Темп змін прискорюється в будівельних матеріалах

Індустрія будівельних матеріалів завжди повільно змінювалася. Те, як конкретизується та продається продукція, і як проектуються та будуються будівлі, дуже неефективно, але це працює. Оскільки це працює, ніхто не поспішав оновлювати те, як це було зроблено.

Компанії, які вирвалися з цієї форми, будуть найбільш успішними. Уейн Грецький був чудовим у тому, що робив, тому що зосередився на тому, де шайба збирається, а не там, де вона була. Але більшість компаній з будівельних матеріалів все ще орієнтовані на те, як продається їх продукція, а не на те, як їх продукція буде продаватися в найближчому майбутньому.

Це змінилося ще до Коронавірусу. Сьогоднішній клієнт сильно відрізняється, ніж був ще п’ять років тому, і деякі компанії реагують, знаходячи нові способи їх продажу.

Чотири двигуни змін

1. Клієнти, що рухаються в Інтернеті

Клієнти менше покладаються на стосунки та взаємодію віч-на-віч. Натомість вони відвідують Інтернет та роблять власні дослідження та вирішують, які продукти використовувати.

2. Зміни в спілкуванні

Молодші клієнти віддають перевагу новішим способам спілкування, які не завжди мають сенс для старших, досвідчених продавців.

У нас все ще є клієнти, які використовують факсимільні машини, тоді як текстові повідомлення та соціальні мережі віддають перевагу багатьом молодим клієнтам.

3. Худорляве будівництво

Все більше акцентується на зменшенні відходів та неефективності будівництва. Розумні будівельники, власники та розробники більше думають про витрати, пов’язані з кожним додатковим днем, необхідним для завершення проекту, ніж турбуються про вартість вашого продукту.

4. Зміна пріоритетів – конфузи клієнтів

Клієнти були більш лояльними, коли відчували, що можуть розраховувати на компанії з будівельних матеріалів. Однак багато компаній змінюють свої пріоритети, виходячи з примхи нового лідера, який хоче швидкої виграші незалежно від того, що очікують клієнти.

Лояльність будується з послідовності. Подивіться на Apple. Вони відомі своїм розчаруванням у обслуговуванні клієнтів. І все-таки замовник пристосовується до цього. Ви можете подумати, що клієнти набридли і купуватимуть у іншої компанії, але це не так, тому що Apple послідовна.

Хоча навіть Apple може втратити свою відданість клієнтам. Все, що потрібно, – це новий вступ генерального директора. Якщо цей генеральний директор похитне справи і змушує Apple відчувати себе менш знайомими, це може коштувати їм клієнтів.

На щастя, рада та основні інвестори усвідомлюють, якою би це було помилкою. Більшість компаній з будівельних матеріалів не так пощастило. Вони зосереджені на короткостроковій перспективі і приймають рішення, які заплутують своїх клієнтів і роблять їх менш лояльними.

Темп змін прискорюється

Ми виходимо з соціальної дистанції та карантину, але клієнти не повернуться до того, як було. Вони збираються швидко адаптуватися до нових реалій будівництва. Вони збираються переосмислити такі речі, як роль своїх офісів та як краще обслуговувати потреби своїх клієнтів.

Вони шукають настанови, яких вони просто не знайдуть у компаній з будівельних матеріалів, які вирішать слідувати, а не очолити своїх клієнтів.

Страх невдачі стримує вас

Компанії з будівельних матеріалів уникають збою за будь-яку ціну. Якщо у них є нова ідея, це, як правило, розглядається як впевнена річ, якій вони на 100% зобов’язані. Різні думки не вітаються.

Навіть коли є ознаки того, що нова ідея не працює або потребує певних змін, вони залишаються за курсом. Коли програма врешті-решт оцінюється, люди витрачають свій час, шукаючи спосіб перекласти вину.

У багатьох компаній з будівельних матеріалів є достатня інерція, що вони можуть уникати перегляду власних невдач. Вони можуть звинувачувати конкуренцію, торгову силу чи клієнтів, а не дивитися на себе.

У ваших клієнтів немає такої розкоші. Справа не в тому, що вони не орієнтуються на успіх. Просто вони щодня бачать результати своїх дій, тоді як компанії з будівельних матеріалів бачать речі протягом більш тривалого періоду.

B2B-компанії, такі як компанії з будівельних матеріалів, повинні знайти швидші способи вимірювання успішності своїх програм. Вони також повинні припустити, що в кожній програмі будуть деякі проблеми, які необхідно вирішити, щоб досягти максимальних результатів.

Програмні компанії припускають, що незалежно від того, наскільки добре вони тестують програму, деякі проблеми виявляться лише після використання програми. Компаніям, що займаються будівельним матеріалом, необхідно прийняти таке ставлення. Їм потрібно подолати страх перед невдачею.

Невдачу слід відзначати на уроках, які вона викладає – уроки, які можна засвоїти, лише спробувавши щось нове.

Унікальний момент у часі

Ваші більші конкуренти зараз у невигідному становищі. Вони не можуть змінюватися так швидко, як менша компанія або компанія, яка діє як менша компанія.

Крупні компанії також створені культурно, щоб уникнути невдач і не говорити, навіть коли люди можуть бачити слабкі місця в програмі.

Не існує винагород без ризиків. Якщо ви хочете максимально використати поточні можливості, щоб різко розвивати свій бізнес, вам потрібно зробити чотири речі:

  1. Пришвидшіть темп змін, щоб краще відповідати новим потребам ринку.
  2. Спробуйте більше ідей і прийміть, що деякі з них вийдуть з ладу (якщо у вас немає збоїв, ви не дуже стараєтеся. достатньо).
  3. Спробуйте багато маленьких ідей – це єдиний спосіб знайти велику ідею. Ви можете змінити заголовок на своєму веб-сайті за допомогою незручно сміливого твердження і дізнатися, чи він отримав кращі результати за лічені тижні.
  4. Запитайте своїх клієнтів. Перестаньте вважати, що ви знаєте, що їм потрібно або як їх продати. Вони змінюються, і те, що зробило вас успішним в минулому, не зробить вас успішним сьогодні.

Якщо ви хочете перемогти, не чекайте, коли ваші конкуренти чи клієнти це визнають. Розробіть власний графік власного курсу на зростання.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn