Торгівля

Як сьогодні продавати зелені будівельні матеріали

Багато компаній з будівельних матеріалів вважають, що такі функції, як “Зроблено в Америці” або “Зелені матеріали”, приємні, але насправді ніхто не буде платити за них більше. Вони помиляються. Не важливо, які у вас особисті політичні переконання, тому що тенденція чітка. Будинки продовжуватимуть ставати більш енергоефективними та екологічно стійкими. Якщо ви виявили, що ваші клієнти не …

Як сьогодні продавати зелені будівельні матеріали Докладніше »

Вхідні та вихідні продажі: у чому різниця?

У світі маркетингу існує багато -багато способів розповсюдження вашого повідомлення – від публікацій у соціальних мережах, до рекламних щитів, до інформаційних бюлетенів електронною поштою. Це означає поєднання вхідного та вихідного маркетингу, обидва з метою генерування потенційних клієнтів. Ви, швидше за все, стикалися з якоюсь формою того чи іншого, але в чому різниця між ними? І …

Вхідні та вихідні продажі: у чому різниця? Докладніше »

Яким має бути сучасний будпартнер в інтернеті

Переваги придбання будівельних матеріалів у перевіреному інтернет-магазині. Будівництво з нуля або ремонт старого будинку – це дуже складний процес, який вимагає ретельного планування. Одне з найбільш важких завдань у будівництві – це закупівля високоякісних матеріалів для оздоблення та виконання будівельних робіт. Прийняття рішення про закупівлю буд матеріалів потребує великої кількості інформації, щоб була змога відповісти …

Яким має бути сучасний будпартнер в інтернеті Докладніше »

Чому компанії, що продають будівельні матеріали, повинні продавати в Інтернеті

Справжня проблема полягає в тому, що більшість компанії не можуть запустити веб-сайт електронної комерції Будівельні компанії використовуються для перевезення вантажів, піддонів та футлярів. Вони не створені оперативно для виконання індивідуальних замовлень при наданні послуг на рівні Amazon. Вони не знають, як поводитися з безкоштовною доставкою, яка їм потрібна, щоб залишатися конкурентоспроможними. Вони не створені для …

Чому компанії, що продають будівельні матеріали, повинні продавати в Інтернеті Докладніше »

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів

Промисловість будівельних матеріалів на роки відстає від інших галузей. Ви можете бачити це в тому, як воно занадто покладається на вихідні продажі. Роблячи вихід, продавець визначає потенційного клієнта, а потім переслідує його. У гіршому випадку це холодний дзвінок. Незважаючи на те, що вихідні продажі можуть бути ефективним способом зростання, компанії, які зосереджуються на зростанні своїх …

Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів Докладніше »

Два типи продавців будівельних матеріалів

Два типи продавців: мисливці та фермери Мисливці можуть бути дезорганізованими і здаватися, що вони не дотримуються плану. Це тому, що організовані люди (фермери) важко розуміють види планів, які використовують мисливці. Мисливці також амбітні. Вони зосереджені на слонах-багачах. Полювання на слонів вимагає часу та цікавості. Якщо мисливець не має можливості зруйнувати слона сьогодні, вони полюватимуть на …

Два типи продавців будівельних матеріалів Докладніше »

На що звернути увагу при покупці старого будинку

Купівля будинку може бути непростим завданням. Придбання старого будинку може бути ще складніше. У Сполученому Королівстві старі будинки відносяться до будівель, які були до 1940 року. Багато людей шукають нерухомість із чарівністю та характером, яку згодом можуть оновити. Зазвичай ці покупці шукають старі об’єкти нерухомості для придбання. Тоді як у цих будинках є найважливіше середовище …

На що звернути увагу при покупці старого будинку Докладніше »

Як розпочати роботу з органічним маркетингом

Що стосується цифрового маркетингу, то природний не зовсім кращий, але він все ще досить чудовий. Коли ти забуваєш щось цікаве органічно – наприклад, новий ресторан, який рекомендує друг – ти, як правило, відчуваєш себе досить прихильно. Це мета органічного маркетингу: залучити людей на ваш веб-сайт, надаючи те, що їм потрібно, а не безпосередньо рекламувати їх. …

Як розпочати роботу з органічним маркетингом Докладніше »

Потреба у швидкості продажу будівельних матеріалів

Я спілкувався з дистриб’ютором про виробника будівельних матеріалів. Я запитав його, як вони можуть збільшити свої продажі. “Це просто”, – сказав він мені негайно. «Вони просто повинні бути більш чуйними. Темпи бізнесу прискорюються, і вони не налагоджуються. ” Він регулярно отримує запити на ціноутворення або доступність від підрядників. Ці підрядники очікують відповіді якнайшвидше, щоб вони …

Потреба у швидкості продажу будівельних матеріалів Докладніше »

Топ-20 функцій, які продаватимуть ваш будинок

Наступними факторомами для власників будинків є рівень безпеки району, рівень злочинності, поліцейський патруль та безпечні двері та вікна. Вони також шукають доброзичливих околиць та дружніх сусідів. Ці фактори особливо важливі для покупців житла з родиною. Ще одна особливість, яку шукають домашні покупці – ванна і окремі душові кабіни у ванній. Це, мабуть, також є у …

Топ-20 функцій, які продаватимуть ваш будинок Докладніше »