Соціум

Корпоративні подарунки: 8 трендів 2020 року і їх зворотна сторона

Складно уявити собі зустріч, Новий рік або захід, на якому не було б приємних сюрпризів і сувенірів. Традиція дарувати подарунки у нас сильніше, ніж коронавірус, кризи і зміни епох. Більш того, по подарункам оцінюють компанію-дарувальника: зменшився бюджет – справи кепські. Ось чому навіть в 2020 році багато брендів не йдуть від подарунків, а, навпаки, прагнуть …

Корпоративні подарунки: 8 трендів 2020 року і їх зворотна сторона Докладніше »

Як спілкуватися онлайн представнику будівельної компанії

Коли блокування зупинило більшість подорожей, промисловість будівельних матеріалів швидко адаптувалася за допомогою віртуальних інструментів, таких як Zoom. Як і у всіх технологіях, молодші люди сприймають це набагато швидше, ніж ми, старші люди. Однак сьогодні майже всі знають, як приймати чи брати участь в онлайн-зустрічі. Спочатку ми не мали великих очікувань. Поки ми могли бачити і …

Як спілкуватися онлайн представнику будівельної компанії Докладніше »

Статті LinkedIn: Плюси і мінуси та те, як їх писати

Якщо ви дещо скептично ставитесь до видавничої платформи LinkedIn, я не можу насправді звинувачувати ти. Залежно від того, чим ви займаєтесь професійно, LinkedIn потрапляє десь у спектр між “трохи нудною платформою соціальних мереж, яку ви перевіряєте лише тоді, коли вам потрібна робота”, і ” неймовірно цінним інструментом пошуку який ви використовуєте кожну годину щодня ” …

Статті LinkedIn: Плюси і мінуси та те, як їх писати Докладніше »

Важливість якісної комунікаціі у вашій команді з продажу будівельних матеріалів

Будівельний майданчик – це місце, де заробляються або втрачаються гроші. У цьому сенсі видимість – це все. Незважаючи ні на що, ви завжди повинні мати чітке та повне уявлення про прогрес на місці проти вашого плану. Це також є ключовим фактором для підтримки зв’язку ваших команд, щоб вони могли краще співпрацювати та брати на себе …

Важливість якісної комунікаціі у вашій команді з продажу будівельних матеріалів Докладніше »

Як писати, як журналіст

Старий наставник одного разу сказав: „Якщо писати – це пошук людством істини, журналістика – це пошук фактів “/ Це було ще в часи мого бакалаврату, коли я так само замислювався над справжнім значенням журналістики, як і над боргом студентської позики, який накручував. Тоді я був переконаний, що правильні слова в правильному порядку можуть змінити світ. …

Як писати, як журналіст Докладніше »

Хак аудиту контенту, який перевершить вашу стратегію соціальних мереж

Ви: У вас є величезна бібліотека виданих, для контенту сайту, але відсутність ясності щодо того, які заголовки та ресурси слід включати у вашу поточну стратегію соціальних мереж (і де, і коли). Ця стаття: Детально описує швидкий процес, який дасть вам вказівки на основі даних. Це допоможить визначити, які фрагменти існуючого контенту 1), ймовірно, спричинять залучення, …

Хак аудиту контенту, який перевершить вашу стратегію соціальних мереж Докладніше »

Автори блогів-привидів: подолання прогалини у створенні контенту

Щомісяця публікуються мільйони блогів, що створює справді ефективна стратегія контент-маркетингу може здатися важкою битвою. Скільки повідомлень у блозі слід створити? На які теми слід зупинитися? І як вміст блогу може безпосередньо підтримувати загальні цілі вашої компанії? Навіть якщо у вас є чіткі відповіді, перетворення вашого бачення в полірований, кінцевий продукт має трохи кривої навчання. Незалежно …

Автори блогів-привидів: подолання прогалини у створенні контенту Докладніше »

Пора компаніям, які займаються будівельними матеріалами, повернутися до клієнтів

З початку пандемії більшість компаній, що займаються будівельними матеріалами, орієнтувались більше на себе, ніж на своїх клієнтів. Спочатку питання стосувались можливої ​​рецесії. Що буде далі? Якщо падіння, то якою глибиною воно буде? Які витрати ми можемо зменшити? Кого ми повинні відпустити? Після цього компанії почали адаптуватися до нової реальності. Питання стосувались віддаленої роботи. Як працює …

Пора компаніям, які займаються будівельними матеріалами, повернутися до клієнтів Докладніше »

Ще тиждень, черговий раунд компаній, які продовжують допомагати

За останні кілька місяців – які, мабуть, були найважчими в цій пандемії досі – ми доклали зусиль, щоб привернути увагу до деяких справді надзвичайних способів, як компанії реагували на цю кризу. Як коли лондонський ресторан за 2 години перетворився на продовольчий магазин громади . Або коли мережа магазинів ремесел-магазинів у Новій Англії створила покроковий відео-посібник …

Ще тиждень, черговий раунд компаній, які продовжують допомагати Докладніше »

6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі

6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі

Не перебільшенням можна сказати, що ця нова коронавірусна пандемія поставила глобальну економіку на коліна. Коли уряди у всьому світі вживають жорстких заходів блокування, щоб уповільнити поширення вірусу, світ частково паралізується. На жаль, підприємства ніде не підготовлені для боротьби з впливом пандемія COVID-19. Згідно з останнім опитуванням Gartner щодо безперервності бізнесу, лише 12% організацій готові боротися …

6 напрямків, які криза з COVID-19 змінить у будівельній галузі Докладніше »