Торгівля

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів

Промисловість будівельних матеріалів на роки відстає від інших галузей. Ви можете бачити це в тому, як воно занадто покладається на вихідні продажі. Роблячи вихід, продавець визначає потенційного клієнта, а потім переслідує його. У гіршому випадку це холодний дзвінок. Незважаючи на те, що вихідні продажі можуть бути ефективним способом зростання, компанії, які зосереджуються на зростанні своїх …

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів Докладніше »

Два типи продавців будівельних матеріалів

Два типи продавців: мисливці та фермери Мисливці можуть бути дезорганізованими і здаватися, що вони не дотримуються плану. Це тому, що організовані люди (фермери) важко розуміють види планів, які використовують мисливці. Мисливці також амбітні. Вони зосереджені на слонах-багачах. Полювання на слонів вимагає часу та цікавості. Якщо мисливець не має можливості зруйнувати слона сьогодні, вони полюватимуть на …

Два типи продавців будівельних матеріалів Докладніше »

На що звернути увагу при покупці старого будинку

Купівля будинку може бути непростим завданням. Придбання старого будинку може бути ще складніше. У Сполученому Королівстві старі будинки відносяться до будівель, які були до 1940 року. Багато людей шукають нерухомість із чарівністю та характером, яку згодом можуть оновити. Зазвичай ці покупці шукають старі об’єкти нерухомості для придбання. Тоді як у цих будинках є найважливіше середовище …

На що звернути увагу при покупці старого будинку Докладніше »

Як розпочати роботу з органічним маркетингом

Що стосується цифрового маркетингу, то природний не зовсім кращий, але він все ще досить чудовий. Коли ти забуваєш щось цікаве органічно – наприклад, новий ресторан, який рекомендує друг – ти, як правило, відчуваєш себе досить прихильно. Це мета органічного маркетингу: залучити людей на ваш веб-сайт, надаючи те, що їм потрібно, а не безпосередньо рекламувати їх. …

Як розпочати роботу з органічним маркетингом Докладніше »

Потреба у швидкості продажу будівельних матеріалів

Я спілкувався з дистриб’ютором про виробника будівельних матеріалів. Я запитав його, як вони можуть збільшити свої продажі. “Це просто”, – сказав він мені негайно. «Вони просто повинні бути більш чуйними. Темпи бізнесу прискорюються, і вони не налагоджуються. ” Він регулярно отримує запити на ціноутворення або доступність від підрядників. Ці підрядники очікують відповіді якнайшвидше, щоб вони …

Потреба у швидкості продажу будівельних матеріалів Докладніше »

Топ-20 функцій, які продаватимуть ваш будинок

Наступними факторомами для власників будинків є рівень безпеки району, рівень злочинності, поліцейський патруль та безпечні двері та вікна. Вони також шукають доброзичливих околиць та дружніх сусідів. Ці фактори особливо важливі для покупців житла з родиною. Ще одна особливість, яку шукають домашні покупці – ванна і окремі душові кабіни у ванній. Це, мабуть, також є у …

Топ-20 функцій, які продаватимуть ваш будинок Докладніше »

Як комунікація електронною поштою шкодить доставці вашого проекту

Скільки разів ви надіслали важливий лист комусь, не отримуючи відповіді? І який вплив мала ця відповідь на вашу електронну пошту на хід вашого проекту? На жаль, це відбувається набагато більше, ніж ви думаєте, і, що ще важливіше, набагато більше, ніж слід. Не можна перебільшувати твердження, що комунікація електронною поштою є одним з головних факторів, які …

Як комунікація електронною поштою шкодить доставці вашого проекту Докладніше »