Соціум

Ще тиждень, черговий раунд компаній, які продовжують допомагати

За останні кілька місяців – які, мабуть, були найважчими в цій пандемії досі – ми доклали зусиль, щоб привернути увагу до деяких справді надзвичайних способів, як компанії реагували на цю кризу. Як коли лондонський ресторан за 2 години перетворився на продовольчий магазин громади . Або коли мережа магазинів ремесел-магазинів у Новій Англії створила покроковий відео-посібник …

Ще тиждень, черговий раунд компаній, які продовжують допомагати Докладніше »

6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі

6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі

Не перебільшенням можна сказати, що ця нова коронавірусна пандемія поставила глобальну економіку на коліна. Коли уряди у всьому світі вживають жорстких заходів блокування, щоб уповільнити поширення вірусу, світ частково паралізується. На жаль, підприємства ніде не підготовлені для боротьби з впливом пандемія COVID-19. Згідно з останнім опитуванням Gartner щодо безперервності бізнесу, лише 12% організацій готові боротися …

6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі Докладніше »

Як розробити інфографіку

Як написати бюлетень (інфографіку)

Хочете залучати свою аудиторію, обмінюючись найкращим вмістом, найглибшими уявленнями та історією бренда? Додайте бюлетень до своєї маркетингової стратегії. Потужні інструменти як для B2C, так і для B2B, електронна пошта як і раніше є одним з найкращих способів просунути перспективи подальшого зменшення воронки продажів і цінна можливість залучити існуючих клієнтів. Незважаючи на це, не всі електронні …

Як написати бюлетень (інфографіку) Докладніше »

Що потрібно знати про спілкування під час кризи

Найкращий час для розробки плану комунікацій, який використовується під час кризи, – це створити його до того, як такий інцидент здійсниться. Робити це слід прямо там, фінансуючи ваш бізнес, створюючи його заяву про місію та наймаючи талант, необхідний для досягнення своїх цілей. Ніколи не пізно Навіть якщо ваш бізнес добре налагоджений, розробляти кризовий план комунікації …

Що потрібно знати про спілкування під час кризи Докладніше »

4 компоненти успішного плану зв’язків з громадськістю

Як малий бізнес, у вас може не бути спеціалізованого відділу зв’язків з громадськістю. Можливо, у вас є працівник за сумісництвом, який займається випадковими проблемами, які виникають. Можливо, ви надаєте аутсорсингу вашій фірмі зі зв’язків з громадськістю за необхідності, щоб направляти вас, коли це необхідно. Створення успішного плану зв’язків з громадськістю Незалежно від вашого підходу до …

4 компоненти успішного плану зв’язків з громадськістю Докладніше »

Гуманізація маркетингу B2B у 2020 році

У недавньому опитуванні проведеному Folloze, 42 відсотки маркетингових команд B2B визнали, що їх маркетингові кампанії не є повністю персоналізованими. Це не тому, що маркетологи не знають, наскільки важлива персоналізація для маркетингу. Більшість маркетологів вважають, що відносини з клієнтами покращуються, коли маркетинг персоналізується. Персоналізація маркетингу для B2B Власники бізнес-бізнесу можуть використовувати вплив персоналізації, щоб стати більш …

Гуманізація маркетингу B2B у 2020 році Докладніше »

Топ-20 функцій, які продаватимуть ваш будинок

Наступними факторомами для власників будинків є рівень безпеки району, рівень злочинності, поліцейський патруль та безпечні двері та вікна. Вони також шукають доброзичливих околиць та дружніх сусідів. Ці фактори особливо важливі для покупців житла з родиною. Ще одна особливість, яку шукають домашні покупці – ванна і окремі душові кабіни у ванній. Це, мабуть, також є у …

Топ-20 функцій, які продаватимуть ваш будинок Докладніше »

5 способів правильного подолання кризи з громадськістю

Навряд чи є бізнес, який працює сьогодні, який не мав якихось завзятіх зв’язків із громадськістю. Хоча вони трапляються майже з усіма людьми в якийсь момент, важливо правильно впоратися з кризою зв’язків з громадськістю. Це може призвести до різниці між відчуженням ваших клієнтів або наданням вашому бренду збільшення іміджу. 1. Будь відповідальним Хоча прикрити кризу чи …

5 способів правильного подолання кризи з громадськістю Докладніше »