Статті LinkedIn: Плюси і мінуси та те, як їх писати

Якщо ви дещо скептично ставитесь до видавничої платформи LinkedIn, я не можу насправді звинувачувати ти.

Залежно від того, чим ви займаєтесь професійно, LinkedIn потрапляє десь у спектр між “трохи нудною платформою соціальних мереж, яку ви перевіряєте лише тоді, коли вам потрібна робота”, і ” неймовірно цінним інструментом пошуку який ви використовуєте кожну годину щодня ”

Я пережив обидві крайності. І все ж, якщо ви маркетолог B2B, я все одно вважаю, що варто врахувати переваги створення статей LinkedIn і використання цієї платформи у своїй стратегії маркетингу вмісту.

Що таке стаття LinkedIn?

Стаття LinkedIn – це фрагмент довгого формату, подібний до публікації в блозі, який ви можете створити за допомогою інтегрованої платформи видань LinkedIn.

Це можливість поділитися:

  • Лідерство думок.
  • Професійний досвід та анекдоти.
  • Промислові знання та досвід.
  • Поради іншим професіоналам.
  • Думки щодо розвитку подій у вашій галузі.
  • Контент-маркетингові повідомлення на підтримку вашого бренду.

Зачекайте … це те саме, що LinkedIn Pulse?

Раніше лише кілька сотень потужних бізнесменів перевіряли, як Впливові компанії LinkedIn мали інструменти, щоб ділитися своїми думками та порадами у довгих повідомленнях. Але на початку 2014 року LinkedIn зробив свою платформу публікації імпульсів доступною для всіх користувачів .

Деякий час організація підтримувала окремий сайт і додаток під брендом LinkedIn Pulse. У 2017 році ці функції, включаючи можливість читати або створювати статті про імпульси, були включені до стандартного інтерфейсу користувача LinkedIn .

Отже, як зараз з’являються статті LinkedIn?

У ці дні ви можете створити статтю в LinkedIn прямо з вашої персональної домашньої сторінки.

Ви також побачите, як у вашій стрічці новин з’являються різні статті, серед інших оновлень LinkedIn, таких як публікації та ювілеї роботи.

URL-адреса будь-якого фрагменту вмісту LinkedIn, створеного за допомогою інструмента публікації платформи, починатиметься з https://www.linkedin.com/pulse/ … але сама ця сторінка не дає результатів . І в даний час немає способу фільтрувати статті LinkedIn за допомогою панелі пошуку платформи.

Чи має це сенс? Ні, не дуже.

Але, якщо ви маркетолог B2B, який хоче зробити ваш голос почутим, потенційні переваги розміщення статей на LinkedIn цілком можуть перевершити ідіосинкразию платформи.

Плюси публікації статей LinkedIn

Ось деякі найбільш вагомі причини почати публікацію на LinkedIn.

LinkedIn – чудове місце для звернення до тих, хто приймає рішення

У світі соціальних продажів LinkedIn, мабуть, є найкращим місцем для звернення до тих, хто приймає рішення .

Станом на травень 2019 року платформа використовувала 90 мільйонів керівників вищого рівня та ще 63 мільйони фахівців на посадах, що приймають рішення. І це лише частина 706 мільйонів користувачів яку організація нарахувала в 2020 році.

Якщо ви створюєте вміст, який ці впливові користувачі вважають цікавим та привабливим, ви зміцните свою репутацію довіреного авторитету – і, можливо, навіть когось, з ким варто співпрацювати.

Ви можете публікувати статті LinkedIn безкоштовно

Ведення блогу компанії працює і коштує грошей. Показ оголошень і спонсорованого вмісту через LinkedIn також коштує грошей.

Але ви можете безкоштовно публікувати статті LinkedIn у своєму обліковому записі. Маркетологи B2B, які мають бюджет, не можуть заперечити привабливість того, що по суті є безкоштовним маркетинговим інструментом LinkedIn.

(Тільки пам’ятайте, що відповідно до публікаційних рекомендацій платформи відверта реклама та надмірно промоційний вміст не повинні містити статей.)

Це найкращий (і єдиний) спосіб ділитися вмістом довгої форми на LinkedIn

Можна ділитися вмістом LinkedIn у двох форматах: публікації та статті. Публікації мають бути короткими та приємними, тому вони мають 1300 символів.

Але якщо ви хочете поділитися більш ніж п’ятьма рядками тексту, відповідь на це стаття LinkedIn. Кожна стаття може мати довжиною до 125 000 символів . Будемо сподіватися, що ви не намагаєтеся написати більше цього.

Ваше повідомлення буде представлено відповідній аудиторії

Коли ви натискаєте “опублікувати”, LinkedIn опускає вашу статтю до потоку вмісту, який передається іншим користувачам за допомогою сповіщень та стрічок новин.

Алгоритм визначає, яким учасникам LinkedIn у вашій мережі буде показано ваш вміст. Плюс, якщо стаття буде загальнодоступною, вона вийде за рамки ваших фоловерів до інших користувачів, які виявили інтерес до теми, про яку ви писали. По суті, LinkedIn знайде для вас вашу цільову аудиторію.

Ви також можете додавати хештеги під час публікації статті. Вони ще більше полегшують користувачам пошук вашого вмісту, якщо він відповідає тому, що вони шукають.

LinkedIn полегшує обмін статтями

Коли інший користувач LinkedIn натрапляє на вашу статтю, він може легко поділитися нею кількома способами:

  • У повідомленні LinkedIn.
  • У дописі LinkedIn.
  • Безпосередньо в Twitter.
  • Безпосередньо до Facebook.
  • Копіюючи та вставляючи посилання.

Організація прагне сприяти залученню, і вміст, яким можна обмінюватися, працює особливо добре. Майте на увазі, що, можливо, вам доведеться оновити налаштування видимості, щоб зробити ваші статті загальнодоступними.

Статті в LinkedIn можна шукати в Google (тоді як публікації – ні)

Якщо ви не впевнені, чи має сенс створювати публікацію чи статтю, корисно врахувати, що публікації LinkedIn не з’являтимуться в пошуку Google. Доступ до цих оновлень можуть отримати лише користувачі, що ввійшли в систему на платформі.

Але, як і у випадку з вмістом, опублікованим на Medium, статті LinkedIn можна знайти безпосередньо з платформи, а також через пошукову систему. Це покращує ваші шанси залучити нових читачів за межі вашої мережі.

Ви можете відмовитись у владі домену платформи

За словами Moz, LinkedIn.com має Адміністратор домену 98 зі 100. Швидше за все, це набагато вище, ніж рейтинг веб-сайту вашої власної компанії, особливо якщо він відносно новий.

Перевага тут полягає в тому, що ваш фрагмент оригінального вмісту має високу ймовірність зайняти вищу позицію на сторінках результатів пошуку пошукових систем (SERP). Тоді як публікація в блозі на вашому сайті може опинитися похованою на сторінці 7, стаття, яку ви публікуєте на LinkedIn, цілком може зачепити одне з перших кількох місць.

По суті однакові уявлення можуть зайняти два місця в SERP

Одним із способів максимально використати існуючий вміст, який ви створили, є публікація тієї самої статті – або подібної, але модифікованої її версії – у своєму фірмовому блозі, а також LinkedIn. Як і на інших платформах, таких як Medium, Reddit та Quora, LinkedIn є загальним форумом для синдикації. Однак ця тактика може ускладнити SEO . Але справа в тому, що привернення уваги до вашого вмісту може компенсувати будь-які недоліки.

Порада Google полягає в тому, щоб „ ретельно синдикувати “. Ось що відбувається, коли алгоритм відповідає вашому оригінальному допису в блозі та вашій статті в LinkedIn:

“Якщо ви синдикуєте свій вміст на інших веб-сайтах, Google завжди відображатиме версію, яка, на наш погляд, є найбільш підходящою для користувачів у кожному даному пошуку, яка може бути, а може і не тією, яку ви віддаєте перевагу. Однак корисно переконатися, що кожен веб-сайт, на якому ваш вміст синдикований, містить посилання на вашу оригінальну статтю. Ви також можете попросити тих, хто використовує ваш синдикований матеріал, використовувати мета-тег noindex, щоб запобігти пошуковим системам індексувати свою версію вмісту. “

Залежно від того, який пошуковий запит подає користувач, Google може в кінцевому підсумку представити ваші статистичні дані двічі.

Це додаткове місце на SERP означає, що вам навіть вдасться захопити користувача, який відскочив від вашого власного сайту. Після того, як вони потрапляють на вашу статтю в LinkedIn, їм може бути зручніше зупинятися, враховуючи звичний вигляд та відчуття LinkedIn, а також його репутацію авторитетного та надійного сайту.

Мінуси від публікації статей LinkedIn

Безумовно, багато доброго може прийти від того, як поділитися своїм керівництвом думками через статті LinkedIn. Але деякі найбільш перспективні переваги мають застереження, і у цієї видавничої платформи є кілька помітних недоліків.

Ось кілька факторів, про які слід пам’ятати перед публікацією:

Ви в кінцевому підсумку можете звинуватити алгоритм

За допомогою видавничих інструментів LinkedIn ви теоретично надсилаєте свої ідеї великій аудиторії. Однак не кожен представник вашої цільової аудиторії побачить вашу останню, найкращу статтю. Вміст LinkedIn, який ви створили, може з’являтися лише до невеликого відсотка ваших 500+ з’єднань.

Але якщо ви просуваєте вміст блогу за допомогою стрічки RSS або електронного бюлетеня, ви можете бути впевнені, що ваше повідомлення потрапить до кожної людини у вашому списку. Чи читають вони це чи ні, це інша справа, але принаймні ви можете контролювати, хто отримуватиме сповіщення та коли це відбуватиметься.

Бренд LinkedIn видатніший за ваш

Видавнича платформа LinkedIn має обмежені можливості, і будь-які створені вами статті будуть простими на вигляд. Це створює послідовний вигляд і відчуття всіх статей LinkedIn від усіх авторів, але це не робить жодної прихильності з точки зору брендингу.

Ви можете включити зображення для розбиття тексту, але неможливо вирівняти типографіку, палітру кольорів або будь-які інші функції з вашим візуальним брендом через редактор LinkedIn.

Крім того, ваше ім’я та назва вашої компанії не відображатимуться в результатах пошуку. Глядачі просто побачать заголовок статті та “LinkedIn” як джерело.

В рамках самої статті читачеві занадто просто заглибити назву вашої компанії, оскільки вона виглядає невеликим, світло-сірим шрифтом.

Коли читач закінчує вашу статтю, ми сподіваємося, що вона справила незабутнє враження. В ідеалі ваш контент спонукав би їх зробити ще один крок до знайомства з вами та тим, що ви робите. Але ризик полягає в тому, що вони забудуть ваше ім’я та компанію, як тільки вони залишать сторінку.

Ви не можете фіксувати потенційних клієнтів за допомогою статей LinkedIn

Ви можете розпорошити стільки дозволів, бланків реєстрації на розсилки та інші заклики до дії у своєму блозі своєї компанії, скільки завгодно. Але LinkedIn, природно, хоче, щоб користувачі залишались на платформі. Тому неможливо підштовхнути читача спливаючою формою реєстрації на розсилку або будь-якою формою мультимедійних матеріалів, що закінчується значущою взаємодією.

Звичайно, ви побачите, хто взаємодіє з вашими статтями в LinkedIn через оцінки “подобається”, реакції, публікації та коментарі. Це може призвести вас до розмови з іншим користувачем, але це не зовсім маркетинг дозволів.

Якщо ви хочете повернути трафік або інформованість на свій власний сайт, вам доведеться робити це дещо незграбно за допомогою простих посилань, а не вигадливих кнопок або банерів.

LinkedIn забезпечує обмежену аналітику

Що стосується відстеження ефективності ваших статей у LinkedIn, хороша новина полягає в тому, що платформа дійсно пропонує деякі можливості аналітики. Менш гарною новиною є те, що аналітика LinkedIn досить обмежена.

Дані про ефективність зберігаються лише протягом 2 років з дати публікації. І ви можете переглядати аналітику статей лише по одній; неможливо побачити загальну ефективність вашого вмісту.

Ви можете бачити такі деталі, як перегляди публікацій та перегляди статей, де працюють ваші читачі, які їхні посади та де вони базуються. Але будь-яка додаткова деталь, яку ви можете побачити, не буде зафіксована.

Поради щодо написання, публікації та просування статей LinkedIn

Найкращі типи вмісту для розміщення на LinkedIn будуть створені з урахуванням пріоритетів платформи. Ось кілька способів покращити ваші шанси на успіх:

Зробіть цілі алгоритму своїми цілями

Як і будь-яка інша платформа соціальних медіа або пошукова система, LinkedIn використовує алгоритм, щоб визначити, як і коли розповсюджувати кожен новий вміст, і як заповнювати канал LinkedIn кожного користувача.

Незважаючи на те, що його внутрішня робота складна, вона розроблена навколо досить простої мантри. Компанія обіцяє наповнити вашу стрічку ” людьми, яких ви знаєте, і говорять про речі, які вас цікавлять “.

Відповідно, алгоритм LinkedIn надає пріоритет вмісту, який має відношення до вашої мережі (“люди, яких ви знаєте”) та інтересам (“вважає, що ви дбаєте про них”). Він також надає перевагу вмісту, який створює бесіди та переживає більш високий рівень залучення (“говорити про”).

Під час написання статей зосередьтеся на створенні вмісту, який ставить ці галочки.

Будьте уважні, як ви розподіляєте вміст через LinkedIn

Як ми вже бачили, публікація оригінальної статті з блогу вашої компанії на LinkedIn може мати свої переваги та недоліки.

Якщо ви все-таки дотримуєтеся цієї стратегії, змініть заголовок статті та метаопис, а також вступ та зображення зображення, щоб частина вмісту була більше націлена на вашу аудиторію LinkedIn.

Не забудьте також включити посилання на оригінальну опубліковану статтю. Це забезпечує необхідну прозорість, але також показує читачам, куди звернутися за більшим вмістом, як твір, який їм щойно сподобався.

Запишіть в окремий текстовий процесор, а потім вставте текст у LinkedIn

Редактор LinkedIn дозволяє зберігати чернетки статей, але насправді не надає великої підтримки обробки текстів. По-перше, немає вбудованої перевірки правопису. І чернетки, створені з вашого профілю LinkedIn, не можуть бути легко розповсюджені серед колег чи колег.

Щоб упевнитись, що ви вперше публікуєте вміст найвищої якості, розробіть його в такій програмі, як Microsoft Word або Google Docs. Візьміть весь час, який вам потрібно, щоб відполірувати його та додати останні штрихи.

У верхній частині домашньої сторінки LinkedIn ви побачите маленький підказку із запрошенням написати статтю. Коли він буде готовий, просто скопіюйте та вставте текст у видавничу платформу LinkedIn.

Рекламуйте опубліковані статті на платформі та за її межами

Після надсилання вашої статті у всесвіт LinkedIn, не просто очікуйте, що платформа розповсюдить її для вас.

Рекламуйте його у своєму профілі LinkedIn, будь-яких групах LinkedIn, частиною яких ви є, у своїх акаунтах Facebook і Twitter, а також електронною поштою або InMail . Якщо ви використовуєте засоби автоматизації, просто не забудьте дотримуватися належного етикету LinkedIn .

Високопродуктивні статті LinkedIn починаються з високоякісного вмісту

Завдяки надійній стратегії маркетингу вмісту LinkedIn та готовому кваліфікованому розробнику вмісту ваш бізнес може заробити все, що може запропонувати платформа – від доступу до рішення -творці до спільноти однодумців-професіоналів, які прагнуть залучитись.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn