Топ-5 стратегій маркетингу покоління попиту на 2020 рік

Коли ми вирушаємо до 2020 року, зрозуміло, що стратегії інтернет-маркетингу будуть ще важливішими. До них відносяться розумні маркетингові стратегії породження попиту для бізнесу B2B. Насправді у B2B-компаній є великі можливості покращити попит у цьому році. Ось 5 найкращих стратегій щодо попиту на 2020 рік.

1. Збільшення витрат на цифрові оголошення

Бюджети дійсно непрості на 2020 рік, особливо з коронавірусом, який залучає всіх людей до Інтернету для бізнесу та розваг. Інтернет-маркетинг є ефективнішим та більш бюджетним, ніж традиційний маркетинг, завдяки чому він стає каналом для маркетингу та реклами. Цифровий маркетинг оснащений унікальними показниками, яких традиційний маркетинг не має. Посилення обмежень електронної пошти та нові глобальні стандарти для захисту від хакерів роблять цільові онлайн-рішення найкращою ставкою для маркетологів.

Традиційний маркетинг, особливо особисті зустрічі та виставки, буде скасований або зменшений протягом 2020 року, що робить цифровий маркетинг ще більш важливим.

2. Зростання можливості покупця

Традиційна лійка для покупців змінюється, оскільки персоналізація робить подорож покупця унікальним. Традиційні стратегії воронки стають менш ефективними для визначення інтересу покупця B2B. Але, коли компанії пропонують повний доступ до їх вмісту та інших відповідних ресурсів, клієнти можуть приймати обґрунтовані рішення протягом усього процесу покупки.

B2B-маркетологи не можуть передбачити, яким шляхом йдуть покупці; тому надання їм доступу до інформації про рішення про покупку є більш ефективною. Gartner виявив, що легкодоступні ресурси допомагають покупцям простіше пройти шлях до прийняття рішень.

3. Штучний інтелект скрізь

Штучний інтелект стає все більш досконалим, що забезпечує більш персональний досвід для клієнтів. Компанія AI пропонує корисні рішення для прийняття у всіх сферах маркетингу, включаючи виробництво вмісту для чатів, створюючи моделі, які краще відповідають маркетингу вашого товару чи послуги.

AI надає інструменти для маркерів, які пропонують вдосконалений аналіз наборів даних, що дозволяє налаштувати в будь-якому масштабі масштаб, відкрити діючі відомості та підвищити продуктивність по ланцюгу поставок AI переймає рутинні завдання з кращою точністю та швидкістю. Інтелектуальні програмні рішення полегшують збір даних, що призводить до кращих даних для прийняття рішень.

4. Вища взаємодія з відео маркетингом

Багато рішень B2B є складними і дещо важкими для розуміння, що робить відео маркетинг популярним. Відео може переглядати клієнтів через навчальний процес для всієї або частини вашої інформації про продукт. Відео можуть бути переконливими маркетинговими інструментами, навчаючи клієнтів на розважальний та масштабований спосіб. І зйомка відео стає дешевшою за допомогою смартфонів та інших технологій.

Почніть створювати відеоролики, які залучають клієнтів до популярних тем, які добре працюють в інших форматах контент-маркетингу. Додаючи відеоконтент у свою бібліотеку ресурсів, ви можете доставити відповідний вміст, який запам’ятають покупці B2B.

5. Зростання платформ даних клієнтів

Маркетинг підприємств B2B часто опиняється, використовуючи різні системи та обхідні шляхи замість інтегрованої платформи даних. Ви можете використовувати платформу даних для клієнтів для даних веб-сайтів, платформи управління відносинами з клієнтами, платформи автоматизації маркетингу та інших джерел даних клієнтів для створення детального та персоналізованого профілю клієнта, який використовується для сегментації маркетингу.

Однак на ринку B2B існує певна дискусія щодо того, чи купувати чи будувати своє власне рішення для даних. Хороший компроміс – придбати систему платформи даних про клієнтів, а потім налаштувати її для своєї організації.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn