Будівельний портал

Короткий термін проти довгострокового успіху під час кризи
Коли з’явилася пандемія COVID-19, багато маркетологів B2B взяли хвилину, щоб оцінити, чи підходять їх маркетингові програми, піклуючись про те, щоб вони не звучали глухо або

Як зберегти будинок теплим цієї зими
Як зберегти теплий будинок цієї зими Сезон незабаром зміниться, і вам потрібно негайно розпочати підготовку до утеплення будівлі, щоб запобігти втратам тепла та зберегти ваш

Не чекайте, коли коронавірус визначить майбутнє вашої компанії з будівельних матеріалів
Хоча більша частина промисловості будівельних матеріалів намагається з’ясувати, що відбувається, і приймає речі щодня, деякі компанії ініціативно дивляться у майбутнє. Замість того, щоб чекати коронавірусу

Google Faces Monopoly Probe, вдосконалене дослідження моделей атрибуції B2B та нові параметри зйомок відео LinkedIn
LinkedIn додає нові можливості події, розгортає параметри відеозустрічі за допомогою повідомлень LinkedIn LinkedIn запустив низку нових функцій, пов’язаних з подіями, поряд з розгортанням приватних повідомлень

Як забезпечити своєчасне виконання планування у будівництві
Що таке графік пошуку? Будівельні проекти мають багато адміністративної роботи та кілька завдань, нерозривно пов’язаних між собою один одному. Найменша затримка однієї діяльності на майданчику

Як спілкуватися онлайн представнику будівельної компанії
Коли блокування зупинило більшість подорожей, промисловість будівельних матеріалів швидко адаптувалася за допомогою віртуальних інструментів, таких як Zoom. Як і у всіх технологіях, молодші люди сприймають