Пора компаніям, які займаються будівельними матеріалами, повернутися до клієнтів

З початку пандемії більшість компаній, що займаються будівельними матеріалами, орієнтувались більше на себе, ніж на своїх клієнтів.

Спочатку питання стосувались можливої ​​рецесії.

Що буде далі? Якщо падіння, то якою глибиною воно буде? Які витрати ми можемо зменшити? Кого ми повинні відпустити?

Після цього компанії почали адаптуватися до нової реальності. Питання стосувались віддаленої роботи.

Як працює наш персонал вдома? Чи мають вони доступ до необхідної інформації з дому? Звідки ми знаємо, що вони виконують свою роботу, коли ми не можемо за ними стежити?

Потім почала влаштовуватися стурбованість з приводу продажу та утримання клієнтів.

Як ми взаємодіємо з клієнтами, які також працюють вдома? А як щодо тих, хто не працює віддалено, але все одно не хоче зустрічатися з нами? Як ми залучаємо та продаємо нових клієнтів? Як замінити вигоди, які ми отримували від виставок?

Сюрприз! Більшість компаній з будівельних матеріалів переживають несподіваний ріст бізнесу. З цим збільшенням з’явився цілий новий набір питань.

Як ми задовольняємо попит? Чи можемо ми отримати достатню кількість сировини вчасно? Як далеко ми можемо розширити свої виробничі потужності, перш ніж у нас виникнуть проблеми? Як ми можемо розширити наші функції підтримки клієнтів, щоб задовольнити посилену активність?

Це всі важливі питання, але найважливіше те, чого бракує.

Усі основні бренди камер продаватимуть вам безпосередньо на своїх веб-сайтах, а також продаватимуть через дилерів. Canon оголосила, що вони припиняють продажі зі свого веб-сайту, щоб залучити більше бізнесу до своїх дилерів.

Це дуже сміливий крок. Це також розумна стратегія.

Індустрія камер стикається з величезними зривами. Ця програма “покладіть свої гроші туди, де вам рот” створить більше лояльності дилерів. Коли клієнт запитує, яку камеру слід придбати, дилер зараз частіше рекомендує щось від Canon.

Пора компаніям із будівельних матеріалів робити те саме. Настав час повернути увагу до клієнта.

Ваші клієнти стикаються з тими ж проблемами, що і ви. У багатьох випадках це менші компанії, які не мають ресурсів, якими володіють більші компанії.

Отже, пора задати собі новий набір питань.

Як ми можемо допомогти нашим клієнтам розвивати свій бізнес? З якими проблемами вони стикаються? Як ми можемо допомогти їм вирішити ці проблеми?

Ваші клієнти пам’ятатимуть, хто дбав про них під час усіх цих потрясінь, і робили щось, щоб активно їм допомогти. Незалежно від того, чи є ваш клієнт дилером, дистриб’ютором, підрядником, великим ящиком, будівельником чи архітектором, вони всі можуть скористатися вашою допомогою.

Ваш успіх залежить від того, як ваші клієнти мають про вас яскраву думку. Переведіть фокус на них зараз, і ви побачите, яку різницю це має.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn