Маркетинг

5 Тактика генерації ліді B2B, які працюють

Хороший маркетинг дає значущі результати. Це може здатися дещо очевидним, але коли ви приступаєте до цього, ваші маркетингові стратегії або працюють, або ні. Ви повинні мати можливість виміряти діловий вплив ваших маркетингових стратегій таким чином, щоб вийти за межі базових показників, таких як покази, органічний трафік і рейтинг кліків (до речі, усі хороші показники залучення, …

5 Тактика генерації ліді B2B, які працюють Докладніше »

3 типи маркетингових інформаційних панелей та способи їх використання

Маркетингові команди мають багато рухомих елементів, які можна відстежувати, з різними каналами, кампаніями , аудиторії та ключові показники ефективності (KPI) для моніторингу. Як ваш середній маркетолог може сподіватися залишатися на висоті? Ось тут і з’являються маркетингові інформаційні панелі. Ці платформи забезпечують аналітику в реальному часі та розуміння вашої маркетингової діяльності, тому ви можете отримати повне …

3 типи маркетингових інформаційних панелей та способи їх використання Докладніше »

Як досягти найвищого рівня поінформованості за допомогою контент-маркетингу

Що таке обізнаність на найвищому рівні? Давайте пограємо в маленьку гру в асоціацію слів. Якщо ми говоримо “смартфон”, ви можете миттєво подумати “Apple”. Потокове передавання музики? Spotify. Печиво? Орео. CRM на основі хмари? Bitrix24. Ця вправа допомагає продемонструвати, що таке поінформованість про найвищий рівень уваги у світі маркетингу: автоматичне зв’язування у свідомості замовника між однією …

Як досягти найвищого рівня поінформованості за допомогою контент-маркетингу Докладніше »

Перетворення потенційних клієнтів у ліди: стратегії, показники та інше

Той, хто приходить на ваш веб-сайт, є потенційним клієнтом, інакше відомим як потенційний клієнт чи потенційний клієнт. Перетворення у покупця відбувається, коли потенційний клієнт вживає бажаних дій, включаючи здійснення покупки. Приклади конверсій свинцю включають: Підписки на розсилки електронною поштою. Завантаження електронних книг. Підписка на канал YouTube. Реєстрації на вебінар. Закупівлі. Нові контакти з продажу. На …

Перетворення потенційних клієнтів у ліди: стратегії, показники та інше Докладніше »

6 нових правил маркетингу B2B в епоху COVID-19

Все, що потрібно сказати: ця пандемія існує довше, ніж ми думали, і хочеться затриматися набагато довше, ніж нам би хотілося. Те, що здавалося короткою, сюрреалістичною інтермедією, яку треба пройти, тепер стало реальністю, принаймні на даний момент. Як маркетологи B2B, ми повинні переосмислити, як ми адаптуємо наш маркетинг до поточної ситуації наших покупців. Ми більше не …

6 нових правил маркетингу B2B в епоху COVID-19 Докладніше »

Основні компоненти маркетингового плану ресторану

Основні компоненти маркетингового плану Маркетинговий план полягає в тому, як ви документуєте свою маркетингову стратегію і прописуєте конкретні тактики, які допоможуть вам досягти комерційних цілей. У кожному великому плані мають бути пункти, які мі розглянемо у цій статті. Ціннісна пропозиція Що робить ваш ресторан унікальним? На одне з найскладніших питань потрібно відповісти – і ні, …

Основні компоненти маркетингового плану ресторану Докладніше »

Анатомія майстерні з маркетингових ідей

У витоках чудової ідеї немає нічого особливо загадкового. Це відбувається, коли ви приділяєте час роздуму над тим, як вирішити проблему або скористатися можливістю. Ходімо в майстерню ідей. Це там, де маркетингова команда може підійти до створення всіх правильних умов для інноваційного мислення. Давайте зрозуміємо: що саме таке ідея? Ідея – це акт “формування або розваги …

Анатомія майстерні з маркетингових ідей Докладніше »

Як розпочати роботу з органічним маркетингом

Що стосується цифрового маркетингу, то природний не зовсім кращий, але він все ще досить чудовий. Коли ти забуваєш щось цікаве органічно – наприклад, новий ресторан, який рекомендує друг – ти, як правило, відчуваєш себе досить прихильно. Це мета органічного маркетингу: залучити людей на ваш веб-сайт, надаючи те, що їм потрібно, а не безпосередньо рекламувати їх. …

Як розпочати роботу з органічним маркетингом Докладніше »

Можливості житлових будівельних матеріалів під час коронавірусу

Поточна ситуація представляє реальну можливість для компаній, які продають житлові будівельні матеріали. Все змінюється. При правильному підході ви можете використовувати ці зміни для розвитку свого бізнесу. Усі проводять більше часу вдома. Навіть ті, кому доводиться щодня виходити на роботу, прийдуть додому вночі замість того, щоб виходити в ресторани чи заходи. Вони не думають про свою …

Можливості житлових будівельних матеріалів під час коронавірусу Докладніше »

Як створити профіль аудиторії за 5 кроків

Ви коли-небудь відчуваєте, що можете гавкати на неправильне дерево? Рибалка в неправильному ставку? Шукаєте кохання у всіх неправильних місцях? Маркетинг для неправильної аудиторії трохи подібний. Навіть коли ти робиш усе правильно, завжди виходить все неправильно. Ви ніколи не отримуєте потрібних результатів. Тому, що перше правило маркетингу – “знати свою аудиторію”. Це був закон маркетингу ще …

Як створити профіль аудиторії за 5 кроків Докладніше »