Маркетинг

Контент-маркетинг для стартапів: повний посібник

Думаєте, як успішно зробити контент-маркетинг для свого стартапу? Ви потрапили в потрібне місце. У цьому блозі ми розглянемо тонкощі масштабованого маркетингу вмісту. Давайте зануримось. 1. Почніть зі своєї стратегії маркетингу вмісту Контент-маркетинг для стартапів вимагає продуманого, орієнтованого на результати поетапного плану. Першим кроком до успіху є створення стратегії контент-маркетингу. Цей план допоможе вам забезпечити, щоб …

Контент-маркетинг для стартапів: повний посібник Докладніше »

5 способів маркетингових успіхів маркетологів B2B

Поки маркетингова індустрія B2B розвивалася і вдосконалювалась із зростанням рівня прийняття впливових осіб, старі звички та шкідливі звички часто залишаються. Наша увага до впливу як маркетингової дисципліни B2B дозволила нам визначити найкращі практики а також шляхи, якими маркетологи B2B продовжують саботувати успіх. Уникнення поганих практик – це потужний перший крок до забезпечення інвестицій у програми …

5 способів маркетингових успіхів маркетологів B2B Докладніше »

Як зв’язати графіки проектів та краще узгодити?

Чи працюєте ви в проектах із великою кількістю повторень (наприклад, квартири, лікарні, дорожні роботи)? Тоді ви вже повинні знати, наскільки важливо підтримувати всі графіки своїх проектів на зв’язку. Багато керівників проектів кажуть нам, що їм доводиться витрачати понад 6 годин на тиждень, створюючи та підтримуючи різні графіки (наприклад, генеральне планування, планування закупівель, планування затвердження документів …

Як зв’язати графіки проектів та краще узгодити? Докладніше »

Хто ти як бренд? Чи знаєте ви?

Коли ви наймаєте нових членів команди для своєї компанії B2B, ви повинні знати, хто вони, які їх сильні та слабкі сторони, наскільки вони будуть працювати з іншими членами команди та наскільки добре вони будуть працювати на вашу організацію. Ви ніколи не замислюєтесь про залучення нового члена команди, не знаючи про них нічого, проте багато власників …

Хто ти як бренд? Чи знаєте ви? Докладніше »

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу

Цифровий маркетинг – наріжний камінь будь-якого успішного бізнесу. Він служить основним каналом сучасного бізнесу для постійного підвищення обізнаності про свій бренд, поліпшення рекламних кампаній і підтримки високого рівня взаємодії з їх платформами в соціальних мережах. У зв’язку з постійним збільшенням кількості ниток мереж в Інтернеті використання багатоканальних підходів відіграє значну роль. Однак ведення бізнесу, що …

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу Докладніше »

Як визначити та націлитися на свою аудиторію

Якщо ви схожі на багато підприємств, ви, мабуть, хочете, щоб ваша цільова аудиторія включала всіх. Однак для успішного використання соціальних медіа потрібно мати можливість спочатку визначити свою конкретну аудиторію. Тільки тоді ви можете створити стратегію, яка націлена на них таким чином, щоб з ними зв’язатись та взаємодіяти. Що таке цільова аудиторія? Цільова аудиторія – це …

Як визначити та націлитися на свою аудиторію Докладніше »

Корпоративні подарунки: 8 трендів 2020 року і їх зворотна сторона

Складно уявити собі зустріч, Новий рік або захід, на якому не було б приємних сюрпризів і сувенірів. Традиція дарувати подарунки у нас сильніше, ніж коронавірус, кризи і зміни епох. Більш того, по подарункам оцінюють компанію-дарувальника: зменшився бюджет – справи кепські. Ось чому навіть в 2020 році багато брендів не йдуть від подарунків, а, навпаки, прагнуть …

Корпоративні подарунки: 8 трендів 2020 року і їх зворотна сторона Докладніше »

Короткий термін проти довгострокового успіху під час кризи

Коли з’явилася пандемія COVID-19, багато маркетологів B2B взяли хвилину, щоб оцінити, чи підходять їх маркетингові програми, піклуючись про те, щоб вони не звучали глухо або занадто умовно. З сучасним рухом щодо расової справедливості та рівності є ще більше уваги на всіх соціальних каналах, багатих повідомленнями про соціальні зміни і мало з комерційними намірами. Крім того, …

Короткий термін проти довгострокового успіху під час кризи Докладніше »

Охоплення та враження: два основні показника у ефективності маркетингу

Поінформованість про бренд є ключовою метою всіх маркетингових кампаній, оскільки вона знаходиться на самому верху маркетингової воронки. Вимірювання ефективності кожної кампанії за допомогою таких показників, як охоплення та покази, допоможе вам зрозуміти, як потенційні клієнти дізнаються про ваші пропозиції, і зрештою зробити перший крок на шляху покупця. Основи: охоплення та враження Розуміння різниці між цими …

Охоплення та враження: два основні показника у ефективності маркетингу Докладніше »

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів

Промисловість будівельних матеріалів на роки відстає від інших галузей. Ви можете бачити це в тому, як воно занадто покладається на вихідні продажі. Роблячи вихід, продавець визначає потенційного клієнта, а потім переслідує його. У гіршому випадку це холодний дзвінок. Незважаючи на те, що вихідні продажі можуть бути ефективним способом зростання, компанії, які зосереджуються на зростанні своїх …

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів Докладніше »