Ще тиждень, черговий раунд компаній, які продовжують допомагати

За останні кілька місяців – які, мабуть, були найважчими в цій пандемії досі – ми доклали зусиль, щоб привернути увагу до деяких справді надзвичайних способів, як компанії реагували на цю кризу.

Як коли лондонський ресторан за 2 години перетворився на продовольчий магазин громади . Або коли мережа магазинів ремесел-магазинів у Новій Англії створила покроковий відео-посібник про те, як шити лицьові маски із запасного полотна. Або геніальне, дещо гостре святкування Дня Землі яке дало дітям, застрягших удома, спосіб радіти за своїми чотирма стінами.

Не будемо також забувати компанії, які спростили та більш доступно для підприємств запустити власні віртуальні події . І незліченна кількість організацій, які допомагали підтримувати лікарів, медсестер та медичних волонтерів – від підприємств до SMB .

Весна 2020 була дуже виснажливою. Але, озирнувшись на ці багато демонстрацій доброї волі, важко не відчувати себе хоча б трохи заохоченими людством.

І навіть зараз, оскільки більшості компаній надається шанс відкрити свої двері та отримати певний дохід, ми бачимо, що багато з них продовжують виходити зі свого шляху, щоб допомогти, як тільки можуть.

Тому на цьому тижні ми хотіли продемонструвати та подякувати помічникам, які продовжують допомагати:

Медичні дослідники шукають пожертвування плазми у тих, хто вижив від COVID-19, щоб вони могли вивчати антитіла та використовувати свої дані, щоб допомогти іншим боротися з вірусом.

Щоб допомогти у цьому монументальному починанні, товариства компаній з наук про життя, технології, охорону здоров’я, медичне страхування, некомерційні організації та інше створили плазмовий пожертвування під прапором “Боротьба в нас”.

Майкрософт, наприклад, створив бот AI, який “спрямовує людей до їх отримання донором плазми та направляє їх до найближчого донорського центру”.

Тим часом UberHealth забезпечує безкоштовне перевезення в обидва кінці для донорів, які мають право на участь у донорські центри та з них. Інші компанії, що приєдналися до бійки, включають:

  • MayoClinic.
  • LabCorp.
  • Грифоли.
  • Гімн.
  • Корпорація MITER.
  • Рада оголошень.
  • Охорона здоров’я Ешфілд,
  • Ще багато.

Деякі внески є більш скромними, ніж інші, але коли ви збираєте їх усі разом, ви потрапляєте в океан полегшення.

Справа в пункті: “Своя тарілка” – це низова організація, яка допомагає надавати кошти допомоги для ресторанів, які борються за цей час, а також допомагає годувати громади. Поки що організація зобов’язала понад 500 000 прийомів їжі для медичних працівників або тих, хто стикається з голодом внаслідок цієї кризи. Загалом близько 2665830 доларів США направили на допомогу утриманню працівників ресторану на оплаті праці.

Кожна копійка надійшла від пожертв, багато – від підприємств. Наприклад:

Молочники скрізь віддають свої надлишки

Маєш молоко? Віддай це.

Принаймні, це те, що роблять фермери-молочники в усьому США зі своїми надлишками. Від Коннектикуту до Вісконсина молочники живуть кредо “не сміття, не хочу”, жертвуючи потребуючим людям.

На це можна поглянути два способи. По-перше, це набагато краще, ніж просто викидати молоко.

Але інша більш оптимістична перспектива полягає в тому, що вони роблять все, що можуть, з тим, що мають.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn