Оптимальний показник щільності ключових слів для вхідного маркетингового SEO

Коефіцієнт щільності ключових слів, який іноді називають коефіцієнтом насиченості ключовим словом, – це відсоток кількості випадків, коли певне слово або фраза відображається в певному вмісті в Інтернеті, поділене на загальну кількість слів на сторінці. Наприклад, якщо ваш вміст містить 200 слів, і ви використовуєте цільове ключове слово двічі, рівень насиченості ключовим словом становить 2%. Незважаючи на те, що не обов’язково існує універсальний підхід для всіх, існують ключові способи оптимізації показника щільності ключових слів для цілей оптимізації пошукових систем (SEO).

Ідеальний рівень насиченості ключовими словами

Коефіцієнт насиченості ключовими словами важливий, оскільки він повідомляє Google та іншим пошуковим системам частоту, з якою конкретні цільові ключові слова та фрази використовуються в контенті. Якщо цільове ключове слово використовується занадто часто, Google покарає вміст за перенасичення. Однак, якщо він використовується рідко, пошуковій системі буде важко підібрати вміст і класифікувати його відповідно.

Загалом, оптимальна частота ключових слів становить від 0,5% до 1,5%. Однак, якщо ви шукаєте в Інтернеті, ви знайдете деяких передбачуваних експертів з SEO, які стверджують, що оптимальний показник становить понад 2,5%. Перш ніж публікувати будь-яку частину вмісту, запустіть її за допомогою веб-калькулятора щільності ключових слів, щоб оцінити рівень насиченості ключових слів. Поки показник становить від 0,5% до 2,5%, ви можете продовжувати публікувати його, відчуваючи себе повністю комфортно, що пошукові системи розпізнають ваш вміст і високо оцінять його. Таким чином, коли люди шукають ключові слова або ключові фрази, на які ви націлюєтесь, вони знайдуть ваш вміст на перших кількох сторінках пошукових систем і перейдуть до цих сторінок, а також інших сторінок вашого веб-сайту.

Коли ви сумніваєтесь, вставте ключові слова там, де вони природньо підходять

Останнє, що вам потрібно, – це те, щоб ваш вміст в Інтернеті не класифікувався пошуковими системами або не класифікував його вниз, далеко за межами початкової сторінки або двох сторінок результатів пошуку (SERP). Якщо ваш вміст має рівень насиченості ключовими словами менше 0,5%, існує ймовірність, що Google не визнає його важливості та корисності. Частота є одним з найважливіших сигналів, на які покладаються пошукові системи при визначенні рейтингу сайтів. Хоча ви не хочете, щоб ваш вміст мав низький рівень насичення, важливо переконатися, що у вас є цілеспрямована стратегія використання ключових слів. Для цього переконайтесь, що ви не намагаєтесь накласти ключові слова там, де вони не відповідають природі в реченні. Для оптимального використання включіть цільові ключові слова у свої заголовки та підзаголовки, щоб підкреслити їх важливість для Google.

Збір інформації та передумов шляхом досліджень

Щоб краще зрозуміти, як можна оптимізувати свій вміст, виконайте пошук за цільовими ключовими словами, щоб побачити, що роблять ваші конкуренти, щоб отримати вищий рейтинг. Наприклад, чи розміщують вони певні ключові слова в заголовках? Що вони включають у свої мета-описи? Ви також можете спостерігати подібні слова та фрази, які вони використовували в тілі своєї веб-сторінки, щоб побачити, чи є ще щось, що ви можете використати для цієї теми. Важливо також розуміти, що займає рейтинг в SERP, при цьому пильно звертаючи увагу на щільність та обсяг кожного слова чи фрази з довгим хвостом.

Щільність ключових слів Інструменти

Ви можете перевірити рівень щільності ключових слів вашого вмісту за допомогою декількох інструментів перевірки. Як приклад, засіб ADDMe спрощує створення звіту про насиченість ключових слів. За бажанням ви навіть можете зберегти отриманий звіт як файл .csv. Деякі віддають перевагу плагінам SEO, які використовуються з WordPress. Як приклад, Yoast SEO відображає показник щільності ключових слів і ключових фраз у розділі для редагування публікацій. Цей інструмент детально визначає, чи є щільність цільового ключового слова оптимальною чи використовується надмірно. Інструмент навіть враховує загальну кількість слів на сторінці та пропонує зміни на основі кількості слів.

Протистояти спокусі до ключових слів

Набивання ключових слів – це надмірне використання ключових слів та ключових фраз з метою якомога більш високого рейтингу в SERPS щодо відповідних слів / фраз. Коротше кажучи, помилкою є публікація вмісту в Інтернеті з коефіцієнтом насиченості ключовими словами, що перевищує 3%. Такий підвищений коефіцієнт щільності ключових слів призведе до того, що Google та інші пошукові системи покарають ваш вміст за начинку ключових слів, що призведе до того, що його буде вилучено з рейтингу або взагалі не класифіковано. Ви не тільки хочете негативно вплинути на ваш рейтинг, але й хочете переконатися, що ваш вміст не страждає від надмірно використовуваних ключових слів. Зрештою, ви повинні пам’ятати, що хоча ключові слова можуть допомогти залучити людей на ваш сайт, якісний контент – це те, що змусить їх повертатися ще більше. Ось чому надзвичайно важливо забезпечити вашу аудиторію природними повідомленнями, які пропонують справжню цінність.

Перевірте свої результати та скоригуйте відповідно

Нарешті, ви захочете перевірити свої результати та продовжувати коригувати свій вміст за потреби. Перевірте рейтинг ключових слів і цільові ключові слова, щоб побачити, як ви зможете додатково оптимізувати свою сторінку. Однак важливо пам’ятати, що, хоча щільність ключових слів є важливим фактором ранжування, це не єдиний фактор рейтингу. Якщо ви хочете дізнатись більше про цілісний підхід до повної оптимізації ваших веб-сторінок, зв’яжіться з нами, і ми проведемо вас до ваших можливостей для досягнення ваших цілей щодо SEO!

Читайте також: КОРПОРАТИВНІ ПОДАРУНКИ: 8 ТРЕНДІВ 2020 РОКУ І ЇХ ЗВОРОТНА СТОРОНА

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn