Охоплення та враження: два основні показника у ефективності маркетингу

Поінформованість про бренд є ключовою метою всіх маркетингових кампаній, оскільки вона знаходиться на самому верху маркетингової воронки. Вимірювання ефективності кожної кампанії за допомогою таких показників, як охоплення та покази, допоможе вам зрозуміти, як потенційні клієнти дізнаються про ваші пропозиції, і зрештою зробити перший крок на шляху покупця.

Основи: охоплення та враження

Розуміння різниці між цими основними маркетинговими показниками має вирішальне значення для оптимізації ваших кампаній.

  • Reach – це кількість людей, які бачать ваш вміст.
  • Покази представляють загальну кількість відображень вашого вмісту на екранах користувачів.

Ваші враження завжди будуть рівними або більшими, ніж ваші охоплення оскільки кожен унікальний користувач може зробити кілька показів на одному фрагменті вмісту.

Різницю між цими показниками важливо розуміти, вносячи корективи у свої маркетингові кампанії. Відстеження охоплення допоможе вам зрозуміти розмір вашої аудиторії та те, як вона зростає з часом. Вимірювання вражень допоможе вам зрозуміти, як користувачі взаємодіють із вашим вмістом.

Поглибте своє розуміння: охопіть

Як показник залучення, охоплення допомагає вам візуалізувати розмір своєї аудиторії. Низький діапазон означає, що ваше повідомлення не дуже далеко. Нові бренди часто борються із збільшенням охоплення, оскільки їм не вистачає впізнаваності брендів і поки що вони не мають імпульсу для створення великої аудиторії. Найбільш ранні етапи побудови аудиторії є найскладнішими – ви повинні боротися за кожного нового послідовника або відвідувача сайту, що повертається.

Що таке потенційний охоплення?

Як підказує термін, потенційне охоплення – це кількість унікальних користувачів, які, ймовірно, бачитимуть ваші публікації. Але, окрім володіння психічними здібностями, як розрахувати цю метрику?

Щоб бути зрозумілим, ви, найімовірніше, зіткнетеся з показником потенційного охоплення у Facebook. Його рекламна платформа оснащена функціоналом машинного навчання, що дозволяє прогнозувати ймовірний результат будь-якої кампанії на основі різноманітних факторів, включаючи результати попередніх маркетингових зусиль.

За даними Facebook, потенційний охоплення не є обіцянкою . Показник “не є оцінкою того, скільки людей насправді побачить ваше оголошення, і може змінюватися з часом. Кількість людей, яких насправді охоплює ваша кампанія, залежить від вашого бюджету та ефективності »

.

Різниця між органічним та платним охопленням

Яку б платформу ви не розглядали, ви, як правило, зможете виміряти органічний та платний охоплення:

  • Органічний охоплення – це кількість людей, які бачать ваш вміст природним шляхом.
  • Платний охоплення – це кількість людей, які бачать вміст, який ви заплатили за просування, наприклад рекламу.

Тип охоплення, який ви переслідуєте, буде залежати від ваших цілей, а також від вашої поточної позиції на ринку. Якщо ви намагаєтеся охопити своїм вмістом значну аудиторію, платна кампанія може змінити ситуацію. Але пам’ятайте, можливість платити за охоплення нових користувачів не гарантує, що ці люди будуть взаємодіяти з вашим вмістом.

Що таке вірусний охоплення?

Зі збільшенням загальної кількості послідовників і клієнтів вашого бренду показник охоплення зростатиме. Зрештою ви згенеруєте новий тип охоплення: вірусний охоплення. Це насправді підмножина органічного охоплення, але як маркетолога це цікаво спостерігати, тому саме тут ми робимо різницю.

Вірусний охоплення стосується кількості людей, які бачать ваш вміст, оскільки його повторно опублікували або поділились інші люди в їх мережі. Наприклад, якщо хтось із ваших послідовників ретвітить вашу публікацію, і 100 людей, які не стежать за вашим обліковим записом, бачать її, вони будуть враховуватися за показником вірусного охоплення.

Поглибте своє розуміння: Враження

Враження – це широко використовувана метрика, оскільки вони відображають кількість разів, коли люди мають можливість переглянути ваш вміст. Часто кількість показів кампанії буде набагато вищою, ніж її охоплення, оскільки одні й ті ж люди будуть неодноразово піддаватися впливу вмісту. Подумайте лише про мем, з якого ви, здається, не втекли в Інтернеті. Щоразу, коли ви стикаєтесь, це враховується як унікальне враження.

Різниця між показів, що відображаються, та показів у видимій частині екрана

Щодо вражень, є ключова думка, яку не слід ігнорувати:

  • Покази, що відображаються представляють кількість випадків, коли веб-сторінка чи програма завантажує ваш вміст, незалежно від того, чи справді його можна переглянути. Наприклад, стрічка користувача може завантажувати ваш вміст, але якщо користувач не прокручує своє місце у стрічці, він або вона насправді його не бачитиме.
  • Покази у видимій частині екрана відображають кількість випадків, коли ваш вміст був принаймні на 50% видимим на екрані користувача. Однак сприйміть цю метрику з достатньою кількістю солі, оскільки веб-сторінка чи додаток не може визначити, чи користувач дійсно визнав оголошення.

Вам слід піклуватися про ціну за показ?

Ціна за показ – це розрахунок того, скільки ви витрачаєте, щоб отримати вміст перед одним користувачем. Наприклад, якщо ви витратите на кампанію 100 доларів і отримаєте 100 показів, ваша ціна за показ становитиме 1 долар.

Це може бути важливою метрикою для відстеження, оскільки вона показує, скільки грошей потрібно, щоб створити можливість підвищити впізнаваність вашого бренду. Незважаючи на те, що користувачі можуть не взаємодіяти з вашим вмістом, ви можете бути впевнені, що вони його бачили. Хоча просте інформування когось про ваш бренд навряд чи перетворить його на клієнта-платника, це важливий і необхідний крок для збільшення вашої аудиторії та збільшення кількості потенційних клієнтів.

Майте на увазі, що показники та охоплення є одночасно найпопулярнішими показниками.

Ви кидаєте широку мережу, щоб виступити перед якомога більшою кількістю людей. Ретельно орієнтуючи свої повідомлення, ви звернетесь до аудиторії, яка, ймовірно, буде зацікавлена ​​у вашій пропозиції. Відстеження цих показників раннього залучення щодо інших вимірів, таких як кліки та перегляди сторінок, допоможе покращити ваші активи, розроблені для більш глибоких етапів послідовності продажів.

Що важливіше: охоплення чи враження?

Який із цих показників є більш важливим, залежатиме від ваших поточних маркетингових цілей. Якщо ваша мета – збільшити свою аудиторію, тоді зосередьтеся на охопленні. Якщо ваша мета – залучити наявну аудиторію, зосередьтеся на враженнях. Однак ви завжди повинні розглядати обидва показники в тандемі, оскільки вони разом розповідають більш повну історію.

Зрештою, обидва показники допоможуть вам відстежувати ефективність ваших кампаній. Низькі цифри означають, що ваш вміст не привабливий. Налаштування вашої копії, зображень та закликів до дії може допомогти вам збільшити кількість і залучити більше потенційних клієнтів до ваших пропозицій.

Охоплення та враження в соціальних мережах

Охоплення та враження є найважливішими показниками для відстеження будь-якої маркетингової кампанії в соціальних мережах. Ваші аналітичні панелі відображатимуть ці показники соціальних медіа, щоб допомогти вам зрозуміти ефективність кожної кампанії в цілому, а також окремих компонентів цих кампаній. Це важливо для маркетологів, які люблять тестувати кілька версій рекламної копії, щоб побачити, що найбільше резонує у їх цільової аудиторії. Погляньте, як ці показники з’являються на провідних платформах соціальних медіа:

Facebook

Розглядаючи показники для ваших оголошень і публікацій у Facebook, майте на увазі, що це приблизні виміри. Facebook не може гарантувати точні вимірювання, оскільки користувачі можуть насправді не визнати, що бачать конкретний вміст. Наприклад, якщо користувачі дуже швидко прокручують свої стрічки, вони можуть пройти повз кілька оголошень, не зупиняючись, щоб переглянути їх. Однак оскільки ці оголошення відображалися на екрані – хоча б на секунду – вони будуть враховані.

При правильній стратегії оголошення та публікації на Facebook можуть стати вірусними, що значно покращить впізнаваність вашого бренду. Пам’ятайте, що ви можете покласти гроші за звичайний пост, щоб збільшити його потенційний охоплення, а також можете створити на платформі більш традиційні рекламні оголошення з КПП. Наш посібник пояснює різницю між цими типами вмісту.

Instagram

Instagram відстежує охоплення та враження окремих публікацій, а також історії в Instagram. Як і в більшості випадків, найкраще відстежувати охоплення та покази разом, оскільки кожен показник сам по собі не може показати вам всю картину. Що важливо, Instagram покаже вам, звідки беруться ваші враження, чи то ваші послідовники, які прокручують свої стрічки, відвідують ваш профіль або шукають хештеги.

Хоча історія в Instagram зникне через 24 години, все одно важливо стежити за унікальним охопленням та враженнями від цього вмісту. Протягом тривалого періоду часу ви повинні спостерігати, як середня кількість ваших залучень зростає, коли ви отримуєте підписників.

Twitter

Якщо у вас 1000 підписників у Twitter, тоді кожен твіт, який ви публікуєте, повинен мати потенційний охоплення 1000, так? На жаль, ви не можете гарантувати, що всі ваші послідовники увійдуть, щоб побачити ваш вміст, а також ви не можете гарантувати, що вони не прокрутять повз нього. Як результат, враження від Twitter може бути важко точно виміряти. Аналітика Twitter краще відстежує залучення користувачів, наприклад, люди відповідають на ваш вміст або діляться ним із власними послідовниками.

Охоплення та враження для кампаній КПП

Охоплення та покази – це ключові показники для кампаній з оплатою за клік (PPC). Відстеження показів кампанії допоможе вам зрозуміти, як ваш бренд працює в Інтернеті. У кожній кампанії показник показів є раннім показником успіху чи невдачі.

Google Ads покаже охоплення, покази та видимі покази для ваших рекламних кампаній. Якщо ви проводите тестування A / B, важливо відстежувати покази оголошень. Таким чином, ви можете збільшити частоту показів оголошень у кампаніях, які генерують вищі показники показів.

Перегляньте наш посібник із маркетингу вражень щоб дізнатися більше про те, як найкраще використовувати ці показники у своїх зусиллях з КПП.

Охоплення та покази в Google Analytics

Хоча Google Analytics не має показника охоплення, він враховує кількість унікальних користувачів, які відвідують ваш сайт, за показниками користувачів. Крім того, він вимірює сеанси, подібні до показів, коли один користувач може мати більше одного сеансу на вашому сайті. Як і у випадку з вашими маркетинговими кампаніями, ці показники можуть бути корисними для відстеження ефективності вашого веб-сайту, який є вашим найціннішим маркетинговим інструментом .

Відстеження середньої кількості відвідувачів вашого веб-сайту може визначити ваші інші маркетингові зусилля.

Наприклад, якщо ваші соціальні оголошення отримують багато показів, але не спрямовують багато трафіку на цільові сторінки, це свідчить про те, що вам потрібно посилити заклики до дії. Подібним чином, невелика кількість переглядів сторінок може припустити, що коли користувачі потрапляють на ваш сайт, вони не змушені досліджувати сторінки ваших ресурсів.

Вимірювання успіху ваших маркетингових кампаній за допомогою цих важливих показників

Вимірювання охоплення та вражень допомагає зрозуміти, що працює, а що потребує більшої роботи. Низькі показники охоплення та показів можуть означати, що вам потрібно вивчити вміст з іншого боку. Коли ви дізнаєтесь більше про свою цільову аудиторію, ви зможете оптимізувати свою маркетингову стратегію, створюючи більш цілеспрямований контент, який стимулює зацікавленість та рухає користувачів вниз по послідовності продажів.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn