Потреба у швидкості продажу будівельних матеріалів

Я спілкувався з дистриб’ютором про виробника будівельних матеріалів. Я запитав його, як вони можуть збільшити свої продажі. “Це просто”, – сказав він мені негайно. «Вони просто повинні бути більш чуйними. Темпи бізнесу прискорюються, і вони не налагоджуються. ”

Він регулярно отримує запити на ціноутворення або доступність від підрядників. Ці підрядники очікують відповіді якнайшвидше, щоб вони могли перевірити щось зі свого тривалого списку справ. Для них прогрес важливіший, ніж отримання найкращої ціни. Вони усвідомлюють, що витрачається додатковий час, і що вартість затримки може легко перевищити заощадження від дещо дешевшого товару.

Виробнику, якого ми обговорювали, потрібні дні, щоб повернутися з відповіддю. Здебільшого підрядник закінчує вибір конкурента, який швидше повернувся до них. Як результат, дистриб’ютор рекомендує цього повільного виробника рідше.

Затримки дорогі

Це не універсальна ситуація. Деякі клієнти все ще рухаються повільнішими темпами і в основному зосереджені на отриманні найнижчої ціни. Вони можуть бути навіть більшістю ваших поточних клієнтів. Однак їх кількість швидко зменшується, оскільки все більше клієнтів зосереджуються на зменшенні відходів та неефективності.

Ви, мабуть, маєте великих клієнтів, які роблять справи так, як завжди. У найближчі кілька років вони будуть або поза бізнесом, або їх наздогнають більш дрібні, але розумніші конкуренти.

Причина, через яку багато компаній з будівельних матеріалів занадто повільно, – це необхідність контролю. Перша особа, з якою клієнт розмовляє, повинна мати можливість відповісти на їх запитання, але іноді вони не мають права цього робити. Натомість вони повинні надсилати питання через організацію старшій особі.

Ця старша людина не сидить навколо і чекає швидких відповідей. У них є багато інших зобов’язань, тому потрібен певний час, щоб відповісти на запитання замовника.

Це спричиняє затримку з отриманням відповіді. Все більше і більше таких затримок коштує вам продажів.

Кожен, хто спілкується з вашими клієнтами, повинен мати можливість надати їм відповіді якнайшвидше. В ідеалі це означає надати відповідь самостійно, будь то представники продажу або обслуговування клієнтів.

Ще краще, якщо замовник зможе отримати необхідну відповідь в Інтернеті.

Лінолеум – переваги та недоліки

Два кроки, які потрібно зробити

  1. Перестаньте втрачати продажі, оскільки не можете реагувати досить швидко. Надайте більше можливостей вашим людям відповідати на запитання клієнта мінімальними додатковими кроками.
  2. Зробіть клієнтів щасливішими, зменшивши ваші витрати. Чим простіше клієнту отримати відповіді, які їм потрібні, не розмовляючи ні з ким з вашої компанії, тим щасливішими вони будуть і тим нижчими будуть ваші витрати. Це звільнить ваших людей, щоб вони могли зосередитись на більш важливих речах.

Якщо ви зосереджені на індивідуальних продажах, ви не зосереджені на більшій картині чи майбутньому вашого бізнесу.

Погляньте на велику картину. Задовольняйте потреби своїх клієнтів, віддаючи їм відповіді, які вони потребують, не зволікаючи.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn