План B2O CMO на 2021 рік Зростання витрат, потужність пандемії маркетингу впливового середовища та найефективніші реклами YouTube

Цифрова реклама США B2B процвітає серед коронавірусу як традиційні падіння витрат B2B
Фірми B2B витратять на цифрову рекламу в 2020 році понад 8 мільярдів доларів США, що на 22,6 відсотка більше, ніж у 2019 році Загалом, згідно з нещодавно опублікованими прогнозними даними, також видно, що 43 відсотки американських B2B-маркетологів заявили, що планують перерозподілити прямі витрати на події на створення контенту.

Взаємодія зі спонсорованими посадами інфлюенсерів збільшилася вдвічі під час блокування
У період з березня по липень 2020 року спонсоровані посади інфлюенсерів зафіксували п’ятикратний приріст взаємодії, досягнувши 57 мільйонів у липні, згідно до нещодавно опублікованих даних звіту від Shareablee.

Огляд корпоративних організацій підприємств: вплив COVID-19 на бюджети та тактику
61 відсоток корпоративних організацій організації заявили, що під час пандемії створили спеціальну комунікацію з клієнтами, очолюючи перелік дій великими світовими фірмами, 47 відсотків зазначили, що вони застосовували інструменти настрою клієнтів, тоді як 42 відсотки розробляли сценарії для цілей планування, згідно з нещодавно опублікованими даними опитування.

Facebook запускає вкладку «Магазин» у своєму додатку, подібно до того, як Instagram
Facebook розгорнув глобальний тест своєї торгової функції – Facebook Shop – на своїй новій вкладці у додатку платформи, в ході узгодження функцій придбання в додатку з тими, що вже є в його пропозиції Instagram, нещодавно оголосив гігант соціальних мереж.

Внутрішнє додавання заявок збирає Steam, але прийняття не виглядає нічим, як торги заголовків в Інтернеті
Більше цифрових рекламодавців, які використовують рекламу мобільних додатків, приймають ставки в режимі реального часу програмні аукціони, на думку MoPub, в зрушення, яке може вплинути на те, як маркетологи розподіляють витрати.

Які реклами YouTube TrueView for Action із прямою реакцією поки що є найвищими в 2020 році?
Платформа Google YouTube випустила алгоритмічний список своїх найефективніших оголошень, які використовують про автоматизовану систему торгів TrueView for Action відеогіганта, нещодавно оголосив YouTube.

США. Реклама падає на 14% у липні, найвищий рівень ерозії з березня
Найбільші рекламодавці та цифрові засоби масової інформації допомогли загальним витратам на рекламу в США підрахувати найкращі місяці за липень, починаючи з наслідків пандемії, як у квітні зменшення рекламних витрат на 35 відсотків у липні впало до 14 відсотків – два з декількох пунктів, що цікавлять цифровий маркетинг, у нещодавно опублікованих даних звіту.

Витрати на рекламу мобільних пристроїв підскочили на 71% на тлі відновлення пандемії
Витрати на мобільну рекламу в другому кварталі зросли на 71 відсоток у порівнянні з 2019 роком, причому ставки в США навіть відповідно до нещодавно опублікованих даних дослідження, показник вищий – 77 відсотків, і глобальний приріст на 8 відсотків порівняно з витратами на мобільну рекламу за перший квартал.

Дякуємо, що читаєте наші щотижневі новини з маркетингової індустрії B2B, і ми сподіваємось, що ви повернетесь наступної п’ятниці та налаштуєтесь на ще один масив найактуальніших новин індустрії B2B та цифрового маркетингу.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn