Маркетинг

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу

Цифровий маркетинг – наріжний камінь будь-якого успішного бізнесу. Він служить основним каналом сучасного бізнесу для постійного підвищення обізнаності про свій бренд, поліпшення рекламних кампаній і підтримки високого рівня взаємодії з їх платформами в соціальних мережах. У зв’язку з постійним збільшенням кількості ниток мереж в Інтернеті використання багатоканальних підходів відіграє значну роль. Однак ведення бізнесу, що …

ASMO Studio – творці твого світу digital-маркетингу Докладніше »

Як визначити та націлитися на свою аудиторію

Якщо ви схожі на багато підприємств, ви, мабуть, хочете, щоб ваша цільова аудиторія включала всіх. Однак для успішного використання соціальних медіа потрібно мати можливість спочатку визначити свою конкретну аудиторію. Тільки тоді ви можете створити стратегію, яка націлена на них таким чином, щоб з ними зв’язатись та взаємодіяти. Що таке цільова аудиторія? Цільова аудиторія – це …

Як визначити та націлитися на свою аудиторію Докладніше »

Корпоративні подарунки: 8 трендів 2020 року і їх зворотна сторона

Складно уявити собі зустріч, Новий рік або захід, на якому не було б приємних сюрпризів і сувенірів. Традиція дарувати подарунки у нас сильніше, ніж коронавірус, кризи і зміни епох. Більш того, по подарункам оцінюють компанію-дарувальника: зменшився бюджет – справи кепські. Ось чому навіть в 2020 році багато брендів не йдуть від подарунків, а, навпаки, прагнуть …

Корпоративні подарунки: 8 трендів 2020 року і їх зворотна сторона Докладніше »

Короткий термін проти довгострокового успіху під час кризи

Коли з’явилася пандемія COVID-19, багато маркетологів B2B взяли хвилину, щоб оцінити, чи підходять їх маркетингові програми, піклуючись про те, щоб вони не звучали глухо або занадто умовно. З сучасним рухом щодо расової справедливості та рівності є ще більше уваги на всіх соціальних каналах, багатих повідомленнями про соціальні зміни і мало з комерційними намірами. Крім того, …

Короткий термін проти довгострокового успіху під час кризи Докладніше »

Охоплення та враження: два основні показника у ефективності маркетингу

Поінформованість про бренд є ключовою метою всіх маркетингових кампаній, оскільки вона знаходиться на самому верху маркетингової воронки. Вимірювання ефективності кожної кампанії за допомогою таких показників, як охоплення та покази, допоможе вам зрозуміти, як потенційні клієнти дізнаються про ваші пропозиції, і зрештою зробити перший крок на шляху покупця. Основи: охоплення та враження Розуміння різниці між цими …

Охоплення та враження: два основні показника у ефективності маркетингу Докладніше »

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів

Промисловість будівельних матеріалів на роки відстає від інших галузей. Ви можете бачити це в тому, як воно занадто покладається на вихідні продажі. Роблячи вихід, продавець визначає потенційного клієнта, а потім переслідує його. У гіршому випадку це холодний дзвінок. Незважаючи на те, що вихідні продажі можуть бути ефективним способом зростання, компанії, які зосереджуються на зростанні своїх …

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів Докладніше »

9 безвідмовних стратегій SEO, щоб зробити кожне маркетингове рішення безпрограшним

Сторінки результатів пошукової системи – це мінне поле. У будь-який момент ваша бажана позиція в одному рейтингу може бути узурпована конкурентом. Її можуть натиснути на сторінку кілька платних оголошень. Це може бути нижчим за новим алгоритмом Google. Це може забезпечити зменшення віддачі, оскільки Пропонований фрагмент обслуговує всю відповідну інформацію про користувачів. 1. Повторно оптимізувати копію …

9 безвідмовних стратегій SEO, щоб зробити кожне маркетингове рішення безпрограшним Докладніше »

Як писати, як журналіст

Старий наставник одного разу сказав: „Якщо писати – це пошук людством істини, журналістика – це пошук фактів “/ Це було ще в часи мого бакалаврату, коли я так само замислювався над справжнім значенням журналістики, як і над боргом студентської позики, який накручував. Тоді я був переконаний, що правильні слова в правильному порядку можуть змінити світ. …

Як писати, як журналіст Докладніше »

Як оволодіти маркетингом будівельних матеріалів

Нещодавно я читав книгу Роберта Гріна “Майстерність” . Це змусило мене задуматися про те, як продавці будівельних матеріалів можуть по-новому розглядати свою роботу. На жаль, більшість компаній просто не розуміють і цінують маркетинг. Вони не знають, як виміряти прибуток від маркетингу так, як вони можуть з продажами. Через це вони не розглядають це як потужну …

Як оволодіти маркетингом будівельних матеріалів Докладніше »

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами

Від стартапів до підприємств, підприємств, які хочуть створити назву для самі потребують привабливої ​​присутності в Інтернеті, щоб розробити свою клієнтську базу. Медійні активи лежать в основі кожної кампанії, привертаючи увагу читачів та поширюючи поінформованість про бренд. Поміркуйте над усіма творами, які беруть участь в одній маркетинговій кампанії : письмові активи, фотографії, графіка, відео, публікації в …

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами Докладніше »