Можливості житлових будівельних матеріалів під час коронавірусу

Поточна ситуація представляє реальну можливість для компаній, які продають житлові будівельні матеріали. Все змінюється. При правильному підході ви можете використовувати ці зміни для розвитку свого бізнесу.

Усі проводять більше часу вдома. Навіть ті, кому доводиться щодня виходити на роботу, прийдуть додому вночі замість того, щоб виходити в ресторани чи заходи.

Вони не думають про свою наступну відпустку чи не сподіваються на подорож.

Люди дивляться більше телебачення, займаються загадками, читають книги та знаходять нові способи практично спілкуватися між собою.

Замість того, щоб мріяти про наступну втечу, вони думають про зміни, які хотіли б внести до будинків, у яких вони ізолюються.

Вони розуміють, яка різниця буде для модернізації їхніх кухонь, ванних кімнат, пралень та інших житлових приміщень. Вони дивляться назовні і розглядають огорожі, настили, краще озеленення та інше.

Якщо їх вікна потребують заміни, вони зараз помічають це набагато більше.

Це чудова новина для індустрії оздоровлення дому. Проблема полягає в тому, що це галузь, призначена особисто зустрітися з власниками будинків і закрити угоду. Навіть DIY-продукти продаються на основі того, що клієнт знає, чого хоче та готовий купити.

Велика можливість для житлових будівельних матеріалів – це спростити власникам будинків грати зі своїми будинками.

Компанії повинні наділяти власників будинків дизайнерами та вирішувати проблеми, надаючи їм додатки, які легко знайти та використовувати.

Ці програми повинні дозволити клієнтам трохи мріяти:

  1. Давайте реорганізуємо вашу кухню. Оскільки клієнт використовує додаток, він починає бачити зміни, які хотів би внести. Для деяких це буде щось таке просто, як новий прилад. Інші хочуть переробити всю кухню.
  2. Реорганізуйте ваші шафи, пральні чи гараж. Це призведе до більшої кількості малих та великих продажів для компаній, що займаються організацією шаф.
  3. Відео з обслуговування дверей та вікон. Це призведе до того, що більш освічені власники будинків з більшою ймовірністю оновлять обладнання, додадуть екранні двері або замінять їх двері та вікна.
  4. Як змінити дизайн додатку для ванної кімнати чи відео-серії. Це дозволило б більше власників будинків усвідомити, як їм сподобається нова ванна кімната.
  5. Перетворіть свій задній двір у своє особливе місце. Показати клієнтам, що задній двір може бути набагато більше, ніж просто небагато місця, це призведе до збільшення продажів на палубі, огорожі та озелененні. екран радарів більшості власників будинків. Вони вже сидять вдома і дивляться на проблему. Ви можете запропонувати їм рішення.

Більшість продажів на благополуччя вдома зосереджені на вхідних запитах та мають відносно високий коефіцієнт закриття.

Це працює в звичайний час. Але це не звичайні часи.

Компанії, що займаються благоустроєм для дому, повинні перейти на верхню частину лійки продажів, поки люди сидять у своїх будинках. Ось такий спосіб створити більше клієнтів, коли люди проходять карантин.

Для цього потрібна інша міра успіху. Наприклад, ви ніколи не вважали б успішним закриття 1 з кожні 10 продажів. Це тому, що робити дизайн та кошторис в домашніх умовах означає, що ви багато інвестуєте в свою роль.

Якщо хтось замість цього заходить на ваш сайт або використовує ваш вміст, щоб грати з деякими ідеями відновлення та реорганізації, він робить це самостійно і залучає вас лише тоді, коли у вас є питання або готові рухатися вперед.

Іншими словами, щойно ви маєте вміст, у вас немає додаткових витрат.

Багато компаній вже мають деякі з цих інструментів, але вони заховані глибоко на своєму веб-сайті, а не передній і центральний.

Якщо у вас є вміст, який дає можливість людям самостійно замислюватися над покращенням свого дому, використовуйте його! Почніть з того, що у вас є, і шукайте шляхи його вдосконалення.

Якщо у вас немає такого вмісту, подумайте, як швидко ви можете його розробити, і повідомте людям, що він доступний.

Будівельники також можуть отримати користь від людей, які застрягли вдома. Замість підходу “Ось наші моделі та витрати” вони повинні використовувати “Що робити, якщо ви переїхали до нового будинку?” підхід.

Наша нинішня ситуація безпрецедентна, і мало хто з нас готовий з цим впоратися. Але це лише криза, поки ви не побачите в ній можливості. Якщо ви можете допомогти власникам будинків уявити себе в кращому будинку та забезпечити їх продуктами, необхідними для того, щоб це відбулося, у вас є інструменти для виготовлення лимонаду з цієї купи лимонів.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn