Як бути в курсі змін клієнтів будівельних матеріалів

Замовник будівельних матеріалів не той самий, якого ви знаєте роками. Все швидко змінюється, і це впливає на всіх: від будівельників дому, архітекторів та підрядників до торговців, дистриб’юторів та великих ящиків.

Усі навчаються адаптуватися, продаючи практично. Архітектори, власники та будівельники вивчають нові потреби своїх замовників. Дилери, дистриб’ютори та великі ящики дізнаються, як їм потрібно розвиватися.

Якщо ви хочете досягти успіху, вам слід бути в курсі цих змін.

Ось два способи йти в ногу

1. Вивчити докладніше

Торгові журнали, асоціації, блогери, подкасти, YouTubers та інші поділяють чудові відомості. У звичайний час про більшість цих ресурсів нічого нового сказати не можна. Більшість із них розповідає про те, що ви вже знаєте, або рекламує товар.

Однак сьогодні вони діляться цінними уявленнями, досвідом та рекомендаціями, яких слід дотримуватися.

Якщо ви хочете перейти на наступний рівень, вам слід зробити те саме. Поділіться своїми думками та будьте частиною розмови.

2. Поговоріть з іншими клієнтами

Зараз чудовий час поговорити з клієнтами. Слухайте і вчіться у них. Запитайте їх:

  • Як впливає на ваш бізнес?
  • Які зміни ви вносите?
  • Як ми можемо змінитись, щоб краще задовольнити ваші потреби?

Чим більше клієнтів ви поговорите, тим більше ви зможете побачити тенденції. Ви побачите зміни, які ваші клієнти вносять перед іншими. Ви також можете допомогти їм, поділившись почутим.

Найкращий спосіб дізнатися більше про своїх клієнтів – це звернутися до них, як до антрополога. Подивіться на своїх клієнтів так, ніби ви виявили плем’я людей, яких ви не знали, що існують. Великі відмінності чи зміни будуть очевидними. Справжня цінність полягає в невеликих деталях, які легко не помітити. Тут ваші клієнти вносять найважливіші зміни у свій бізнес.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn