Що потрібно знати про спілкування під час кризи

Найкращий час для розробки плану комунікацій, який використовується під час кризи, – це створити його до того, як такий інцидент здійсниться. Робити це слід прямо там, фінансуючи ваш бізнес, створюючи його заяву про місію та наймаючи талант, необхідний для досягнення своїх цілей.

Ніколи не пізно

Навіть якщо ваш бізнес добре налагоджений, розробляти кризовий план комунікації ще не пізно. Це робити зараз – до того, як наступить криза – означає, що ви зможете зосередити свою енергію та ресурси на вирішенні власне самої кризи.

Створити команду з питань кризових комунікацій

Тримайте команду кризисного спілкування невеликою, а лідер в ідеалі є генеральним директором. Додайте будь-якого вищого персоналу зі зв’язків з громадськістю, якщо ваш бізнес досить великий, щоб мати його. Якщо це не допустити, залучіть топ-співробітників, таких як керівники управління та відділів.

Визначення речника

Призначте прес-секретаря із своєї групи кризових комунікацій. У малому бізнесі це, швидше за все, власник, генеральний директор чи віце-президент. Правильною людиною буде той, хто зручно звертається до аудиторії та хто з перших вуст знає про роботу бізнесу.

Може бути більше одного речника, залежно від середовища. Наприклад, власник бізнесу може дуже зручно звертатися до зацікавлених сторін та ЗМІ. З іншого боку, спілкування в соціальних медіа може бути краще керованим стажером або молодшим членом команди. Ключовим тут є надання однакової інформації на всіх медіа-платформах.

Розробка заяв

Незважаючи на те, що кожна криза відрізняється, є ймовірність, що ви не знаєте всієї необхідної інформації під час її першого виходу. Важливо мати заяву, готову до виходу, коли ви вперше дізнаєтесь про проблему.

Ця заява повинна визнати, що сталася криза, і запевнити читачів, що ваш бізнес рухається вперед з оцінкою. Крім того, якщо є ймовірність, що пізніше потрібно буде надсилати більше інформації, формулювання цього сприяє забезпеченню громадськості подальшої роботи з проблемою.

Ключ до спілкування під час кризи має бути готовим, ініціативним та прозорим. Обов’язково вирішіть будь-які питання, навіть якщо це означає, що вам потрібно буде пізніше повернутися до людини.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn