Вхідні та вихідні продажі будівельних матеріалів

Промисловість будівельних матеріалів на роки відстає від інших галузей. Ви можете бачити це в тому, як воно занадто покладається на вихідні продажі. Роблячи вихід, продавець визначає потенційного клієнта, а потім переслідує його. У гіршому випадку це холодний дзвінок.

Незважаючи на те, що вихідні продажі можуть бути ефективним способом зростання, компанії, які зосереджуються на зростанні своїх вхідних потенційних клієнтів, перевершують ті, що фокусуються на вихідних. В ідеалі ваша компанія має баланс вихідних та вхідних продажів.

П’ять способів збільшити кількість вхідних запитів

  • Додайте вікно чату на свій веб-сайт
  • Додайте заклик до дії на свій веб-сайт, який пропонує корисну інформацію для звернення до людей, які не реагують на зв’язок з нами, де придбати чи отримати цитата
  • Розробляйте більше такого вмісту, як публікації в блогах або відео на YouTube, оптимізовані для SEO
  • Будьте активнішими в соціальних мережах, особливо в LinkedIn
  • Оновіть свій веб-сайт, щоб продавати рішення до проблем замість продуктів

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn