазин унікальних та креативних подарунків «Dreams».

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn