Новини у світі digital-маркетингу, нові вимоги до контенту

WordPress тепер може автоматично перетворювати дописи блогу в твіттери
WordPress випустив нову функцію, яка дозволяє обмінюватися і обговорювати цілі дописи, створені в системі управління контентом. Нещодавно компанія оголосила Twitter, включаючи супровідні зображення та відео, з підтримкою декількох акаунтів Twitter. TechCrunch

Підтримка Facebook і Instagram для вбудовування WordPress
Facebook і його платформа Instagram припинять підтримку традиційної та поширеної форми вбудовування WordPress, оскільки неавторизовані вставки не робота після оновлення API від 24 жовтня – зміна, спрямована на те, щоб видавці створили облікові записи розробників Facebook та використовували формат вбудовування oEmbed, нещодавно оголосив Facebook. Журнал пошукової системи

Маркетологи отримали гіперрелевантні рекламні повідомлення неправильно, результати досліджень
Бренди досягають на 26,7 відсотків вищих шансів залучити нових клієнтів, коли вони націлюються за допомогою цільового рекламного повідомлення згідно з нещодавно опублікованими даними опитування, які вказують на можливі наслідки надто конкретного націлювання оголошень. MediaPost

Менеджер підкастів Google показує покази пошуку та кліки з Пошуку Google
Google запустив систему моніторингу та звітності про ефективність подкастів – Менеджер підкастів Google – яка показує, як люди знаходять подкасти та їх звички прослуховування, серед інших нових даних, пов’язаних з подкастами, нещодавно оголосила Google. Земля пошукової машини

 2020 16 жовтня Статистика Зображення "width =" 600 "height =" 200 "class =" alignnone size-full wp-image-29184 "/> </p>
<p> <strong> <em> Основні висновки з доповіді Конгресу про цифрову конкуренцію </em> </strong> <br /> Amazon, Apple, Facebook і Google закликають внести зміни, що сприятимуть підвищенню сумісності, коли справа доходить до цифрової реклами , а Adweek розглядає деякі висновки з майже 450-сторінкового доповіді Комітету юстиції Палати підкомітетів США. <a href= Adweek

YouTube тестує теги продуктів у вибраних відео для творців як частину більшого переходу до електронної комерції
YouTube розпочав тестування інтерактивних тегів продуктів у певних відео, включаючи нову інтеграцію з Shopify, що нещодавно оголосив про відеогігант, який може призвести до більш спрощених продуктів, які можна натискати. Соціальні медіа сьогодні

Google Assistant відкриває, шукає, виконує функції в мобільних додатках за допомогою голосу
Google покращив свою службу Google Assistant новими функціями голосового пошуку для користувачів програм для Android, зокрема функціональність для розміщення на платформах соціальних медіа, нещодавно компанія оголосила. MediaPost

Бюджети маркетингу ефективності збільшуватимуться, коли маркетологи переслідуватимуть рентабельність інвестицій
42 відсотки маркетологів B2B планують збільшити бюджет для ініціатив з маркетингу ефективності до 20 відсотків протягом наступного року, та 18 відсотків заявляють, що збільшать ці бюджети більш ніж на 20 відсотків – два з декількох пунктів, що цікавлять цифрових маркетологів у нещодавно опублікованих даних опитування.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn