Маркетинг

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами

Від стартапів до підприємств, підприємств, які хочуть створити назву для самі потребують привабливої ​​присутності в Інтернеті, щоб розробити свою клієнтську базу. Медійні активи лежать в основі кожної кампанії, привертаючи увагу читачів та поширюючи поінформованість про бренд. Поміркуйте над усіма творами, які беруть участь в одній маркетинговій кампанії : письмові активи, фотографії, графіка, відео, публікації в …

Чому маркетологи потребують рішучого рішення щодо управління медіа-активами Докладніше »

7 функцій маркетингу: польовий путівник

Легко так загорнутись у щоденні денні дрібниці маркетингу, через які ви починаєте втрачати загальну картину. Ризикуючи прозвучати як екзистенційна криза, іноді допомагає зробити крок назад і запитати себе, „який сенс у всьому цьому?” Розуміння основних функцій маркетингу може допомогти вам краще зосередити свої зусилля та стратегії для підтримки свого бізнесу. Не кажучи вже про те, …

7 функцій маркетингу: польовий путівник Докладніше »

План B2O CMO на 2021 рік Зростання витрат, потужність пандемії маркетингу впливового середовища та найефективніші реклами YouTube

Цифрова реклама США B2B процвітає серед коронавірусу як традиційні падіння витрат B2B Фірми B2B витратять на цифрову рекламу в 2020 році понад 8 мільярдів доларів США, що на 22,6 відсотка більше, ніж у 2019 році Загалом, згідно з нещодавно опублікованими прогнозними даними, також видно, що 43 відсотки американських B2B-маркетологів заявили, що планують перерозподілити прямі витрати …

План B2O CMO на 2021 рік Зростання витрат, потужність пандемії маркетингу впливового середовища та найефективніші реклами YouTube Докладніше »

Що таке цифрова присутність?

Що таке присутність? Ну, це залежить від того, кого ви запитаєте. Хтось може сказати, що це високо недооцінений альбом Led Zeppelin. Але якщо ви розмовляєте з будь-яким маркетологом, присутність – це те, як ваш бізнес існує і представляє себе. Зокрема, більшу частину часу ця дискусія стосується цифрової присутності та того, як бренди можуть створити свій …

Що таке цифрова присутність? Докладніше »

Хак аудиту контенту, який перевершить вашу стратегію соціальних мереж

Ви: У вас є величезна бібліотека виданих, для контенту сайту, але відсутність ясності щодо того, які заголовки та ресурси слід включати у вашу поточну стратегію соціальних мереж (і де, і коли). Ця стаття: Детально описує швидкий процес, який дасть вам вказівки на основі даних. Це допоможить визначити, які фрагменти існуючого контенту 1), ймовірно, спричинять залучення, …

Хак аудиту контенту, який перевершить вашу стратегію соціальних мереж Докладніше »

5 Тактика генерації ліді B2B, які працюють

Хороший маркетинг дає значущі результати. Це може здатися дещо очевидним, але коли ви приступаєте до цього, ваші маркетингові стратегії або працюють, або ні. Ви повинні мати можливість виміряти діловий вплив ваших маркетингових стратегій таким чином, щоб вийти за межі базових показників, таких як покази, органічний трафік і рейтинг кліків (до речі, усі хороші показники залучення, …

5 Тактика генерації ліді B2B, які працюють Докладніше »

3 типи маркетингових інформаційних панелей та способи їх використання

Маркетингові команди мають багато рухомих елементів, які можна відстежувати, з різними каналами, кампаніями , аудиторії та ключові показники ефективності (KPI) для моніторингу. Як ваш середній маркетолог може сподіватися залишатися на висоті? Ось тут і з’являються маркетингові інформаційні панелі. Ці платформи забезпечують аналітику в реальному часі та розуміння вашої маркетингової діяльності, тому ви можете отримати повне …

3 типи маркетингових інформаційних панелей та способи їх використання Докладніше »

Як досягти найвищого рівня поінформованості за допомогою контент-маркетингу

Що таке обізнаність на найвищому рівні? Давайте пограємо в маленьку гру в асоціацію слів. Якщо ми говоримо “смартфон”, ви можете миттєво подумати “Apple”. Потокове передавання музики? Spotify. Печиво? Орео. CRM на основі хмари? Bitrix24. Ця вправа допомагає продемонструвати, що таке поінформованість про найвищий рівень уваги у світі маркетингу: автоматичне зв’язування у свідомості замовника між однією …

Як досягти найвищого рівня поінформованості за допомогою контент-маркетингу Докладніше »

Перетворення потенційних клієнтів у ліди: стратегії, показники та інше

Той, хто приходить на ваш веб-сайт, є потенційним клієнтом, інакше відомим як потенційний клієнт чи потенційний клієнт. Перетворення у покупця відбувається, коли потенційний клієнт вживає бажаних дій, включаючи здійснення покупки. Приклади конверсій свинцю включають: Підписки на розсилки електронною поштою. Завантаження електронних книг. Підписка на канал YouTube. Реєстрації на вебінар. Закупівлі. Нові контакти з продажу. На …

Перетворення потенційних клієнтів у ліди: стратегії, показники та інше Докладніше »

6 нових правил маркетингу B2B в епоху COVID-19

Все, що потрібно сказати: ця пандемія існує довше, ніж ми думали, і хочеться затриматися набагато довше, ніж нам би хотілося. Те, що здавалося короткою, сюрреалістичною інтермедією, яку треба пройти, тепер стало реальністю, принаймні на даний момент. Як маркетологи B2B, ми повинні переосмислити, як ми адаптуємо наш маркетинг до поточної ситуації наших покупців. Ми більше не …

6 нових правил маркетингу B2B в епоху COVID-19 Докладніше »