Не чекайте, коли коронавірус визначить майбутнє вашої компанії з будівельних матеріалів

Хоча більша частина промисловості будівельних матеріалів намагається з’ясувати, що відбувається, і приймає речі щодня, деякі компанії ініціативно дивляться у майбутнє. Замість того, щоб чекати коронавірусу та його ефектів на ринку, щоб визначити своє майбутнє, вони вживають заходів для забезпечення їх подальшого успіху.

Два способи позиціонувати свою компанію, щоб перевершити своїх конкурентів

1. Зменшення відходів та неефективності

Фінансові вигоди будівництва за межами ділянки створили можливість для компаній, які можуть допомогти клієнтам виконати проекти за менший час та з меншими витратами. Допомога вашим клієнтам стати більш продуктивними призведе до збільшення попиту на вашу продукцію. Оскільки це забезпечує більшу цінність, це також може призвести до збільшення маржі.

Більшість проектів все ще будуватимуться на сайтах. Клієнти цих проектів мають найбільше користь від компанії з будівельних матеріалів, яка показує їм, як бути більш продуктивними.

Не всі замовники готові змінити спосіб їх побудови. Не витрачайте час на клієнтів, які дбають лише про ціну вашого продукту або про розмір вашої знижки. Знайшовши час, щоб знайти більш перспективних клієнтів окупиться.

Кожна компанія може знайти способи зниження витрат і неефективності для своїх клієнтів. Це може означати розроблення продукту, який встановлюється швидше, або це може бути так само просто, як найпростіша компанія, з якою мати справу.

Поцікавтеся у своїх клієнтів про їх больові відчуття щодо вашого типу виробу та що полегшить їхнє життя. Ви можете бути здивовані тим, наскільки невеликі зміни знадобляться, щоб зробити вас кращим постачальником.

2. Допоможіть своїм клієнтам стати успішнішими

Ще на початку лютого я написав пост про те, як Здоровим є нова зелень у будівельних матеріалах. Ця стаття ґрунтувалася на тому, що я бачив на шоу будівельника та перших новинах про коронавірус.

З того часу ця тенденція набула важливішого значення. Ми починаємо бачити будівельників будинків, власників та забудовників зосереджуватись на тому, щоб пропонувати своїм клієнтам здоровіші будинки.

Будівельник будинків у Грузії, Artisan Built Communities, тепер пропонує “Дихати вільно” здоровішим будинком як стандартну функцію.

Якщо ваш продукт може зробити власників дому безпечнішими чи здоровішими, зараз саме час просувати ці функції. Будівельникам важко відрізняти свої будинки від будинків, побудованих іншими будівельниками. Усі вони повинні мати ті самі зручності, які очікуються в ціновому діапазоні.

Роки тому деякі будівельники бачили переваги диференціювання себе, пропонуючи енергоефективні будинки. Тепер це не так добре, оскільки кожен будівельник називає себе енергоефективним.

Коронавірус тепер поставив першочерговий стан здоров’я та безпеки, тим більше, що ми можемо очікувати, що нові віруси та інші проблеми зі здоров’ям будуть постійною частиною нашого майбутнього.

У будівельника, який знає, як просувати своє житло як здоровішу альтернативу, буде дуже потужний диференціатор. Багато будівельників вже використовують здоровіші функції, такі як антимікробне обладнання Kwikset або здоровіші системи вентиляції та кондиціонування Trane. Проблема полягає в тому, що вони роблять це тихо, а не рекламують ці функції.

Якщо будівельники вже купують ваш здоровіший продукт, зробіть їх більш успішними, допомагаючи їм просувати ці функції. Це може бути так само просто, як дати їм сценарій продажів для своїх продавців.

Якщо у вас є продукт, який може зробити будівлю здоровішою, зараз також настав час повідомити про це будівельникам, архітекторам, власникам та забудовникам.

Здоровим може бути багато речей. Це можуть бути мікроби, що вбивають мікроби, продукти без дотику, більше сонячного світла, менше шансів на цвіль, більше свіжого повітря чи чистішого повітря. Як би там не було, якщо ваш продукт пропонує, ви повинні повідомити своїх клієнтів.

Для комерційних будівель, чим безпечніший будівельник чи власник може змусити себе почувати своїх клієнтів чи орендарів, тим більше їхні будівлі матимуть успіх. Якщо вони вже не шукають будівельних матеріалів, які можуть зробити це, це незабаром буде.

Визначте своє власне майбутнє

Настає спад. Бізнес занепаде. Це реальність. Але це не повинно бути реальністю для всіх.

Ви можете визначити власне майбутнє. Найуспішніші компанії визнають, що ми перебуваємо в рецесії – вони просто вирішать не брати в ній участі!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn