Мобільні додатки процвітають, каруселі найзацікавленішого формату в Instagram, Horizon VR від Facebook

 2020 4 вересня Графік Socialinsider "width =" 600 "height =" 322 "class = "alignnone size-full wp-image-29005" /> </p>
<p> <strong> <em> COVID-19 спрямовує більше бізнесу на ринки B2B </em> </strong> <br /> Зростанням світового ринку керує сегмент B2B, до 2024 року, як очікується, продажі становитимуть 3,6 трлн дол. 680 мільярдів доларів у 2018 році - згідно з нещодавно опублікованим звітом, що цікавить цифрових маркетологів, який також показав, що 89 відсотків менеджерів із закупівель витрачають щонайменше стільки ж або значно більше через обставини пандемії. <a href=

Наскільки прихильні великі рекламодавці до контент-маркетингу?
За останні два роки основні рекламодавці подвоїли свою прихильність до контент-маркетингу – 52 відсотки маркетологів вищого рівня заявляючи, що їхня фірма твердо віддана контент-маркетингу – порівняно з 26 відсотками два роки тому, згідно з нещодавно оприлюдненими даними опитування Асоціації національних рекламодавців (ANA) та The Content Council. MarketingProfs

Пандемія штовхає поновлення в мобільних додатках, що відкриваються
Відкриття додатків для технологій, Інтернету та продуктивності зросло на 55 відсотків за рік з березня по червень, причому Додаток для бізнесу відкривається на 26 відсотків, а додаток для фінансів та страхування відкривається із зростанням на 22 відсотки, згідно з нещодавно опублікованими даними звіту, що наголошують на сильних позитивних зрушеннях від відкриття додатків у березні. Маркетингові діаграми

Facebook оголошує про бета-запуск соціального досвіду VR “Horizon”
Facebook випустив тестову версію свого досвіду віртуальної реальності Horizon (VR) у соціальних мережах, пропонуючи функції для Співпраці разом з елементами соціальної взаємодії – доступні через список очікування – компанія нещодавно оголосила. Соціальні медіа сьогодні

Послідовники, які впливають на вплив, продовжуватимуть проводити більше часу в соціальних мережах після зняття обмежень
Серед споживачів США та Великобританії, які стежать за впливовими соціальними мережами, 72 відсотки заявили, що витратили більше часу користуючись соціальними платформами під час пандемії, а 64 відсотки також заявили, що вони, ймовірно, продовжать той самий рівень використання і в періоди після пандемії, згідно з нещодавно опублікованими даними опитування GlobalWebIndex .. eMarketer

LinkedIn дозволяє власникам сторінок переглядати, сортувати та дізнаватися більше про своїх підписників
LinkedIn (клієнт) випустив низку нових функцій для своїх бізнес-сторінок, включаючи більш докладні інформація про послідовників сторінок, списки подій, пов’язані зі сторінками, та нові можливості спільного використання та курирування контенту співробітників, нещодавно оголосила професійна платформа соціальних медіа, що належить Microsoft. Земля пошукової машини

Google Ads для обмеження звітування про пошукові терміни, посилаючись на конфіденційність
Google почав повідомляти своїх користувачів Google Ads про те, що певні терміни, які часто шукають, більше не будуть доступні в Google Звіт про пошукові терміни оголошень – такий крок, який, за словами пошукового гіганта, спрямований на захист даних користувачів та підтримку стандартів конфіденційності, нещодавно оголосила Google. Цей крок змусив певних рекламодавців сумніватися, чи змінить Google Ads можливість віднайти корисні пошукові терміни. Земля пошукової машини

Хочете створити лояльних клієнтів? Потрапити на кривавий край безпеки даних
Лояльність до бренду пов’язана з надійною конфіденційністю даних: 31 відсоток американських споживачів вважає це найважливішим фактором, тоді як 40 відсотків заявляють, що надійність є найвищою, коли стосується лояльності до бренду, згідно з нещодавно опублікованими даними опитування, які також показують, що 42 відсотки відмовляються передавати конфіденційні особисті дані з будь-якої причини. TechRepublic

Instagram-каруселі – найбільш залучуючий тип публікацій [STUDY]
10-слайдні пости на каруселі зафіксували найвищі показники залучення в Instagram, згідно з нещодавно опублікованими даними опитування від Socialinsider, що цікавить цифрових маркетологів. Дослідження близько 22 мільйонів публікацій в Instagram також показує, що використання каруселей зростало швидше, ніж відеоконтент, тоді як традиційні публікації зображень впали. Журнал пошукової системи.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn