Будівельний портал

Автори блогів-привидів: подолання прогалини у створенні контенту

Щомісяця публікуються мільйони блогів, що створює справді ефективна стратегія контент-маркетингу може здатися важкою битвою. Скільки повідомлень у блозі слід створити? На які теми слід зупинитися?

Детальніше »

Мобільні додатки процвітають, каруселі найзацікавленішого формату в Instagram, Horizon VR від Facebook

Наскільки прихильні великі рекламодавці до контент-маркетингу? За останні два роки основні рекламодавці подвоїли свою прихильність до контент-маркетингу – 52 відсотки маркетологів вищого рівня заявляючи, що

Детальніше »

Як подолати невизначеність у будівництві

Для багатьох людей будівельні проекти є синонімом невизначеності. І хто може їх звинуватити, коли короткострокові та довгострокові графіки змінюються за одну ніч, матеріальні замовлення скасовуються

Детальніше »

Пора компаніям, які займаються будівельними матеріалами, повернутися до клієнтів

З початку пандемії більшість компаній, що займаються будівельними матеріалами, орієнтувались більше на себе, ніж на своїх клієнтів. Спочатку питання стосувались можливої ​​рецесії. Що буде далі?

Детальніше »

3 типи маркетингових інформаційних панелей та способи їх використання

Маркетингові команди мають багато рухомих елементів, які можна відстежувати, з різними каналами, кампаніями , аудиторії та ключові показники ефективності (KPI) для моніторингу. Як ваш середній

Детальніше »
Категорії

Популярні матеріали