Новини для інтернет-суспільства, швидкість вщаємодії, Facebook та Google

“Ви отримуєте дві секунди для залучення споживачів в Інтернеті”: Невролог Марса ділиться ключовими висновками
Цифровим маркетологам достатньо двох секунд, щоб привернути увагу споживачів і п’ять, щоб зробити Згідно з нещодавно опублікованими даними дослідження нейронауки, вплив також показує, що кодування пам’яті є ключовим у міру зменшення тривалості часу.

Facebook додає нові опції для платних подій для підприємств та творців
Facebook зробила прямі варіанти придбання доступними для відповідних бізнес-сторінок Facebook у 20 країнах, включаючи США, пропонуючи цифровим маркетологам нові варіанти монетизації та маркетингу подій, нещодавно оголосив гігант соціальних медіа.

Користувачі Twitter тепер можуть контролювати, хто відповідає на їх твіт
Twitter розгорнув нові користувацькі параметри для управління тим, хто може відповідати на твіти на платформі, дозволяючи плакатам вказувати що кожен може відповісти, лише ті, за якими вони стежать, або лише ті користувачі, які згадуються у твітті, нещодавно оголосила фірма.

Планувальник ефективності оголошень Google додав спільні бюджети, спільний доступ до затримок та конверсії

Google розробив три нові функції планування бюджету для своїх широко використовуваних утилітів для управління об’явами Google, Нещодавно оголосив пошуковий гігант, включаючи краще використання затримок конверсій, спільний доступ команди та завантажувані дані прогнозування бюджету.

Підйом аватара як маркетингового середовища
Глобальна криза в галузі охорони здоров’я принесла нові маркетингові можливості для використання аватарів, використовуваних у будь-якій кількості віртуальних світів, і AdAge дивиться на тенденцію тут.

Facebook тестує нову аналітику після рівнів для груп
Facebook запустила нові функції аналітики для адміністраторів груп, що дозволяє цифровим маркетологам більш детально ознайомитись з переглядами активних членів, нещодавно оголосила фірма, приховує зображення, перегляди зображень та інші показники.

Instagram розкриває запропоновані публікації, щоб вас не приклеювали до каналу
Instagram, що належить Facebook, опублікував нове оновлення функції, яке показує публікації облікових записів, які користувачі не слідкують як тільки вони досягли кінця свого традиційного каналу, створивши як нескінченний канал, так і нові варіанти реклами для маркетологів, нещодавно фірма оголосила.

Маркетологи B2B надають свою підтримку програмам для впливів
96 відсотків маркетологів, які займаються B2B, вважають свою програму успішною, 84 відсотки також відзначають, що маркетинг, що впливає на вплив, може досягти Поінформованість про бренд – дві з десятків розумінь із звіту про маркетингові дослідження TopBank Marketing 2020 про стан маркетингових досліджень, розглянутий тут MarketingCharts.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn