Маркетинг

Як розпочати роботу з органічним маркетингом

Що стосується цифрового маркетингу, то природний не зовсім кращий, але він все ще досить чудовий. Коли ти забуваєш щось цікаве органічно – наприклад, новий ресторан, який рекомендує друг – ти, як правило, відчуваєш себе досить прихильно. Це мета органічного маркетингу: залучити людей на ваш веб-сайт, надаючи те, що їм потрібно, а не безпосередньо рекламувати їх. …

Як розпочати роботу з органічним маркетингом Докладніше »

Можливості житлових будівельних матеріалів під час коронавірусу

Поточна ситуація представляє реальну можливість для компаній, які продають житлові будівельні матеріали. Все змінюється. При правильному підході ви можете використовувати ці зміни для розвитку свого бізнесу. Усі проводять більше часу вдома. Навіть ті, кому доводиться щодня виходити на роботу, прийдуть додому вночі замість того, щоб виходити в ресторани чи заходи. Вони не думають про свою …

Можливості житлових будівельних матеріалів під час коронавірусу Докладніше »

Як створити профіль аудиторії за 5 кроків

Ви коли-небудь відчуваєте, що можете гавкати на неправильне дерево? Рибалка в неправильному ставку? Шукаєте кохання у всіх неправильних місцях? Маркетинг для неправильної аудиторії трохи подібний. Навіть коли ти робиш усе правильно, завжди виходить все неправильно. Ви ніколи не отримуєте потрібних результатів. Тому, що перше правило маркетингу – “знати свою аудиторію”. Це був закон маркетингу ще …

Як створити профіль аудиторії за 5 кроків Докладніше »

Приклади послідовностей продажів, які потрібно використовувати для власного бізнесу – Воронка Продажів

Ага, воронка продажів. Потенційні клієнти виходять у верхній частині і виходять лояльними клієнтами внизу. Десь між ними вони стають лідерами з продажу. Це теоретичне поняття просте, але чи справді воно працює? І ще важливіше, як саме ви робите його? Найкращий спосіб відповісти на ці запитання – це переглянути приклади воронки продажів. Але по-перше: що саме …

Приклади послідовностей продажів, які потрібно використовувати для власного бізнесу – Воронка Продажів Докладніше »

Категорії блогу: меню світу контентного маркетингу

Ви коли-небудь переглядали меню фабрики чізкейку? Він має понад 20 сторінок варіантів. Це понад 250 виборів. Уявіть собі, якби замість того, щоб розділяти свої предмети на категорії їжі, він просто перелічив усе в порядку, коли його додали до меню. Обід був би повним хаосом, і ви, мабуть, просто знайдете десь простіше їсти. Блог без будь-яких …

Категорії блогу: меню світу контентного маркетингу Докладніше »

Чому SEO є критичними для контент-маркетингу епохи пандемії

Очікування продажів не зникли. Хоча, як правило, відбувся перехід від явного продажу / наповнення маркетингового контенту до обміну повідомленнями, яке більше відповідає часам з точки зору того, щоб бути більш чуйними до клієнтів, орієнтоватися на цілі та брендинг. SEO частіше, ніж напередодні. Щоб досягти цих продажів, але не будучи «продажними» і не глухими, відбулося багато …

Чому SEO є критичними для контент-маркетингу епохи пандемії Докладніше »

Як оформити позиціонування бренду

Якби у вас було лише 15 секунд, щоб розповісти потенційному клієнту, про ваш бренд? : Почніть перераховувати товари та послуги, які ви продаєте? Скажіть йому, що робить ваша компанія? Підготуйте заяву, яка по-справжньому відображає суть того, як ви хочете, щоб ваш бренд сприймався? Правильна відповідь – Зважаючи на те, що багато інших компаній роблять щось …

Як оформити позиціонування бренду Докладніше »

Чому я повинен використовувати ваш будівельний продукт?

Однією з найбільших помилок, що люди роблять з продажу матеріалів та маркетингу – подача неправильної користі для неправильної аудиторії. Коли компанії вдосконалюють продукт, це майже завжди поліпшення його продуктивності. Архітектори, будівельники та підрядники є, і вони не дуже піклуються про довготривалість роботи будівлі. Вони не володіють ним. Вони не сплачують витрат на утримання. Очевидно, вони …

Чому я повинен використовувати ваш будівельний продукт? Докладніше »

Контент-маркетинг в умовах кризи

Контент-маркетинг в умовах кризи: робити і не робити

Розуміння того, що не робити, часто набагато важливіше, ніж робити, коли справа вирішення глобальної пандемії, яка вплинула на світ більш ніж одним способом. І контент-маркетинг в кризові періоди не є винятком. Якщо ви шукали вказівки щодо навігації в цих мутних водах, використовуючи контент-маркетинг та уникаючи загальних підводних каменів у цьому процесі, цей посібник для вас. …

Контент-маркетинг в умовах кризи: робити і не робити Докладніше »

Як бути в курсі змін клієнтів будівельних матеріалів

Замовник будівельних матеріалів не той самий, якого ви знаєте роками. Все швидко змінюється, і це впливає на всіх: від будівельників дому, архітекторів та підрядників до торговців, дистриб’юторів та великих ящиків. Усі навчаються адаптуватися, продаючи практично. Архітектори, власники та будівельники вивчають нові потреби своїх замовників. Дилери, дистриб’ютори та великі ящики дізнаються, як їм потрібно розвиватися. Якщо …

Як бути в курсі змін клієнтів будівельних матеріалів Докладніше »