Важливість локальних ідентифікаторів у SEO-натисканні

Більшість людей, які зацікавлені в оптимізації пошукових систем (коротше SEO), розуміють важливість додавання ключових слів та ключових фраз до контенту на сайті. Ці ключові слова слід включати із коефіцієнтом насиченості ключовим словом від 0,5% до 3%. Однак важливо також включати місцеві ідентифікатори з подібною швидкістю насичення. Давайте швидко розглянемо, чому використання локальних ідентифікаторів так важливо для успіху SEO.

Локалізуйте свій вміст для оптимального впливу SEO

Якщо ваш бізнес схожий на більшість інших, ви бажаєте місцевих клієнтів. Однак, якщо ваш вміст в Інтернеті пристосований для загальної аудиторії, незалежно від їх місцезнаходження, набагато складніше буде встановити зв’язки з місцевими жителями через ваш онлайн-слід. Саме тому локалізовані ключові слова та ключові фрази так важливі. Стратегічно включайте місцеві ідентифікатори у всьому вмісті вашого Інтернету, а ті, хто поруч із вами, хто розкрадає Інтернет, набагато частіше виявлять різні компоненти вашого онлайн-сліду.

Приклади корисних місцевих ідентифікаторів

Виділіть хвилинку, щоб подумати, що місцеві жителі, які потребують ваших унікальних продуктів та послуг, можуть шукати в Інтернеті. Ці бажані клієнти шукають:

  • Назва міста / міста
  • Поштовий індекс
  • Назви районів
  • Назви вулиць

Навіть місцеві визначні пам’ятки або інші цікаві цікаві місця повинні бути змішані у вашому вмісті, щоб залучити набагато більше користувачів, що шукають в Інтернеті. Якщо ваш Інтернет-вміст не містить таких локальних ідентифікаторів, тим, хто у вашому районі, буде набагато складніше знайти ваш:

  • Домашня сторінка
  • Сторінки служб
  • Сторінки товару
  • Блог
  • Соціальні медіа

Це не означає, що ви повинні включати місцеві ідентифікатори з надзвичайно високим відсотком у всьому вашому онлайн-вмісті. Google та інші пошукові системи карають компанії, які перевантажують свій вміст великою кількістю ключових слів та місцевих ідентифікаторів. Змішайте назву свого міста, поштовий індекс і навіть прізвиська місцевих районів, і це справді стане для місцевих жителів набагато простішим знайти вашу компанію в Інтернеті.

Планувальник ключових слів Google допоможе

Скористайтеся інструментом планування ключових слів від Google, і обнулення місцевих клієнтів стане значно простішим. Цей інструмент допомагає визначити конкретні слова та фрази, які можуть бути дуже актуальними для тих, хто живе та працює у вашій місцевості. Спробуйте “Планувальник ключових слів” пошукової машини, і ви виявите, що це полегшує фільтрацію пошуку ключових слів відповідно до місцезнаходження. Ви точно дізнаєтесь, які терміни особливо популярні у вашій лісовій шиї, роблячи набагато простішим створення ефективного SEO-вмісту, який залучає якомога більше місцевих жителів.

Включити місцеві ключові слова за межі вмісту в Інтернеті Недостатньо просто додати локальні ідентифікатори до тіла:

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn